Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz rayoliviero #216956 üzenetére
1. Próbáljátok ki Androiddal, működik-e.
2. Márkaszerviz biztosan tud hozatni pár nap alatt.
3. Aliról 15 nap. -
veterán
válasz Asbee #216960 üzenetére
Mekkora jár a 2.0 TDI-hez, szintén a 312 mm-es?
Az enyémen ez a méret van, elől normál Zimmermann tárcsa + betét, csere óta ~53 ezer km, kb. 50%-os lehet. Alapvetően nincs rá panaszom: autópályán is fog, megáll vele az autó, nem vibrál, nem hangos. Egyedül fagypont környékén csikorog egy picit az első lassításokkor.
A lenti hármasból elsőként a gyári választanám amennyiben az nem az "economy" kivitel. Másodikként az EBC-t.
A mazdámon van EBC zöld (legalapabb a sportos vonalból) , de azon nagyon ergya a gyári betét, a zöld ebc picit jobb nála, viszont csikorog hidegen, akkor is ha menet közben hűlt ki. (Ez egy mx5-nek elnézhető, akár vicces tulajdonság, egy komolyabb autón annyira nem szeretném.)
-
veterán
válasz BigBlackDog #217144 üzenetére
No fene, dízel Octaviára számítottam. Mi lett végül?
Biztos egy állat vagyok, nekem 1000 km után bejáratottnak számít, kapja az ívet ha úgy hozza a sors.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
-
-
veterán
válasz lsebestyen #217522 üzenetére
Szia!
Láncos, de nem örökélet, ekkora futásnál már simán lehet cserés. (Nem tudom az árát.) -
veterán
Kulanz / Goodwill magyaros-magyarul = méltányosság, méltányossági javítás. Gyakran csak az alkatrészt állja a gyártó, a munkadíjat az ügyfél fizeti.
-
veterán
válasz ArthurShelby #217827 üzenetére
Olajcsere óta mennyit mentél?
Ha sokat (15 fölött) -> menj cserére most.
Ha kevesebbet, mennyi olaj hiányzik? Liter alatt -> tölts utána (spórolósan, csak a nívó közepéig ). -
veterán
válasz Szada85 #217845 üzenetére
Szép és jó.
(6 éves, a mostani 9 lesz, sokkal előbbre nem jutok vele.)#217847 tibbike01 Az is szép autó csak nem vágyom rá.
#217850 pit stop A vadász és a medve vicc jut eszembe erről: "vadász, vadász, te copni jársz ide?"
Őszintén, az OFF autók közül talán a bmw 3-as tetszik még, de nem ástam bele magam. Talán egy pár éves 320-330i (2.0 turbóbenzin, 4 henger). Egy olyant vélhetően nem fájna fenntartani.
Más nem jut eszembe: Golf/Leon/3-as bimmer. Ha rokiskodni akarok, Formentor, de előtte azért felköpök és aláállok.[ Szerkesztve ]
-
veterán
1. Most még értelmezhető ára van (~6,5 méter lehet reális*). Ez a legfőbb oka.
2. Jövőre cserélnék, 2025 őszén 10 éves lesz. Eddigi legöregebb autómat 8 év 10 hónaposan adtam el (Saab), a Golf pár hónap és átveszi a stafétát.*Az is megfordult a fejemben, hogy idén meghirdetem, veszek valami olcsó-nem-annyira-szar autót télire, addig sómentes időben járok a Mazdával, és jövő tavaszra rendelek egy G8-at. Talán megtartom a Clubsport felniket magamnak.
#217856 K Norbi Tudtommal igen.
#217857 Szada85 Csak ki lehet valahogy kapcsolni. (A Mazdában vannak ilyenek, hogy sávtartó, holttérfigyelő. Mind kilőhető, menüben némítható.)
A G7-ben a biztonsági öv bimm-bamm is kikapcsolható, bár én visszakapcsoltam, mert fontos és úgy gyári.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz boti19871125 #217864 üzenetére
Szia!
Az OFF Mazdámra kötöttem MAPFRE asszisztenciát (mert nem fér el benne pótkerék és széthullásra hajlamos a váltója), a fullos verziót, kb. 18-19 e. Ft/év.
Mentés: Magyarországon max. 200 km távolságig: a Biztosított által megadott cím
Külföldön: legközelebbi szakszervizig
Gépjármű azonnali hazaszállítása külföldről: 150 000 Ft összköltségig -
veterán
-
veterán
válasz focvis #217884 üzenetére
Pozitív, hogy újra forintban vannak meghatározva az árak, és sok extra széria lett a G8-hoz képest is.
Egy részük csak a G7-hez képest lett alapáras:
- Hátsó lámpa LED-technikával dinamikus irányjelző
- Sötétített hővédő üvegezés "B" oszloptól65%-os fényszűréssel
- Dinamikus fényszóró szabályzás (DLA)"Dynamic Light - Assist"
- Elektronikus differenciálzár (XDS) (EZ A SPERR, VAGY A SIMA ABS-es CUCC?)
- IQ.LIGHT - LED-Mátrix-főfényszóró
- Ködfényszóró elöl,
- Távolságtartó automatika (ACC)sebességszabályzó (
- 32 cm átmérőjű színes központi kijelző
- Telefonelőkészítés "Bluetooth" indukciós töltés
- Vezeték nélküli App-ConnectApple CarPlay Google Android Auto
- Autóemelő és szerszámkészle
- Elektromosan állítható, behajtható,fűthető külső tükrök jobboldali tükör parkolóállással
- Funkciók igény szerint (FOD)utólagosan aktiválható fűthető első ülések
- Klímaberendezés "Air Care Climatronic"3 zónás automata
- Komfort indításfunkció "Keyless Start"kulcs nélküli indítás
- Megvilágított díszléca fényszórók között megvilágított VW logo elöl
- Parkolóradar elöl/hátulfigyelmeztető hangjelzéssel
- Tolató kamera "Rear View"
- Helytakarékos acél pótkerék[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz joshua7 #217943 üzenetére
Voltam ma a szalonban, érdemi infók:
- 8.5 Clubsport hazai forgalmazásáról nincs még hír, bent állt egy G8 Clubsport és egy G8 R
- az értékesítők szerint a G8.5-re jobb árat adott az importőr, mint a G8-ra
- szállítási idő 16 hét (nekem jobb lenne a hosszabb, tavalyi 40 hetes)
- összesen kb. 12% kedvezményt kaptam (a konfigurálható árengedménnyel együtt).
- a 32 centis központ kijelző "nem kicsi", de láttam egy Tiguanban 38-asat, az egyértelműen böszme nagy.Nem rendeltem semmit, csak tapogatózom.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tibbike01 #217945 üzenetére
Nincs szükségem már nagyobb autóra, ketten vagyunk a feleségemmel, építkezni nem tervezek, ha mégis, veszek egy eldobós kombit. Az esetek 90%-ában az MX-5 is elég nekünk.
Néztem a konfigurátorban Cuprat és Seatot, csak kamu kipufogós van, benzinesből max 1.5-ös motorral. Sokat járok az M7-en, oda kell plusz tarcsi. Új dízelt amúgy sem merek venni 2024-ben.
Az Opel francia lett, Ford 3F, egy rendes Merga, BMW újonnan drága nekem, Mazda rohad, Toyota kicsit snassz, Honda .eci drága, koreaiak cégautók, kínait majd talán a következő életemben.
Volvo gondolom drága, azt még megnézem majd, de annyira nem hoz lázba. 🤷♂️
Egy pár éves 3-as bimmer talán, talán, de néztem a hahut, nem találtam jót jó áron.
Tesla értéktartása nagyon lutri, és elég zöld se vagyok hozzá.Mi mást javasolsz megnézni?
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Alig használt Tchibo Cafissimo kapszulás kávégép eladó
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen