- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Ferdzsoo #90351 üzenetére
Fél liter / 10 000 km teljesen normális, enyémben 154 ezer km van. Azért adnak meg 1 litert ezer kilométerre, hogy ne reklmálhasson a kedves ügyfél.
Minden motor eszi az olajat, max nem veszed észre, mert felhígul benzinnel, gázolajjal. Ha sokat használod autópályán, akkor könnyebben elpárolog az olajban lévő benzin, így látod a hiányt.Fogyimérőt bizonyára lehet kalibráltatni, Opel esetén 100%, nem hinnem, hogy VW-nél ne lehetne.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
2010. óta nem Opelezek, az akkori aktuális gyári diagnosztikai eszköz a Tech-2 volt, most már biztos van újabb is. Azzal simán lehet korrigálni az eltérést.
Valójában nem kalibrálják, Te megmondod, hogy mennyi szokott lenni az eltérés, ők meg annyival utánaállitanak a BC-n.@Piwi: milyen autón használtad ezt az OBD kütyüt?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz K Norbi #90624 üzenetére
Korábban, 2011-ig sokat jártam Nyíregyre a munkámból kifolyólag. Az esküvőmre is onnét vittem 10 liter tarpai szilvát - nagyon jó anyag!
Ha lesz topik találkozó, akkor majd megkérlek, hogy boltoljunk!Előző melóhelyem voltak szabolcsi kollégák, ők szokták az "okos" cigi témát emlegetni.
De úgy olvastam, hogy mostanában nem sokkal olcsóbb a benzin Ukrajnában. Ez igaz?
-
veterán
válasz emilio3 #90670 üzenetére
Lassan 3 éve 1.4 tsi-t hajtok (Octi, majd Golf), szvsz ez normális. Tavaszi időben a reggeli indítás is ilyen, hűvösben, +15 C alatt és melegben, kb. 25 C felett normál alapjáraton indul, de a köztes tartományban ezt a katalizátor felfűtési programot használja: magasabb alapjárat, öblös kipufogóhang. Ha ilyenkor újrainditom, akkor normál alapjáraton folytatja. Ha adok 1-2 közepes gázfröccsöt , akkor is lenyugszik az alapjárat.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz varsam #90758 üzenetére
Ezt a kettőt találtam a pincében (itthon vagyok, elkapott a nátha), egyik sem a pontos méret, de ha csak alibiből kell, szívesen kölcsön adom (XII. ker.). Közben beugrott, a 3.-at eladtam az ősszel, de az se lett volna jó méret.
Nem vagyok nagy síelő (sőt ), de a Rogla nekem nagyon szimpatikus, 3x jártam ott.
@tomcsi: nem néztem a Porschét, a biztosítás.hu-n szoktam kötni, ott nem szerepelnek. Majd legközelebb ránézek, köszi a tippet!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz K Norbi #90768 üzenetére
Toltam-toltam a gyógyitalt, nem is vagyok nagyon dögrováson A kollégákat nem akarom megfertőzni a tüsszögésekkel, ezért vagyok inkább itthon.
(#90781) tomcsi23: Okay, szeptember lesz az évforduló, 100% ránézek!
Szeretnék már új (használt) autót is venni... a fene vinné el az átíratási költséget, meg persze nem akarok kakiba nyúlni, most sok a melóm, meg a kifogás[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Morris #90850 üzenetére
Hiába VAG topik, de meg kell védjem az Opeleket: kizárólag az 1,6 16v szereti az olajat, de amennyire hallottam, a 2.0 VW dízelek is szeretik csipegetni. Mindkettő új korától kezdve, nem kell kopottnak lenniük.
Ha kizárólag a motorról beszélünk, én inkább az Opel 1.6 16v-t választanám (volt 2) mint a VW 1.6 SR-t/MPI-t (nem volt saját, csak 2 jó barátomnak), bocsánat az érintettektől! Még inkább az Opel 1.4 16v-t.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MunezXBK #90854 üzenetére
Ilyenről tömegesen nem hallottam. Családban (ex-barátnő) 1 db 1.0 12v volt, az nem ette.
(Csak Nektek felfedem az Opeles kártyáimat: 15 évet nyomtam le a központban, szerettem ott dolgozni, de az autókra ennyi idő után - érthető módon - ráuntam. Ne mondjátok el senkinek! )
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz emilio3 #91085 üzenetére
A sárcsapó szvsz ritka ronda, nekem első dolgom volt leszedni az összes autómról akkor is amikor még kötelező volt itthon. Lehet, van a pincében egy Octavia 2-re való szettem, ha kell valakinek, elcserélhetjük sörre.
Más.
Ma kiégett a bal első H7-es, kicserléltem a tartalék izzóra, gondolom hamarosan követi a jobb oldali is. Melyik növelt fényerejű izzó tartós? Persze ha létezik ilyen. Valahol a GE-ről olvastam, hogy az elég tartós. Esetleg valakinek tapasztalat vele? -
veterán
válasz Balupapa #91097 üzenetére
Amit biztosan tudni vélek: a regadót a motor loketterfogata és környezetvédelmi besorolása alapján vetik ki, ezt az autó évjárata alapján avultatják.
Amit sejtek csak: NKH engedéllyel át tudja építeni - ha volt gyárilag PD motoros TT, akkor egyszerűbb. Az itt kiadott igazolás alapján veti ki a NAV a regadót, tehát a PD motor szerintit fizeti, az autó évjárata szerint avultatva az összeget.
A biztosítás is a PD motor szerinti lesz (szvsz 100).
Tuti, hogy megkérdezném a NAV-ot első körben.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Balupapa #91099 üzenetére
A kötelező biztositas alapja a teljesítmény, egyik-másik biztosító figyelembe veszi az autó súly-lóerő arányát is. Ezzel szerintem nem lesz probléma, a PD motort nézik.
Ha nem létezett gyárilag TT-PD kombó, akkor a cascót felejtsétek el. NKH sem lesz szerintem egyszerű ez esetben, de nulla személyes tapasztalatom van motorcserében, ha széthullik a tsi-m vezérlése, akkor 100, hogy Hozzád fordulok először tanácsért motorcsere témakörben
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #91439 üzenetére
Csippelt dízel a megoldás: a tárnoki felhajtótól indulva szoktam anno nézni az érdi tetőig, 1.9 CDTI - nem kamuzok - 215-220 volt.
Szerk. 1.4 tsi ezt fordítva tudná (érdi tetőtől indulva tárnoki lehajtóig, azaz völgynek le)
@hdman: ugrott is a jogsi
Utána vettem blokkolót, drágát, azzal is bemértek autópálya hídról.[ Szerkesztve ]
-
veterán
2.0 CR TDI-nél mennyit dobhat a fogyasztáson az összkerékhajtás?
-
veterán
válasz focvis #90424 üzenetére
Megérkezett az ELM327 OBD2 kütyüm az ebay-ről, egész gyors volt a posta Hongkongból.
Milyen droidos app ajánlott hozzá, a Torque Lite elég lesz?
Volt egy kérdésem pár napja, esetleg valaki tudja, hogy mekkora plusz fogyasztást okoz a Haldex-es 4Motion egy 2.0 TDI-nél?
Köszi!
-
-
veterán
válasz Mágus2 #91631 üzenetére
Ok, elméletileg egyetértek, viszont idén 2x kellett visszafordulnom az utca közepén mert nem jött fel újszerű Michelin Alpinnal.
Szeretnék autót cserélni - a változatosság kedvéért. Van egy G6, egyidős az enyémmel, csak 96 e. Km, 2.0 CR TDI, 4Motion, Highline, vonóhorog (bringaszallitashoz szuper). 600 ezret kéne rátennem a 154-et futott tsi-re, szvsz megéri, csak a 4 kerék felesleges luxus erre a 2-3 alkalomra.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz joshua7 #91824 üzenetére
Holnap talán megnézem, enyém Trendline + digitklíma, bőrkormány, tempomat, van benne 154. Ez meg 2.0 dízel, Highline, 96 e. km ÉS vonóhorog. A 4Motion nekem vélhetően csak nyűg, de összességében tudja szerintem a +600 ezret.
@ (#91827) joamilestoné: az Alcantara belsőtől Highline és a sötét piros (bordó) hátsólámpáktól.
@(#91849) kk831228: Azt amit Brumi1024 is írt: [link], kiolvassa az OBD2 csatin érkező adatok egy részét, törölhetők vele a hibakódok. Én a Piston appot használtam eddig.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #91884 üzenetére
Nem nézem meg ma a G6 dízelt, mert szombaton zárva van a kereskedés. Mint kiderült ismerem régről az értékesítőt, beszéltem vele. Bizományos az autó, igy beszámítás nincs, 2 lökhárítót fújták, a vége 2,75 m.
Basszus, igazából kicsit többért van Passat is, persze nem Highline és 4x4 (ami nem is kell nekem).
Szivesen ettem volna egy halászlevet D.földváron.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs