-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #164922 üzenetére
Ez a régi obd1-hez volt. G2, toledo1, régi polo, audi 80, 100. A new beetle rendes obd2 csatival van. Ha nem ment a diag a motorvezérlővel, az nem emiatt nem ment. Sokszor segít egy akksi saru le-fel reset. Holnap este leszek ilyen alh octavia mellett, rádugom a delphi-t hogy mit mutat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #165096 üzenetére
Játszhat ez is, van a vezérműtengelynek jeladója, de ahhoz is fel kell rakni a vezérlés reteszt, hogy mindenhol ül-e, akkor fogod tudni, hogy biztos jeladó. Vagy ki lehet cserélni csak úgy, és remélni... de a remény nem szokott elég lenni az autószerelésben.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #165173 üzenetére
Nem nehéz. Vcds, engine, basic settings 000 csoport, tdi graph. Ott kiválasztod a motorkódot és alapjáraton megméred az előtöltést. Valahol 0 és 260 között lesz. A cél 50 fölött, de 60 alatt. Az adagoló szíjtárcsáján a 3 csavart meglazítod, hajszálnyit állítva rajta vàltoztathazó az érték. Mindig elfelejtem merre hogyan változik, de megnézem, ha érdekel. Elvileg óramutató járásával ellenzétesrn fordítva az adagoló tengelyét növekszik az érték. Nagyon érzékeny, 2,-3mm vagy 70 egység. Ez finom hangolás és türelemjáték. Minden állítás után meghúzod a 3 csavart, beindítod, megméred. Végül 25nm-el meghúzod mind a 3 csavart, ha befejezted az állítást.
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz rob210 #165354 üzenetére
Ez egyertelmu,csak tudod 1 eve volt pekmesternel,hogy nezze at stb.a feket mert nem volt az igazi.Aztan tavaly amikor mar a kezembe vettem a dolgokat a futomunel eszrevettem a fekbetetek nem ugy kopnak.November kornyeken nekilattam kideriteni mi a gond, de a nagy hidegbe nem igazan ment a szereles mult honapban foleg raalltam a dologra,hogy vegere jarjak ennek az ugynek.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #165403 üzenetére
Még nincs mindenhez szerszám, de lesz. Most kell cserélnem MQB platformos 1.4TSI-n szíjat. A készlet nem vészes, de persze az 1.2-hez más szett való.
Ez a vákuumos hűtőközeg csere már régen ajánlott, de most meg kötelező lett, mert már nem önlégtelenítő a rendszer és légtelenítő csavart sem tettek sehová, tehát adja magát a dolog. Ha nem így cseréled, nem lesz fűtés.
A TSI az
lófsemmi ehhez képest: Amikor van 3 méter lánc a motor és a váltó között.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #165436 üzenetére
Az lesz érdekes, amikor már végállásban van, és még nem jó. Ha ez lesz, pék cserélte azt a szíjat, nem szerelő.
Simonjoe: amikor nyomatékra húzod, óvatosan kell, ha kopott a menet, azt érezni fogod, ha érzéssel húzod. A kádhoz nem szoktam nyomatékkulcsot használni, mindig érzésre húzom meg, de már sokszor csináltam, tudom mennyi a sok, mennyi az elég. Azbolajszűrőházat lehúzod, amíg felfekszik a pereme, megáll a kulcs, ahogy húzod és annyi. Nem kell tovább húzni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #165462 üzenetére
Az első henger dugattyúja legyen felső holtponton. A váltó ablakán a 0 jelölés a váltóház jelén. Úgy kell nézni a feszítőt. A feszítő dinamikus, nem fix, hogy elviselje a kompreszió szíjra mért rángató erejét. Amúgy nem szabad a feszítőt piszkálni, ahoz jelre kellene tenni mindent, leürni a vezérmű tengely kerekét a kónuszról, mert a szinkront is elhúzza. Legjobb lenne rendesen megcsinálni. Odébbrakni egy foggal az adagoló kerekét, lejem meghúzni mindent és beállítani az előtöltést. Ehhez már nem kell annyira megbontani, mint a cseréhez, csak majdnem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #165492 üzenetére
Közel tökéletes, de mikor a fehér filc helyét megláttam a kereken, kicsit felment bennem a pumpa. Nincs hézagoló. A szíjat a feszítő görgő és a főtengely tárcsa vezeti. Kicsit feljebb tolta a pék a szíjat az adagoló kerekén. Messze van minden vezető elemtől, gondot nem okoz.
Ha 0-ra állítanám a főtengelyt, mibe fogadjuk, hogy a vezérműtengely retesz nem fog a helyére menni?! Nem kell a kereket jelölni, mert mindig máshová kerül, a tengelyeket kell fixálni...de ezek a pékek csak lisztet káttak, tdi-t képről sem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #165673 üzenetére
Passat alatt nem az van, az most már csak az audi kiváltsága. Egyszerű futóműve van elől. Alul 1 darab háromszög alakú lengőkar, felül a toronycsapágyon forog: Alul két szilent, két gömbfej. Nem az a vad audi, aminek a felső két lengőkart összekötő csavarjába már nem egy autószerelő bicskája tört bele.
Ez van neki, meg nekem is az octavia alatt...
Ezt elől annyivalegyszerűsítetteolcsósította a vag, hogy az octavia3, G7..MQB platformont, amit a képen alu ötvözetből látsz, mindent acélra, öntvényre vasra cseréltek, hogy több vibrációt átvigyen a bódéra.Octavia2, Passat B6, Passat B7, CC, Golf5/6,A3, Leon2, Altea, Alteaxl.. mind ezzel a futóművel vannak. Hátul a sok lengőkaros, mint a fordoknál, elől az egyszerű.
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz rob210 #165697 üzenetére
Futomu tapasztalat! nem egy audi vw jart nalam futomuvel kapcsolatban.Altalaban 80 ropibol kijon kompletten egy ertelmes keszlet+2 ertelmes csillapito.
Kell egy jo lengescsillapito,ami tuti a jarganyba valo.PR kod alapjan a legjobb kivalasztani.Amig ez nincs meg, addig enni fogja a lengokarokat.
A masik nem tudom van-e nyomatekokrol infod hogyan kell meghuzni a dolgokat.Ha nincs jelezd es kifenykepezem a szervizkonyvembol.En is kinyomtattam legyen keznel mindig.Amikor beall a kasztni alaphelyzetbe miutan leengedtem szepen athuzgalom a dolgokat
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #165703 üzenetére
Én már darabonként nem is vállalom. Felesleges muka. Vagy hozza a készletet, vagy nem vállalom, mert nincs garancia, hogy holnap nem kezd kopogni máshol. 1 kar cseréjéhez is azonos előkészület kell, ha 4 hónap alatt hoz 4 lengőkart, a saját és az én időmet is rabolja.
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz rob210 #165703 üzenetére
Ismeros a szitu sajnos...
Magus: atneztem a dolgokat es a kerekagy ut.Az a baj en mar csereltem mindket oldalt csonkallvanyt,az aluminiumokat kicsereltem vasra.Ezeknek az eloeleterol nem tudok semmit csak lattam a csapagy nem regi illetve nem volt hangja.Lehetseges ezekbe rosszul belepreselni a csapagyat?szoval lehet szerzek egy masik jobbos csonkallvanyt es kiderul minden
Koszi a sok infot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Apple notebookok
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Suzuki topik
- Renault, Dacia topik
- kissgábor007 károsultjai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest