-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz
VR6-Fan #52522 üzenetére
Nem versenyezni veszem, csak dinamikus közlekedésre.
Száguldozni van motorom, sleeperkedésbe beleuntam a széttuningolt 1000-es turbós charade GTti-mel.
Ráment a gatyám is, de pl TT, A6, 5-ös bmw nem volt ellenfél.(persze ne a legnagyobb motorral szereltekre gondolj)Már kinőttem a száguldásból, most első a kényelem és a megjelenés, ebbe pedig a TT nagyon ott van.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz
VR6-Fan #52536 üzenetére
Nagyobb a tekintélye mint egy focusnak, golfnak, vectranak, leonnak, vagy akármelyik másik tucatautónak.
Mezei halandó szemében meg pláne, aki csak a sportos formát meg a 4 karikát látja.Viszont most elbizonytalanodtam a kinézett TT-el kapcsolatban, mert költeni kell rá, nem keveset.
2 teló, 4 kerékcsapágy, vásárlás utáni kötelező olajcsere, 4 téli gumi, átírás+ biztosítás és még ki tudja mi jön közbe.Vagy megpróbálok alkudni egy nagyot, vagy várok még és keresek másikat, közbe gyűlne a pénz is.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
freaghill
őstag
válasz
VR6-Fan #53262 üzenetére
Nálunk egy passat 32b "porosodik". Alja nagyon csúnya. Ha bátyám megcsináltatja az alját, akkor már csak a kevés lovacska lesz a gond, mert 54 nem az igazi.
Főleg, hogy még annyi sincs szerintem. Hangja olyan mint egy MTZ-é, szétráz (mondjuk az élmény olyan mintha izomautóba ülnél) meg nincs motorfék se.
[ Szerkesztve ]
-
-
vendingo
veterán
válasz
VR6-Fan #53344 üzenetére
Autókozmetikába a csodaszereikkel/gépeikkel tiptopra varázsolják
Nekem volt itthon valami kárpit tisztító porom, amit nedvesített ülésre kellett szórni, majd bedörgölni. Az összes koszt meg pacát kioldotta, amikor meg megszáradt csak ki kellett porolni.
Sajna már nincs meg a flakonja, nem tudom mi volt a neve. Asszem valami amway-es cucc volt.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
footy
addikt
válasz
VR6-Fan #53482 üzenetére
WP8-ra tudomásom szerint nincs program ami kezelné. iPhonera és Androidra van.
@Más
Lecseréltettem az olajat az autóban és azóta van valami búgó/sivító hang alacsony 1000-1500-as fordulat között. Az egyik autószerelő szerint a feszítő görgő a ludas és mivel a vezérléscsere 10e km múlva esedékes lett volna ezért lecseréltettem. A hang természetesen nem szűnt meg, a másik szerelő szerint viszont inkább a turbo adja a hangot de normális. 2006 1.9PD@77kw 102e km.
Tényleg ez a normális? Háttérinfónak még annyi, hogy utólag kiderült, az autó az utolsó 10e km-t 10w40-es olajjal futotta. -
14adam
addikt
válasz
VR6-Fan #53720 üzenetére
Homokozót lehetne csinálni belőle annyi ganyé van benne
Szerintem leülepítem aztán megy vissza. A karbisba még páleszt is lehetne önteni azzal is elmegy
Egyik ismerősöm körömlakklemosóval higított benzinnel járkált egy időbe a robogójával,azt mondta,hogy ez kitisztítja a rendszert -
Kiskokó
veterán
válasz
VR6-Fan #53897 üzenetére
Én sem... de létezik ez van... nem én találtam ki és megszüntetni se bírom... azért nem haragszol ?
Vendingo : Az ilyen engem nem izgat... engem nem aláz porba amúgy se semmi és senki ilyen mert nem állok le versenyezni én közlekedek az úton vagy lassabban vagy gyorsabban azt ennyi
Balupapa :
Azért raktam szándékosan Idézőjelbe a fos szót. Mert nem nézem le nem is izgat ha neki ez tetszik isten áldja arra költi a pénzét mindenki aki akarja...
Elhiszem hogy igényesen megvan akár csinálva meg hozzáértéssel..De ezt a röhögve megeszem a 3.0 Tdi-t meg az ilyen olyan audit...
Ja persze egy olcsó autóra ráköltötte a 2szeresét benne van több tíz munkaóra kifejezetten erre van kitalálva/megcsinálva stb még jó hogy lenyomja a 15 milliós audit... és akkor mi van?De mind1 tényleg én nem nézek le senkit semmit, mindenkinek más az értékrendje.
Mondtam csak vélemény és nem beszólás de látom leírhatom.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #54014 üzenetére
A laggolás normális jelenség egy turbós autónál, a turbó állapotát tükrözi, meg a chip agresszivitását.
Ha minden rendben a vákuum rendszerrel, és továbbra is nagy a várakozási idő, akkor a turbó nem győzi követni a szoftot. Meg kellene nézni meggyi a vezérlőben az elvárt turbó nyomás padlógázon és meddig tart a turbónak elérni ezt a nyomást. ha már 3-4mp amíg kiegyenlítődik a nyomás, az sok. Vagy rossz a soft vagy a turbó az utolsókat rúgja.
-
palesz22
csendes tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #54018 üzenetére
A fekete füst egyértelműen dús keverék, de ez nem biztos, hogy a turbó hibája, gondolod, hogy a gyári szoft van benne? -Ha igen, akkor lambda szonda vagy valami nagyobb résen szökik a töltő levegő - a csigán is elmehet.
Az, hogy nem füstöl kéken, nem jelent semmit(a tengely jó, de a többi?), attól még lehet kopott a turbó turbinakerék része -főleg a nem megfelelő szűrő miatt, ha por kerül bele, ledarálja a hideg oldalon a lapátok széleit. Ettől fütyül nagyon és csökken a hatásfoka, sokkal tovább tart egy ilyen turbónak elérnia kívánt nyomást, ha már megvana nyomás, akkor azt tartja...
Kellene egy analóg nyomásmérő a turbó után, az elég pontos képet ad a turbónyomás felépüléséről. Ha volt mókolva, felújítva a turbó, akár lehet beállítási probléma is.
Én a haver TDI-jével küzdök, hasonló jeleneség. 2000 alatt halott, utána megy rendesen, mérőpadon is voltunk, megvan a 81kw meg a 235Nm még így 10 ésvesen és 300 000km után is, csak a nyomatékgörbe feljebb tolódott olyan 500-600 fordulattal. Már sok mindent kipróbáltunk, de szerintem a turbóval van a baj, olajat nem fogyaszt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #54025 üzenetére
Az 1.8 Tébe még nem ástam bele magam, küldj egy évjáratot, motorkódot, megnézem az elsában este, hogy mit kellene mérni, ahhoz képest már el lehet dönteni gyári -e a szentem.
A sziszegés nem jó jel, főleg nem alapjáraton. Előszög az IC-t nézd, van rajta egy szép de annál kevésbé praktikus műanyag tölcsér a lököstől. Az szépen ki szokta lyukasztani a bordáit.
TDI-nél nem gond, mert tudom fejből a turbónyomás gyári értékét bizonyos motorkódokhoz.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz
VR6-Fan #54018 üzenetére
Bevallom engem egyre kevésbé érdekel már a körbeautózgatás, meg az utcai mókázás. Öregszem talán, a fene se tudja. Néha eljátszom a gondolattal, hogy jópofa lenne ez vagy az aztán elhessegetem még a gondolatát is. Nekem gyári állapotában megfelelne egy ilyen egynyócté mondjuk egy Octavia kombi bódéban. Szebb görbéje van mint egy TDI-nek és igaz, hogy nincs túl nagy nyomatéka de ami van az végig megvan 2000-4500 között kiforgatva pedig egész korrekten vihet egy Golf IV méretű bódét. Ha komolyabban faragni akarnék azt hiszem átállnék japán benzines vonalra még ha 5x annyiba is kerül a végén mint egy pöckölt tdi. A múltkori GT Four-os mesekör után kénytelen voltam belátni, hogy tényleg nem egy kategória a kettő.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Mágus2
Közösségépítő