-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoBCRaistlin
őstag
-
FoBCRaistlin
őstag
-
TaaT
veterán
válasz
VR6-Fan #41276 üzenetére
Ott rontottam el hogy saját kézbe vettem a probléma megoldását miközben egy admin-nak kellett volna csak szólnom, mindig tanul vmi újat az ember
Amúgy már nem érdekel a dolog, szakmai fórumokat hanyagolom a CS-n, azok akik meg nem álltak ki mellettem le vannak xarva...
Give them hell Ukraine!
-
-
trassher
addikt
válasz
VR6-Fan #41420 üzenetére
Mobile.de-n 499-től 2000 euróig vannak 3as variantok kp zárral, villanyablakkal. Ennek pont a közepe az 1000 euró. Számolgattam tegnap este. Találtam egy szép '96-ost 850-ért ami 260.000 Ft. Ehhez még kell 195.000, hogy honosítva legyen. Terv szerint ahogy hazajött a kocsi egyből be a műhelybe és még kb 200.000-t (vezérlés, fék, futómű, alvázvédelem, általános lomok) beleborítani mivel nem 1-2 hónapra hanem legalább 3 évre kell az autó. Ez így 655.000 lenne ami számomra belefér és remélhetőleg egy üzembiztos autót eredményez. A hahu-s felhozatal inkább szomorú mint vicces, ezért is gondoltam, hogy akkor hozzuk kintről.
net84: Azért is 3-as golf mert összehasonlítva az alkatrészárakat a suzukival párszár forintos eltérést láttam az alkatrészek között. Azért így egyetemista fejjel az sem mindegy, hogy mennyi lesz fenntartani szülők ide vagy oda. 60-40 arányban lenne használva országúton mint a mostani kocsi de kell valami nagyobb. Jelenleg kalaptartó nincs az autóban mert 5 ember csomagja úgy fér el ha plafonig van pakolva és a suzuki amúgy sem 5 embernek lett kitalálva ugye. Már 4 személlyel is olcsóbb az utazás mint vonattal meg ha már megtehetem akkor hülye leszek az 50 éves Máv vonatokkal közlekedni nevetséges áron, még nevetségesebb színvonalon.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
net84
őstag
válasz
VR6-Fan #41420 üzenetére
Egyet értek...
A 100-150e Ft-ot vásárlás után egy általános szervizre egyből rá lehet költeni. Ha netán valami gondja is van, akkor ez még ugorhat is feljebb...és akkor még csak a motornál tartunk (tapasztalat).
A kaszni pedig egy mocskos dolog. Ha valahol megindul a rozsda vagy a rohadás, akkor azt maximum az elemcsere és egy teljes helyreállítás állítja meg. Ezt anno "végignéztem" fateromnál. Fél év volt, mire teljesen helyrerakták az autót. Sárvédő lemezek és teljes küszöb elemek cseréje, hátsó tornyok és alváz javítása, majd az egész autó újrafújása, alvázvédő felhordása. Barátilag is 100e Ft-ba (és ez nem mai árfolyamon számolva) volt csak az anyagköltség.trassher - ha kint egy "jó" állapotút jó áron találsz, és nem nézed, hogy itthon amit ráköltesz, azt az árat soha "nem hozza be", akkor megéri.
Mármint magadnak.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
8th
addikt
válasz
VR6-Fan #41869 üzenetére
Nem feltétlenül kell ilyen komoly autókban gondolkodni
. Ismerős Golfja kis babrálás után még szar kuplung-al is átlépte az egyik előző autóját pedig az sem egy 1.4-1.6 akármi volt.[link].
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
VR6-Fan #42413 üzenetére
Ezek megint szíjasok, így nem számítok lánc problémára...
Fogyiról: Tegnap mentünk majd 500km-ert ebben csak országút 70% és óttópálya 30% volt. Országút 80-120 között, autópálya tempomat 145. Fogyi átlag 5.5. Nem brutál kímélős vezetés volt, ki lett azért huzatva párszor...
Igaz ez nem kombi és ugye a motoron is csiszoltak húztak még ezekben... De nehezen hinném hogy az 1.8TSI is elment volna ennyiből...
Persze lehet..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
VR6-Fan #42437 üzenetére
Direkt a szervizes mondta hogy szíjas, pont amiatt mert a láncosokkal régen volt csörgészörgés.
Az újakban a turbó nem is elől hanem hátul van már. Ezt is megcserélték. De minek?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #42586 üzenetére
Típushiba nemigazán van, inkább user error, érzékeny az olajra, ha ilyet akarsz venni, érdemes lekapni az olajkádat és az olajpumpa szívókosarában a szűrőt lecserélni, mert az szeret eldugulni, és az tudjuk mivel jár.
Ebből jön később a kerregés,erőtlenség, legvégül, mire kivillan az olajnyomás lámpája, már elég komolyan károsodik a motor. Ha mindig rendesen cseréltek benne olajat, akkor nem félnék tőle. Talán a trafók szoktak sztrájkolni, meg a nemzetközileg is ismert vákumrencer, a többi stabil. 250 pacit elbír simán(ki van próbálva)
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #42650 üzenetére
A havernak 180 lovas fekete octi volt 250re húzva a gyári turbóval, nagy IC vel, + olajhűtővel, kerámia kuplunggal a 130 lovas tdi 6 gangos váltójával.. Amit rendszeresen cserélni kellett az a féktárcsa, azokat fogyasztotta havi szinten, a gumit meg heti szinten.
A turbó mögött minden cső le lett cserélve rozsdamentes acélra, aztán ahol nem volt perem, folyton ledobta, szóval peremezés után atom stabil lett. Kassa-Pozsony napi szinten, ha megkergette, akkor 3 óra altt. így elment 350 000km-t, azután vett egy másik 1.8T mocit bele, visszament a gyári szoft és eladta, később felbukkant 140 000km-vel az órájában, mutattam is itt anno.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen asztali médialejátszót?
- BYD Atto 3 menetpróba
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Napelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gaming notebook topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...