Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Rob, Mági!
Köszönöm, igyekszem jobban behatárolni a hang irányát.
-
veterán
Ma 2 kollégámat megkértem, hogy próbáljuk lokalizálni a hülyehang helyét; 5 óra állás után indítottuk be, persze kussban maradt; rá 2 órával indulok haza egyedül, természetesen nyekereg.
Éjjelre töltőre tettem, kíváncsi vagyok a reggeli produkcióra. (12,6 V volt benne, szombaton töltöttem.)Más.
Tudja valaki, hogy a B8 és a B9 Audi A4 azonos platformra épül? A Wikipédia mindkettőre MLB-t ír. -
veterán
válasz focvis #165363 üzenetére
Vonyított a kicsikancsó ma reggel is.
Valaki Audi-bubus tudja, hogy a B8 és B9 A4 is ugyanaz az MLB? Thx!
@tibbike01: Fotózd majd le a Jetta motorterét; valami azt súgja nekem (csak megérzés), hogy abban maradt a láncos 1.4 TSI.
A többi az MQB-től kezdve szíjas.[ Szerkesztve ]
-
veterán
@Brave_86
Ma késő este (~ 21:30) be kellett mennem a munkahelyem közelébe, majd 2 óra múlva jöttem haza; ilyenkor az enyém (2.0 TSI) is csak 9-et eszik városban; míg normál munkábajárós időben 12-13-at.
Nehezen tudom elképzelni, hogy 5 litert eszik egy 1.4 TSI városban, normál körülmények között (= nagyobb város, forgalomban, kisebb-nagyobb dugókkal, közlekedési lámpákkal); ha csak 6-odikban keresztülgurul kora hajnalban egy kisvároson, az más. Volt Golf 6 és Octavia 2 1.4 TSI-m, 8-10 között kért Budapesten, forgalomtól függően; 8-at vasárnap.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz vans? #165573 üzenetére
Ha nagyon rá lennék kattanva, akkor lefesteném magamnak; asszem Saint_ fórumtárs festett már féknyerget jogász létére.
Kb. 3000 Ft egy flakonnal - csak dedikált féknyereg sprayt használj, előtte alapos zsírtalanítás, maszkolás célszerű.Szerk:
Na tessék, megelőzött.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Winchester95 #165643 üzenetére
Vagy az ablaküveg nyikorog a koszos vízlehúzón (a fekete gumicsík, amibe belecsúszik az üveg). Jó alaposan kitakarítanám.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Winchester95 #165646 üzenetére
De ne feledd, én full amatőr barkács vagyok! A könnyebb megoldással kezdeném a dolgot.
Esőben is nyikorog? Ha esőben nem vagy csak kevésbé, akkor ez lesz a hiba. Ha ugyanúgy, akkor más, ergo szét kell szedni, megzsírozni a mechanikát.Szóval leengedett ablaknál kipucolod a vízlehúzó belső felét; esetleg a végén óvatosan bekened szilikonnal.*
* = kensz rá szilikonzsírt, vagy szilikon sprayt fújsz egy puha rongyra, majd azzal átdörzsölöd a vízlehúzó belső felét.
@simonjoe: Ha hidegben csinálja, akkor a futómű szilent nyekereg. Az enyémben is (4,5 éves, 90 K km).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #165682 üzenetére
Kerestem, de nem találtam a cikk dátumát. Beleolvasva, ez a 7-es száraz kuplungos DSG-ről szól, nem az új 7-es olajosról. Szóval tippre bő 10 éves cikk.
-
veterán
válasz molnarpeter #165717 üzenetére
Teszteltem, működik, több nyelv is választható. 👍
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #165784 üzenetére
Szintén, viszont én azt inkább olyan ragacsosnak, gépzsírszerűnek érzem.
-
veterán
Direkt itt kérdezem; ha eladom a Golfot (G7 GTI) mit vegyek? (nem szeretnék átmenni a milyen autót vegyek topikba )
Ti mit vennétek 1,5 és 7 m. Ft között, ami nem szívás és aránylag tartja az árát?
Benzin / dízel / hibrid is játszik. 1-2 fő, város, autópálya, időnként cuccolok. Smucig vagyok.
A kérdés komoly. Fiat, francia nem érdekel, Ford korlátozottan.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #165861 üzenetére
Otthon garázs, viszek le 32 ampert. Munkahelyen 11 kW-os töltő, type-2, ingyen (+ én osztom az észt).
Ami eszembe jut: A4 B8 / B9 2.0 TDI, vagy B9-ből 2.0 / 1.4 TSI. Golf GTE, de már sok Golfom volt, mást szeretnék. Autópályán haladjon.
OFF jármű: Alfa Giulia dízel, Mercedes C / E dízel, ha volna patika Saab dízel, Volvo dízel 5 henger és hibrid dízel. Nagyon esetleg Opel.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz K Norbi #165863 üzenetére
Köszönöm! Szép ótó, sajnos nem praktikus, nem vágyom.
Szerk: BMW-t sem.@ bitpork: Köszönöm! Szép dög, "talán" túl nagy 1, max. 2 főnek. Cuccolni tuti praktikus.
@ Doki: Köszönöm! Passatot nem vágyom, kvázi egy nagy Golf; ugyanakkor a Passat méretet keresem. Szép a Q5, néztem is a hirdetést; de nem megyek terepre, így nincs értelme. Autópályán jön össze a kilométerek java.
Középkategóriás kombit vagy szép szedánt szeretnék, ami nem Passat. Csendes legyen autópályán, ne fogyasszon sokat, de azért menjen. Szerviz ne legyen horror. DPF-től nem félek, 2 hetente biztos kap hosszabb autópályát.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz zoo8800 #165868 üzenetére
Szép vas, fenn a listámon, pont jó méret.
Ami egyelőre fekete ló: megbízhatóság, szerviz, újraértékesítés.@ Lacess: ha kihúzzák holnapután az 5 számomat, akkor RS6!
Senki se akar rádumálni egy A4 B8 2.0 TDI-re??? Az tetszik legjobban az észérveken innen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Srácok, köszönöm szépen a gondolatokat!
@ bitpork: igen valami ilyesmi tetszik. De hogy a 3.0 dízel mellé is a hoki DSG-t rakják...
-
veterán
válasz F_Zolee #165896 üzenetére
A minap ültem egy kedves fórumtárs 15 éves Audi A4 cabriojában, nem nyikorog benne semmi, pedig aztán rongytetős, így kevésbé masszív a kasztni. A Golfom zajosabb. Illetve az új autóval csúnya értékvesztést lehet produkálni, ahhoz smucig vagyok.
@sasa134: A listán van: D5 és D6. Most olvastam a D6-ról szervizblogot, hmmm... talán mégis inkább a D5.
@ Zizmand: Egy darabig elég volt az a 3 db 5 év alatt. Amúgy tök jó autó.
@ Rob210: A keletiek nem jönnek be, leginkább az egyszerű belük miatt. Talán vmi Lexus, Infiniti, ami bírja a taposást és haladni lehet vele és nem bukó.
@ Mágus: Nem ragaszkodom a 3.0-hoz; jó lenne a 2.0 TDI, max. csipsz. A DPF egyelőre nem zavar; az igazsághoz tartozik, hogy még nem volt DPF-es dízelem, csak DPF előtti és DPF OFF-os. Szívesebben vennék több pénzért fiatalabbat (csak tartsa az árát, ne legyen háklis); tehát nem szeretnék 5 millióért 10 évest.
Miért inkább dízelben gondolkozom? Mert haladni szeretnék, elfogadható fogyasztás mellett, illetve elég foscsik a VAG benzinesek (olajzabáló korábbi 1.8/2.0 TSI-k, biciklilánc vezérlések, koksz, 260 ezer forintos termosztát-csere, stb.). -
veterán
válasz bajnokpityu #165908 üzenetére
Semmi bajom a Golf GTI (CHHB) fogyasztásával, tegnap is végig dögöltem autópályán, 8 egész kevéssel. Egy A4-ben biztosan szomjasabb egy hasonló motor, talán B9-ben nem.
Az más kérdés, hogy a termosztát-csere árából egy vatta új DPF-et veszek.(#165905) L1ZRRR: Ahogy írtam korábban, most mást szeretnék, mint Golfot. Illetve a CC-re írtam, hogy számomra nem praktikus egy 4 ajtós "kupé". Főleg kombi vagy szép szedán.
(#165907) i-sti : Szép ótó. A Vmax-szal van pici problémám.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #165913 üzenetére
78 ezer km-nél, 4 héttel a garancia lejárta után betojt. Típushiba.
Vízpumpa nélkül 260 e Ft-os ajánlatot kaptam, pumpával 300+ (@bitpork = ~ 1000 €). -
veterán
válasz IntelKiller7 #165933 üzenetére
Gratula!
Gyárilag hol világít a DRL?Mert pl. Octi 2 FL-en a ködlámpa egyben a DRL is. Golf 6-on a távfényszóró megy csökkentett fényerővel (halogén fényszóró esetén).
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz gtx560unlock #166041 üzenetére
Fasza gép, a hirdetést mentettem.
-
veterán
válasz newmoonlight #166085 üzenetére
Szép! 👍
Ez rendes automata vagy DSG?Más. Nem cserélem a Golfot; nem ez a megoldás a problémára; az autó pedig pöpec.
2-3 napon belül történt, hogy visszatettem a gyári szoftvert ("hard reset"?), illetve kapta a Liqui Moly Toptec 4200-t; azóta látványosan jól fogyaszt. Nem tudom melyik tényezőnek köszönhetően. Van bármi jelentősége egy hard resetnek autónál?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz IntelKiller7 #166255 üzenetére
Kox?
Nekem anno egy kicentizett előzés közben dobta be az EPC-t + fulladt; utána egyből vittem vegyszeres tisztításra.
-
veterán
válasz IntelKiller7 #166261 üzenetére
Ha kiolvasod a hibakódot és égéskimaradást ír, akkor sanszos a koksz.
A vegyszeres tisztítás kijön 20 ezer forint környékén. 1.4 TSI-n megoldotta a problémát.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
3 hónap után, ma sikeresen elkelt a G7 hagyományos, sötétített hátsó lámpája. Így 30 e. felárral van hátsó LED-em, ami természetesen még mindig nincs bekábelezve (+10 e. anyag, decemberben már megvettem).
-
veterán
válasz diegho #166365 üzenetére
Dióhéjban vásárlási tanács, ha parázol a lánctól: MQB-alapú (G7 & Co.) 1.4 TSI-t vegyél, nem számít a lóerő (122-125-140-150).
(#166370) zoo8800: Csak annyira, hogy azért inkább 1,4-ben gondolkodjon, ne 1.0, 1.2.
Nyilván a vezérlés típusa szempontjából nem számít a ló.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gabor901127 #166519 üzenetére
A 90 kW-os az a 122 lóerős, de nyugodtan nézheted a 125, 140 és 150 lóerőseket is.
Az enyémen a téli: 7,5 széles 16-os és ET 45 gyári Audi felni; ez még simán elfér, de a 205 széles téli gumimhoz picit sok a 7,5" felniszélesség.
Mekkora (16 / 17 /18?) felnit tervezel rá tenni?
Javaslom, hogy keress használt gyári VW / Audi, stb. felnit a neten (jófogás, autoalkatresz.hu/gumi-felni, racing-bazár, stb.).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- ZIDOO médialejátszók
- Raspberry Pi
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- SONY LCD és LED TV-k
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Béta iOS-t használók topikja
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen