-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
atos19881101 #161387 üzenetére
A DSG-nél - ami nem igazi automata - üzemmelegen nincs különbség az alapjárati fogyasztásban D és N között.
Az OFF Saabban volt igazi automatám, ott viszont nem volt pillanatnyi, csak átlagfogyasztás a BC-ben. A Saab kezelési utasítása azt írta, hogy ne tegyem N-be a piros lámpánál, mert érzékeli, hogy nyomom a féket, így tehermentesíti a váltót. Aztán, hogy ebből mi az igaz... -
válasz
norbert1998 #161411 üzenetére
Ezt a cikkszámot guglizd meg, vélhetően passzolni fog (nem 100%!): 03C198229C, kb. 200 eurót. Kauffernél is kapható jó áron.
-
válasz
norbert1998 #161419 üzenetére
Mindenképp járj utána, hogy passzol-e bele! (Van egy a Jófogáson, Szombathelyről, hívd fel, és kérdezd meg, hogy miért adja el, mihez vette, és mi nem passzol, stb...)
Nem tudok autót szerelni, max. barkács.
@JHONNY: Nem természetes. Az előbb említett cikkszám Octaviahoz valószínűleg jó. (Gugli!)
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
zsolt19900 #161604 üzenetére
Hol veszed a VIF-et?
Régebben volt az Alzanál baráti áron, de már nem forgalmazza Mo-n.akooos: Mezei benzint tankolok, de normális benzinkúton.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
varsam #161794 üzenetére
Ha megvennéd, túl magasra ne licitálj. Eléggé le van élve szegény. Viszont ha szeretsz molyolni (foglalkozni) az autóddal, akkor ebben jó partnerre találsz.
(#161801) VGYke: Jófogáson, Vaterán, autóalkatrész.hun, racing-bazáron el lehet adni. Tippre 50 ezer Ft,
[ Szerkesztve ]
-
válasz
bitpork #161819 üzenetére
A sok japófan miatt (is) pedig jó lenne.
Ez itt demokratikus intézmény, savazás lehetséges; vagy fentről jön az ukáz?
Ha szavazunk, tőlem kapsz egy voksot.@Macilaci:
Sztem nem itt gondolta értékesíteni a fórumtárs, csak érdeklődött, mit kezdhet vele. (4 éve megvettem volna szívesen azt a rádiót.)[ Szerkesztve ]
-
válasz
CharlieDrop #161936 üzenetére
Még kb. fél métert; igen, van 5 ajtós, csak azt venném (magamnak).
@ MP, máyköl: ezt nem tudtam; az utastere van akkora mint az A4-é. ÉS!!! Alapból van hátsó légbefúvó.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
1stVikman #162027 üzenetére
Nem szabad linkelni.
Ilyent vettem az Aliról:
VAG COM 18.9 VAGCOM 18.9.0 VCDS HEX CAN USB Interface FOR VW AUDI Skoda Seat VAG 18.9 Hungarian/English ATMEGA162+16V8+FT232RQ26$, az észt postán keresztül jött, semmi para nem volt.
Jó a telepítési útmutató, sikerült összehozni a garázsban. A rendszámvilágítás programozásával ma nem volt időm foglalkozni, majd elmélyülök benne valamelyik este.
-
válasz
1stVikman #162030 üzenetére
VCDS téma.
Kinyomtattam a használati utasítást, 2012-es verzió, beleolvastam, logikus; leírja, hogy ne játszadozzak vele, mert el tudom cseszni; ezt ti is írtátok, így megfelelő tisztelettel állok hozzá.
Este beszereltem a LED rendszámvilágítást (AliExpress), mivel már próbáltam 2 hete, így pár perc alatt megvoltam vele. Ezt követően egy neten túrt útmutató alapján beállítottam. Erősnek találtam a 127-es fényerőt, így utóbb visszavettem az eredeti 100-ra; remélem ezzel nem okozok később problémát, és amúgy sem érzékeltem különbséget a 100 és a 127 között.
Ami számomra zavaró volt, hogy pl. az angol nyelvű netes útmutatóban a beállítandó értékek részben németül vannak (eddig megbirkózom vele); de az én magyar nyelvű VCDS-emben egy csomó fordítás béna; és keveredik benne a magyar, angol és német nyelv - az útmutatóval nem egyeznek teljesen a dolgok, kicsit tippelni is kellett. Lehet, inkább újratelepítem, angolul.
-
válasz
1stVikman #162184 üzenetére
Ó, köszönöm!
Pont akartam kérdezni, hogy törölni kell-e a magyart az angol telepítése előtt.
Nem "can bus error free" LED-et vettem, hanem a gyárival ránézésre megegyező világítótestet. Szóval akkor lejjebb is vehetem a fényerőt; nem volt drága (4-5 $ a 2 db), de egy hónap mire megérkezik.
A gyári hátsó LED lámpa utólagos beépítése kapcsán javasolják német fórumon, hogy érdemes ~ 67%-ra venni a fényerőt, mert túl erősen világít; ezzel amúgy egyetértek. De minek írták a rendszám-világításnál, hogy húzzam fel 127-re...a 100 is soknak tűnik.
Az első index ledesítésén gondolkoztál már? Jó lenne oda is valami frankón világító darab. Gondolom, ez csak "can bus error free" megoldás lehet, nem lévén oda gyárilag LED.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
.:Kristian:. #162191 üzenetére
Szép gép!
-
válasz
molnarpeter #162374 üzenetére
Amennyi hülyeséget összeirkálok itt (is), abból nehéz lenne kihámozni az értelmes részeket.
Mágus tippje valid; az évi egy olajcsere + átvizsgálás megáll kb. 60 e. Ft-ból, feltéve hogy nem valamelyik Porsche üzembe viszi az ember. Erre rájön még: pollenszűrő (10 K) 2 évente, gyertyák 60 ezernél (40 K), légszűrő elvileg csak 4 évnél, legyen az is 10-12 K. Egy első komplett fék márkaszervizben min. 100 K; csak betét 40-50 K.
2 évente fékfolyadék; 10-15 K.[ Szerkesztve ]
-
válasz
realist #162395 üzenetére
A vizeletem azt súgja, hogy az RS felnije 7,5" széles; a Golf 5/6/7 GTI-é biztosan annyi és az ET-jük is egyezik. Utánajárok.
Megcsalt a sejtésem; Octavia 2 RS esetén csak a 18" gyári 7,5" széles, a 17" ellenben 7"; (GTI-n a 17" is 7,5").
Így kicsit béna lenne, mert kívül 2 mm beljebb megy, de a fő probléma, hogy belül 14 mm-t megy beljebb; ott nem tudom, hogy nem okoz-e gondot. [link][ Szerkesztve ]
-
-
válasz
Gyula84 #162559 üzenetére
Ennek így kellene lennie mindig.
A kitereléses NKH ellenőrzések során főleg a kamuxenonokat, brutál felniket szűrik ki; szgk-t nem láttam / hallottam még kipufogógáz-elemzésre küldeni. Bp-en elég sok dízel hagy büdöset / kormot maga után.
Nem tudom, hogy én mit tennék, ha behalna a DPF a dízelemen... talán kipucoltatnám. (vagy minden is OFF, de égne a pofám.)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
realist #162602 üzenetére
Szvsz az Octavia elég magas futóművön áll - nagy a rés a kerekek és a sárvédőív között; ezt csökkenti a sportfutómű és valamivel agilisebb lesz kanyarban; DE rázni fog az autó.
A vezetői profil-választásnak sok értelmét nem látom DSG és állítható karakterisztikájú futómű nélkül. Az 1.5 TSI Octiban talán csak normál és eco (+individual) mód lesz. Nem egy drága extra (40 K Ft körüli), de inkább másra költeném az árát ( pl. szebb felni, jobb ülés, ülés fűtés, Android Auto, stb.).
Manuális, normál (sport)futóműves GTI-t az idő min. 95%-ában normál módban használtam; a DSG-s, állítható futóművest aránylag sokat használom városban comfort állásban, így kevésbé fáj a sportfutómű. -
válasz
realist #162604 üzenetére
Nem tudom - úgy sejtem nincs - sport mód a nem-RS Octiban, kérdezd meg a szalonban.
Az 1.4 TSI-t szerettem, ill. a fórumtársak is kedvelik; brumi1024 fórumtársnak van 1.4 TSI ACT-je, viccesen jól fogyaszt. Múltkor ültem Octi kombi 1.4 TSI 150 lovasban utasként, igen jól lépett. Az 1.5 TSI az 1.4 továbbfejlesztése, itt még nincs tapasztalat vele.
-
válasz
zoo8800 #162903 üzenetére
Egy jó xenon észrevehetően hatásosabb a halogénnél; itt a VW-nél nem ez a helyzet. Egy Opel kenterbe veri; a Saab xenonjától egyenesen ledöbbentem, arra nincs kéznél jobb jelzőm: brutál.
Olasz vonalon a Fiat 126p (a.k.a. kispók) a referenciám, annál jobb a VW.
(#162913) bitpork: Most feleslegesen voltál #eci, senki se politizált itt. És a legfontosabb, hogy semmi köze a hazafiságnak a politikai nézethez (lásd pl. Kossuth Lajos). Továbbá sose írtad még, hogy elmentek "Wien" városába, ellenben Bécsbe rendszeresen.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
CharlieDrop #162924 üzenetére
Szerintem nem jó a xenonja.
G6-ban, ill. Octi 2 FL-ben a halogénnel nem volt bajom, de egy 400 ezer Ft-os felárral adott bi-xenontól többet vár az ember.