-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz brumi1024 #88832 üzenetére
Soha nem volt drágább az elegance, akkor senki nem venné a legmagasabb felszereltséget, ha minden alacsonyabb felszereltségi szinten is elérhető lenne. Nekem az ülés megéri a felárat, a többi nem érdekel. Naponta többször is állítgatjuk.
Golfot azért nem nézek, mert sokkal kisebb autó azonos áron.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz brumi1024 #88858 üzenetére
CFHC-ami nekem kell.
Notice these engines have a pump driven by a 100mm drive shaft, whereas on the Yeti the oil pump for the early production CBDB (140 CR) & CEGA (170 CR) is a chain driven pump and the Later CFH family (110 & 140 CR), the CFJA (170 CR) and CAYA (1.6 TDI CR) use a belt driven pump.
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz brumi1024 #88927 üzenetére
Nekem is ilyen nyomorekul nez ki NBU a sarga helyzetjelzo mellett
Van valakinek kepe NBU + jofele (esetleg szinten Osram) helyzetjelzovel szerelt lamparol?
Olyanra gondolok, akinek igy van bent, nem guglis kepre.
MORRIS: sztem annyirol van szo, hogy egy koztes tartomanyban hasznald a fordulatos, ne tul alacsonyan, hogy melegedjen valamit, de nyilvan ne is tul magasan, hogy inkabb artson mint hasznaljon.
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz brumi1024 #88931 üzenetére
"Sőt a kanyarban felkapcsolódó ködlámpa miatt még annak a cseréjén is elgondolkodtam"
Hehe, lehet mire szorni a penzt mindig
"Elindulás után ne nyomjunk nagy gázokat és folyamatosan 2000-es fordulat környékén utazzunk, ne alatta, de semmiképpen ne 3000 fordulat felett."
Jah, ilyesmire gondoltam en is. En olyan 80-90-et szoktam menni hideg motorral.
-
Kiskokó
veterán
-
zsolt19900
őstag
válasz brumi1024 #89566 üzenetére
bosokóm az épp van fent de már picit eláll, szóval cserélni kell.... jó hogy szóóóóltál asszem bosss lesz helyette, ja nem bosokóóóó úgyszint
ßrainiac: :'(
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
veterán
válasz brumi1024 #89727 üzenetére
Akkor nem olyan nagy probléma.
Hozzátartozik, az én nyári gumim a végét járja (3-4 mm, kezd felkeményedni, talán ettől zajos), ha megtartom az autót, akkor idén - ha nem is a szezon elején - de cserés.
Már nézegetem a 205/55R16 gumikat: P7 Cin. 20 e (egyedi akció), Misi Primacy3 24 e., Conti PC5 22,5 e.
Ezekből tervezek választani okosan.[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
-
veterán
válasz brumi1024 #92761 üzenetére
Novemberi kerékátszereléskor (nyári -> téli) lent volt a kerék, torx 20-as vagy 25-ös csavarhúzóval részben leszedtem a dobbetétet - úgy rémlik 4 csavart kellett kihajtani.
Kerékagyra nylon-zacskót húztam, majd vízzel (nem emlékszem, hogy nagynyomásúval vagy sima slaggal) és egy rossz fogkefével kitakarítottam. Akkor is TaaT adta az ötletet.Szerk: szerintem csak akkor férsz hozzá normálisan a torx csavarokhoz, ha lent van a kerék. 2 van a küszöbnél, 1 a sárvédőív felső pontjánál és 1 v. 2 bent a kerékdob mélyén - ezeket hajtottam ki, hogy kényelmesen hozzáférjek fogkefével. Jobban belegondolva slagot használtam, nem a kis Karchert.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz brumi1024 #93713 üzenetére
Octavia3 1.2 TSi-ben próbáltam. 2014-es autó. Nem hiszem, hogy ettől van újabb rendszer. Ugye megállás előtt már üresben van az autó, hogy ne fulladozzon alapjárat körüli fordulat, de még nem álltam be a helyre, de azért leállítja. Nem fogok állni a kuplungon végig és égetni, csak azért, hogy ne álljon le 3x, mire beállok egy helyre. Inkább kikapcsolom ezt a
bug-ot. A másik, hogy a parkolón 2 kapu is van, mindkettőnél üresben, mert lassú a sorompó, na ilyenkor is leállítja. Buta, mert nem tudja, hogy meddig fogok várakozni, jó lenne ha lenne valami késleltetés, mondjuk 15-20mp, hogy ha addig nem rakod sebességbe, akkor leáll, de ez neeeem, azonnal, most máris, persze a wartburgos éned azt súgja, már megint lefulladt ez a retek.[ Szerkesztve ]
-
Lenry
félisten
válasz brumi1024 #94682 üzenetére
hivatalosan:
a trafi hivatalos, hitelesített mérőműszer, tizedszázalékos hibahatárral, a "+10% megengedett" az egy népi legenda. 50-es korlátnál az 51 is szabálysértés és ezt a trafi is tudja.gyakorlatilag:
a rendőr azért nem feltétlenül seggfej, ők állítják nagyobbra egyszerűen a trafi triggerjét, hogy 51-nél még ne kattanjon a fényképező.
jó példa erre a pár hónapja, a Totalcaron megjelent cikk a 240-el tolató Transitról.itt a kép, L1 jelzi a határt, amitől készül a kép, jelen esetben 69 km/h, pedig a Mogyoródi út tudtommal végig 50-es.
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
veterán
válasz brumi1024 #94847 üzenetére
Volt egy kicsi boyrészeres érzésem, ha jársz felém napközben, szívesen megmutatom élőben is (XII., Moszkva tértől 5 percre, este XII. Orbán tér). Itt vettem: [link]
@mmds: next time D lesz!
@Ace, tomcsi, Mágus, Vr6, varsam, joamilestone, Norbi: Ha valakit kihagytam, akkor bocsánat!
@Vr6: nem tudom közelebb hozni őket egymáshoz, így adja ki parhuzamosra.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz brumi1024 #95544 üzenetére
semmi extra, kapaszkodó sávból úgy előztek meg mint ha álltam volna, pedig a bal láb jobbon volt...
utána megkérdeztem az arcot... 570le-s S2-es audi volt, 50-60-ról nem tudod úgy elindulni hogy ne dobálja a kocsi magát fél métereket odébb"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz brumi1024 #96661 üzenetére
Az újjal, pálya 120, tempomat. 6.-ban forog 2000 körül. Csak 200km átlaga. A teljes vegyes átlag 6 liter., Fruzsival ez 5,4- 5,6 volt.
7600 GS Persze hogy BC, nem álttam meg rögtön rátankolni, utána meg a sok város lerontotta.
hdman Néha egy sima köszönöm is lemarad, arról nem is beszélek, ami privátban folyik. Majd mesélek személyesen találkozón. Akit érdekel, meghallgathatja.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz brumi1024 #96716 üzenetére
De az A4 és a Golf IV nem olyan tágas ám belülről.
Ha kombit szeretne egy kategóriával feljebb léphet.Az én Passatom is hossz motoros.(B5.5)
Amúgy maradtam annál az évjáratnál, amire nagyjából be lehet határolni a Golf IV-et. Nem tudom mennyi pénze van (nem is érdekel és nem is mondta). Én is G4-ről váltottam Passatra. És az utóbbi sokkal tágasabb.
Próbáltam A4-et is. De csak annyira, hogy beültem. Nem voltam elragadtatva a méretektől. Maradva a 2000-2005-ös évjáratnál.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen