-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
k.
őstag
válasz
VR6-Fan #21734 üzenetére
Hajaj, ha úgy alakul-nagyon remélem- fogok én még észt osztani errefelé polo ügyben
-Aztán jöhetsz te, és leirhatod, hogy miben tévedek-
Igazából csak azért kérdeztem, mert néha afféle negatív hangot érzek a márka iránt és azért lepett meg, hogyha valaki pl nem szereti, és nincs is neki, akkor miért megy oda.
EnnyiEngem egyáltalán nem zavar, csak felmerült.
-
k.
őstag
válasz
VR6-Fan #21740 üzenetére
Azt nem is vitatom, hogy a VW kategóriájának egyik legdrágábbika.
Csak épp ha összehasonlító elemzés van megnyerik, szinte mindig-független, nem német párti helyeken is!-, azért az csak jelent valamit.
Drágának drága, senki nem vitatja, de többet is ad érte. Nem felszereltségben, hanem minőségérzetben-anyagok minősége, összeszerelés minősége stb, lehetne sorolni-, és ezt kell megfizetni. Aztán persze, aki nem akarja, vagy ez nem fontos, ottvan a Seat, VW, ami hasonló technológiát-sokszor megegyezőt úgye- ad olcsóbban, de bizonyos szempontból-zajszigetelés és tsai- spórolva.
Ennyi volt a mondandóm lényege.
Drágának drága, ettől még nem túlárazott.
Az apple sem az, oszt mégis az egyik legdrágább. -
k.
őstag
válasz
VR6-Fan #21744 üzenetére
Ha már oktatsz, akkor legalább nézd meg, hogy OPC volt az az astra.
Egyébként egen, nem volt benne. Mégis több fogyot belőle. Annyira fos csak nem lehetett.Te szerviz/felszereltség dolgokról beszélsz, én meg eladásról.
Amig a VW hülyére keresi magát, a többiek meg pislognak, addig minden azt igazolja, hogy amit csinálnak, azt jól. Az emberek nagy része leszar egy csomó mindent, amit kishazánkban megéreznek-nyakamat rá, hogy kint nem izélnek ennyit egy TSI problémán-, mert van pénzük. Itt nincs. Innentől mindenki kritikusabb. Vannak hibák, de amig a fogyasztói társadalom működik, és minden kurta hamar elavul, kár ezzel foglalkozni.Vannak szar motorjaik, vannak szar típusaik, de a márka maga igencsak jól teszi a dolgát.
-
k.
őstag
válasz
VR6-Fan #21746 üzenetére
Tökéletesen igazad van a marketing részében egyébként.
Én is azt tanulok, az autómárkák közül nekik van a legjobb, ez világosan látszik.
[link]
[link]
[link]Ezek szerintem jó reklámok. Van, amelyiken nevet az ember, van ami "jaj de jó is ez a márka" érzést váltja ki.
A többit inkább nem kommentálom....
[ Szerkesztve ]
-
14adam
addikt
válasz
VR6-Fan #21762 üzenetére
ültem egy 1 évvel idősebb kombiba. Abba is ilyen puha volt a felfüggesztés. Lehet mégse olyan jó ötlet ez az ültetős dolog
majd eldől,alszok rá még párat. Előbb a bakok legyenek megcsinálva a motornál. Aztán utána ráérek ilyeneken gondolkodni. Köszönöm mindenkinek a választ
-
Babetta-X
senior tag
válasz
VR6-Fan #21762 üzenetére
Fura ez a gátló téma, amíg nem a saját bőrömön érzékeltem milyen ha tönkremegy, sokszor úgy voltam vele, hogy túlzásba esnek a fontosságával.
Aztán a polo egyre gyatrábbul viselkedett kanyarokban, nomeg ha rámegyek 60-al a sínekre veszélyesen dobálja magát, szóval munkahelyen ráálltam a lengéscsillapító padra, és hátulra olyan eredményeket hozott ki, hogy csak néztem. Bal hátsó közel 0% jobb hátsó sem volt a helyzet magaslatán. Ezután alánéztem és a bal hátsó természetesen már az olajat is elengedte.Mint utólag kiderült ez annak is köszönhető, hogy anyámék kb. 500kg csempét pakoltak a csomagtartóba, ami gondolom nem tett neki túl jót
[ Szerkesztve ]
-
Babetta-X
senior tag
válasz
VR6-Fan #21792 üzenetére
Lehet az, hogy túl sokat tanultam róla
Amúgy valahogy jobban szeretem a félig meddig elektronikusan vezérelt dolgokat. Ott a KE-jet, az már a maga idejében csak jobb volt, mert hidraulikusan is meg elektronikusan is szabályozható volt, de ha az egyik szabályzókörnek annyi volt a másikkal még tudott menni azért.
Mondjuk ezután nem értem a bmw L-jetjét, mert abban meg sok olyan alkatrész van, ami hogyha elszáll akkor az a motor be nem indul.
Ha azt nézzünk ilyen szempontból a karburátor a legjobb -
Babetta-X
senior tag
válasz
VR6-Fan #21807 üzenetére
A Fáy-ba tanultam/tanulok. Igazándiból KE-ről tényleg csak tanultam, de az elv tetszik, nem gondoltam, hogy megvalósításban ilyen szar, sima K-t szoktam szerelni, azért szokott velük gond lenni rendesen (főleg ha valaki próbálja tuningolni a nyomásszabályzót
)
Mondjuk ami fura, hogy régi passatban pl nagyon sok jót hallani róla, magam is ismerek egy-két viseletes példányt, aminek a benzin részével semmi gond nincs.[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz
VR6-Fan #21818 üzenetére
Szerintem az enyém még pont elfogadható szinten van a családi és a "sportos" között. Ha még ezen keményítve lenne, akkor nem csak fél óránként hangozna el az alábbi szöveg, hanem repeat1-ben lenne állandóan: túl gyorsan mész ehhez az úthoz.
Ja, ha engednéd vezetni, simán lehetnél A melltartó.FoBCRaistlin: ez így elég relatív, de a lényeg, hogy Neked bejön.
Baze, annyi beígért kör van már elsütve a tocsikban, lassan lehetne ticket-eket osztogatni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Babetta-X
senior tag
válasz
VR6-Fan #21815 üzenetére
Mibe tettek vw-nél KE-t? Sajnos ebben sem vagyok képben
Amúgy csak alapból a kókányolás a baj, mivel ha valaki nekiáll, akkor nem alátétezni fog hanem mindent elteker ahogy csak lehet (legalábbis az eddigi tapasztalataim szerint) utána meg csodálkozik, hogy vagy nem megy jobban vagy sehogysem megy, vagy kicsit jobban megy, de szarul is fogyaszt -
Babetta-X
senior tag
válasz
VR6-Fan #21832 üzenetére
Hogy érted, hogy egy szinttel feljebb? Engem gazdasági ismeretekből szivattak, de végül sikerül úgy néz ki.
Nem az iskola teszi az embert az tuti, én is a legnagyobb részét munka közben tanultam meg, és azokat az osztálytársaimat akiknek otthon/hobbiból nincs lehetőségül szerelni azokat sajnálom is, mert amikor igazán elkezdtem csinálni ezeket a dolgokat, akkor én is gondolkoztam olyan dolgokon sokáig, ami mai szemmel nézve csak 5 perc.
Mondjuk lehet 10 év múlva meg örülni fogok annak a néhány plusz papírnak -
Babetta-X
senior tag
-
tomcsi23
veterán
válasz
VR6-Fan #21874 üzenetére
Tudom, hogy megy, csak ha ott vagyok, mindig akkor van valami baja.
Jó lenne kinézni, de már szerveződött valami mászkálós progi délelőttre, utána meg húzás vidékre.
Na majd meglátjuk, milyen lesz az idő, meg hogy alakul a délelőtt....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Pancsermeste
őstag
válasz
VR6-Fan #21929 üzenetére
Remek!
Az igaz, hogy dec. 23.-án jelentettem be a biztosítónál, hogy eladtam a másik autómat, így annak a bónusz 10-esét kértem írják át a jelenlegi autóra (ezen még csak B1 volt).
Lehet, hogy most bekevertem őket és lázasan számolnak, hogy mennyit is kell majd fizetnem...-= Pancsermeste® =-
-
tomcsi23
veterán
válasz
VR6-Fan #21934 üzenetére
Hát ja. Uniqa megküldte még decemberben, de már együtt volt az adóval. Írta is, hogy kézhezvételtől ill. határidőtől számított 8 napon belül pengesem be. Majd lassan bepengetem.
Plusz még odabiggyesztette, hogy a baleseti adót is maradéktalanul be kell fizetni, mert a biztosítást is csak ezzel együtt tudják elfogadni. Ha csak egy része is hiányzik (a díjnak meg az adónak), akkor az nemfizetésnek minősül és erre hivatkozva megszűnik a biztosítás....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
eddie17
addikt
válasz
VR6-Fan #21932 üzenetére
Én azért nem kaptam egyben, mert aug 2-ig érvényes a biztosításom. De akkor is elmehetnek oda ahova gondolom és tehetnek egy szívességet.
tomcsi23: Most olvasom amit írtál. Remek, remélem még büntit is fizetnem kell majd a biztosítómnak és még fel is mondatja a lejárat előtt a szerződést. De fasza lenne...
[ Szerkesztve ]
-
opeter87
senior tag
válasz
VR6-Fan #21952 üzenetére
Szerintem a pdtdi motorok alapvetően nem rosszak, de rengeteg van belőlük felhúzva, amit nem bírnak. A gyártás vége felé jelentősen nőtt a teljesítményük azt hiszem 160 ló volt a legerősebb széria 1.9-es és 170 lóerő a legerősebb 2.0-ás. A 2.0-ból van DPF-es verzió is ez állítólag még rosszabb, mint a többi.
Engem a Porsche Hungária egy vezetője beszélt le személyesen az 2.0 Pd-ről és mondhat, hogy csak 1.9 és abból is a 105 vagy 115 lóerős változat.#21951 Babetta-X
Superb 1.4 Tsi már megvolt az annyira nem rossz. Városban kifejezetten jó, autópályán kifejezetten csendes. Országúton sok emberrel azért annyira nem virgonc, mint egy TDi -
Balupapa
senior tag
válasz
VR6-Fan #21948 üzenetére
Nem lehet nmindenkinek kettesgófja
még hogy a passat pdtdi 1 hulladék, ennyi erővel fobrcastin seatja is az meg Dodié?
nevetséges.
lehet hogy azért hallani 2xer több hibás pd tdiről mint 1.6v ről mert 10xer annyit adtak el belőle, nemmindegy.,,,
megfelelően karbantartva a világbol kimegy, dinamikus és keveset fogyaszt.1.8T-kről meg annyit, hogy valóban az a 2. legértelemsebb motor a passatba de alig gyorsabb cserébe 30-40%-al többet fogyaszt
_-=*WheelWhores*=-_
-
Babetta-X
senior tag
válasz
VR6-Fan #22061 üzenetére
Nomeg attól, hogy maga az XY gyár nem gyárt hozzá alkatrészt, utángyártott bőven lesz, még egy 40-50 évvel ezelőtti babettához is bármit megveszek utángyártottba úgy, hogy 2011-es matrica van rajta.
Szóval lesz hozzá alkatrész, csak nem biztos, hogy gyári. Ezért jó tudni, hogy maga a gyár kivel gyártatott cuccokat, mert attól érdemes venni utángyártottba.Kicsit a dízel témába is beleszóljak, nekem ez a favorit dízel terén ( Főleg az extra narancssárga műszerfaldísszel
)
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Politikai mémek
- Bestbuy játékok
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Analóg fényképezés
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...