- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danex
addikt
válasz roseane2004 #134022 üzenetére
Az a baj, hogy ennyi pénzért vagy nagyon sok kilométerest kapsz, illetve olyanokat amikkel a tulaj már úgy volt, hogy széthajtja mert már minden-mindegy alapon úgy sem költ rá többet, mert gyakorlatilag bármi nagyobb javítás GTK-ra küldi a kocsit, tehát jó eséllyel pont egy ilyen előtt lett eladva az.
15-20évnél már a rohadás is elég jellemző a kocsikra sajnos.
A ritka, garázsban tartott, nagyikocsikat, kevés kilométerrel már általában aznap fel is vásárolják, illetve megveszik családon belül városi titánnak.
-
Danex
addikt
válasz artiny #136119 üzenetére
Nekem mikor a váltót csinálták a kocsin közbejött néhány gubanc nekik, azt mondták ,hogy gyakorlatilag megszívták olyan szempontból, hogy napokat dolgozott vele a szaki, viszont a keretidőnek meg csak néhány óra van megadva emiatt nem számolhattak el több órát miatta az irányomba
Na most egy maszek azt mondja, hogy fúú a tervezettnél legalább 3* annyi időbe telt a dolog (xyz miatt) ezért ennyi lesz.
-
Danex
addikt
Ezt olvastam, hogy ilyet szoktak beépíteni, ez imitálja indulás után néhány másodperccel, hogy megnyomtad a gombot. (Példa videó)
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz CharlieDrop #136413 üzenetére
Szerintem az összes(legtöbb) automatánál a mechanikai pöcök megoldást használják, aminek biztos nem a legjobb, ha meg kell tartania az egész kocsi súlyát.
-
Danex
addikt
válasz AsusBoy #136532 üzenetére
Legelső dolog talán, hogy a 30ezres olajcsere periódus helyett 10-15ezer legyen, függően a használat helyétől és módjától.
Ne terhelje alacsony fordulaton (1500 alatt ne legyen a fordulat).
Meg induláskor egy picit járjon a motor mielőtt valóban elindulna, leállításkor meg úgy szintén várjon egy kicsit mielőtt leállítaná azt.
-
Danex
addikt
Ha jól tudom VCDS-el illik légteleníteni a rendszert.
-
Danex
addikt
válasz Kiskokó #137106 üzenetére
De valahol meg a régi citromos automatáknak is megvan a megbízhatósági szépségük.
Nekem ugye a száraz DSG-nél nagyon nem tetszett az, hogy 52-nél már 1100-as fordulaton gyilkolódott a rendszer, meg, hogy kb 5km/h-nál már beváltotta 2. sebességet jó hosszan csúsztatva a kuplungot.
Persze 0 km autóként pont leszarhatná az ember, mert mire szétkopik el kell adni, csak mint 2. vásárló már mint kötelező ráköltésként kell vele számolni.
-
Danex
addikt
válasz bitpork #137730 üzenetére
Hát szerintem ha 1 napja van nála akkor a márkaszerviz ki tud állítani róla véleményt ,hogy 200km és 1 nap alatt nem megy tönkre egy váltó. (szerintem)
Nálam legalábbis ha nem 3 hónap meg 4K km lett volna a váltóban akkor kiállították volna, hogy hát ez így rossz, de ennyi időre már nem tudták.
Egy próbát szerintem megér, mintsem zsebbenyúlást.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz do3om #137760 üzenetére
Mikor megvettük a Jettát 4 évesen 170K km-el mi is ebben reménykedtünk, hogy 5-6 évig jó lesz.
Sajnos mint az autós világba frissen belépve (német, fiatal autó, elmennek ezek 300K-t) jó vételnek tűnt, aztán minél többet olvasgattam, főleg itt, meg aztán a félmilliós Mechatronika hiba 2 héttel a gari lejárta után arra jutottunk ,hogy inkább menjen el.
Már bármi hangot adott a kocsi azt figyeltem mikor villan fel valami ami minimum 200eFt, így már nem is vezettem szívesen, valahol elment a bizalom.
1.5évig volt nálunk, kifizettünk ez idő alatt kb 700-at hitelbe, meg ugyanennyit szervizre és még akkor se kuplung a DSGben, se porlasztók, se DPF, turbo stb ami valahol 200-250eKM között előjön.
Ezek közül a kettős tömegű hallható volt, a 2. sebességet és érezni lehetett, hogy csúsztatja és néha mocorgott oda-vissza egy picit a fordulatszám is ami elvileg injektorra utalhat.
Annyi "mázli" volt, hogy 1.5év alatt kb csak 200ezret bukott a kocsi az árából (nem számolva a szervizeléseket) így beugrónak jó volt az aláírásomban szereplő Offos kocsihoz. (nincs DMF és elvileg EGR sincs így nem kokszolódik, aztán meg kiderül mennyire tartós )
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz simonjoe #138600 üzenetére
az előző hsz-em félrement azért a kihúzás
Az ilyen csoda dolgokban sosem hiszek.
Jobb teljesítmény, kisebb kopás, kevesebbet fogyaszt, sőt visszafordítja a kopást is...
Mint a mekis kaja amitől fogysz, minél többet eszel
Ha lenne ilyen szuper lötty, akkor a gyártók szerintem inkább csinálnának gagyibb motorokat és mondanák, hogy kötelező szerviz csak ezen drága VW$$.$ lötty mehet bele amin még pluszba profitálhatnának a kispórolt motoron felül.
-
Danex
addikt
-
Danex
addikt
válasz Jamby18 #138872 üzenetére
Egy szívóbenzinest forgatni kell, még dízelt sem vált el az ember 2000-res fordulatnál.
Pörgesd ki jobban, meg váltáskor nyomd annyira a gázt, hogy legalább 1400-1500as fordulat meglegyen kuplungolás közben.
Turbós benzines / dízeleknél is 1500-as fordulat felett kezdegél rendesen jönni a nyomaték, egy szívó 1000-es fordulaton jó hogy szenved.
-
Danex
addikt
válasz grrpowa #138958 üzenetére
Hát inkább adnék a kezdőnek 140lovast kocsit, mintsem egy 60 lovasat.
Ha egy buszt előz és véletlen nem úgy mérte fel a szembejövő távját akkor a 140-essel még mindig több esélye van mint egy 60-assal.
A legtöbb baleset amúgy szerintem emiatt van, hogy egyedül utaznak az emberek a 60-80lovas járgányokkal, majd mikor jön a nyár, haverok beülnek, meg megy a klíma is és egy furgont már nem bírnak megelőzni.
-
Danex
addikt
válasz bartucz911 #139337 üzenetére
Nagyon amatőrként mondanám, hogy nézd meg az olajbetöltő nyílást, hogy olajnál látsz-e valami gyanúsat, vagy a nívópálcán.
-
Danex
addikt
válasz diablo1984 #139671 üzenetére
Egy laikus akinek nincs pénze a kopó alkatrészek cseréjére ne vegyen ilyen autót egyedül (vagy amúgy sem), hanem vigyen valami normális szakit, annak meg van kábele és remélhetőleg ért is hozzá.
Persze az is érthető amit mondasz, hogy aki nem ért hozzá az ne is magyarázzon, na de hát közel 10M szakember hazája vagyunk
Sajnos a közelemben is sokan vannak, hogy 3M-s autó, de olajcsere az csak 2 évente legyen inkább, kabinszűrő meg nem is létezik, mert hát 7ezer a szenes és nem kell az, hogy menjen a kocsi, meg gumiból is jól van az még nyáron lejárom a télit, aztán nézek valami 5 éves 50%-ost...
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Pillanatnyi fogyasztásmérő alapján azzal is lehet spórolni, ha nem magas sebességi fokozatban, alacsony fordulatról gyorsítasz ki és lassan éred el a kívánt sebességet, hanem kipörgetsz egy kisebb sebességi fokozatot kb középtartományig és fele annyi idő alatt éred el a sebességet.
-
Danex
addikt
válasz zsolt19900 #140102 üzenetére
30km-en amíg bemegyek a suliba napi szinten jön velem 3-4 ember főleg idős aki reflektorral megy nappal vagy egy hegynek a tövében állította be a tompítottat...
De ugyan ez vezetési szokásban is szörnyűek vagyunk nem csak karbantartásban, pedig előbbihez pénz se kell.
Beleáll a seggembe, hogy megelőzzön (nem mentem lassan), de amúgy csúcsforgalom van és kb 6-8km -t jön így...
Olyan előzésbe ment bele tegnap egy ember, hogy kanyar, és majd megelőzz a tanulósofőrt meg a dömpert... hát nem jött össze és mindenki állóra fékezett. (és a dömper utána le is fordult azonnal).
-
Danex
addikt
válasz simonjoe #140218 üzenetére
Az a baj, hogy sokan a legolcsóbbat veszik, ha picit olvasott akkor can-bus ready-t. Ha többet akkor nem rak bele led-et, mert a can-busos leolvad a kocsiban (kivéve a nagyon drágát, amihez külön ellenállás van).
Itt is kijön az olcsón legyen prémium autós világításom.
Itt az olcsó elrettentő példa
-
Danex
addikt
válasz molnarpeter #141032 üzenetére
Én a lithiumos zsírt hallottam, hogy jó lehet.
A sima WD40 leszárad róla hamar.
-
Danex
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Külpolitika
- Medence topik
- Kés topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen