-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #13449 üzenetére
Nem szeretnék megint a hidegben nekiállni a motor generálnak.
Azt hiszem inkább nekiesek az olajcserének.
Ha falatozik falatozik.
Veszek egy 5literes olajat 3.5 kell bele, 1.5 literem marad hogy után töltsem.
Nyáron meg lehet szétkapjuk az egészet haverral és csinálunk egy motorgenerált.
Mindent az ég adta egy világon.
Ezt a kocsit hosszú távra vettük nem szeretném ha széthullana alattam.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #13451 üzenetére
Nem fogod kitalálni mi zakatolt
A kipufogó egyik tartóbakja elszakadt és az rezonált be a hővédő lemezen.
Ahogy nézem 1mm alatti a távolság a kettő között, gondolom ezért szűnt meg 30 mp után összefeszült a hőtágulástól.
Na mindegy kapott egy kemény gumibakot most minden frankó ma reggel nem volt gond.
Renault power
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13480 üzenetére
Köszönöm neked is, meg a többieknek a választ.
Nos: Bizti tábla meg lett nézve, nincs kiégve egyik sem.
Viszont rohadtul vizesedik ott...
Másik. Benzinpumpa. Ugye az a baj, hogy nem kap benzint, mert egyáltalán nem forgatja a szivattyút gyújtás ráadásakor. Viszont bele lett fújva hidegindító, és beröffent az autó.
Na, direktbe meghajtottuk a benzinpumpát a csominál, és zizgett, tehát jó. Plusz a kábelben is van fesz. DE. Ahogy toltuk előre a bengát nem jött. Meg ugye hiába van fesz a kábelben, ha rádugjuk nem tolja a benzint. Meg indításnál a befecskendező rendszer dobozában behúz egy relé. Meg ugye amióta elhúztuk a kocsit haverhoz, nem villan fel a sárga lámpa sem a műszerfalon gyújtásnál.
Másik gyönyörű dolog, hogy lehúztuk a karter csövet, és a befecskendező dobozból a csőből, meg a blokkból egy merő retek fehér trutyi jött. Na ha ez az amire gondolok akkor még boldogabb vagyok, sőőt, az ajtó is hirtelen annyira lelógott, hogy már alig lehet csukni...
Hirtelen minden összejött... -
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13498 üzenetére
Na olyan hiba volt, hogy fogom a fejem.
Van közvetlen a szélvédő alatt a motorelektronika. Háh, szét volt csúszva egy kábel.
Mindent néztünk, csak azt nem.
Most már pöpec.rob210: Igen, december elejére autószerelő barátommal előjegyeztem magam hengerfej javításra. Szerencsére így nem lesz egy vagyon, de meg kell csinálni. Ezt a pár napot már kibírja szerintem.
Holnap meg megy fel a téli gumi, hülye hó... meg hideg. -
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13503 üzenetére
Rob210: Arra szükségem lesz.
Nem jó móka....
Főleg most azt sem jó hallanom, hogy amióta volt az elektromos fiaskó megbolondult az autó.
Indításkor 2000 az alapjárat az autómata szivatónak, és meg a hűtőventit is bekapcsolja...
Menet közben meg fulladozik, alig megy, kicsit fékezek kinyomott kuplunggal leesik a fordulat olyan 600 körülire és rángat, fullad, sőt 2 szer le is állt kanyarodás közben... 4-edikben koppig nyomott gáznál éppenhogy vánszorog fel a fordulatszámmérő. Alig megy...
Aztán ha megállok egy 3km-es út után, az alapjárat 1500-800 között ingadozik, kicsi gázra visszaesik nagyon alacsonyra majdnem lefullad EGYHELYBEN....
Kicsit most szomorú vagyok, 10 napot kellet volna még kibírnia a felújításig, erre szivat nem kicsit... Azt néztem, hogy van a motortérben egy kis vékony kábel amin egy barnás dugó van. Na annak az egyik vége le van szakadva. Gondolom valami visszajelző lehet, de ez miatt rosszalkodna? Eddig is kb 3 szál rézdrót tartotta...
Pont télre találta ki a hülyeségeit.
Mod: Ja és van az a sárga kis led a motorcsekkóló vagy mi, az meg indítás után is folyamatosan halványan világít és ahogy leesik a fordulat elkezd halványan villogni...
Pedig elvileg indítás után nem szabadna világítania, legalább is előtte nem világított, amíg nem történt meg az eset.[ Szerkesztve ]
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13544 üzenetére
Nem tudom, azt tudom, hogy elektronika, és ez mellé még van a trutyisodás.
Az a baj, hogy rohadtul nem értek hozzá, és így nehezen tudom a problémákat felismerni, hogy mi mit okoz.
A felújítás kell, mert az ezen kívüli probléma.
Szerintem mennie kell, mert gyújtás ráadásakor zümmög ahogy eddig, pöccre indul is, csak utána hülyül meg.
Amúgy tök jó, hogy kb ennyi az össz elektronika benne, és ez is összeakad. Ilyen az én szerencsém.Mod: Az biztos, hogy nem kínzom így, szerencse hogy helyben melózom...
[ Szerkesztve ]
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13546 üzenetére
Nekem autószerelő barátom azt mondta, hogy hengerfejes a gépmasina.
Ezt írtam is jó pár hsz-el ezelőtt.
Erre értettem a felújítást.
Amúgy a vizet zabálja fenemód.
Na igen, autóvillamossági emberke kellene, megkérdem mennyire vágja a témát.
Motorgenerálban nem is gondolkodtam eddig, max jövőre, mert olyan tervem van hogy visszahozom szép állapotba kívül belül.
Az utolsó mondathoz, meg nem tudok mit szólni, mert nem értem.
Amúgy nem eszi az olajat.
De ahogy írtam, az olajbetöltőnél és a kartercsőben fehér-fekete gedva volt. -
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13578 üzenetére
Igen, lehet tényleg ezt írtad, de a csövet véletlenül vettük észre.
RP motorkódos, lehet tévedek és az amit te írsz.
Bebizonyosodott, hogy nem értek hozzá.
Mindegy most jó, bár az a motorellenőrző sárga led még mindig halványan világít menet közben de megy ahogy eddig. Azért megnézetem azt is. -
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #13657 üzenetére
De ebben az esetben mind2 kocsi diesel
A Cuprában is 1,9Pd van, meg a Sportban is.
A Cupra 160ló gyárilag, a Sport chippel 160.
A Cupra 330Nm, a Sport 310, cshippel ~390-400.Hallgatlak a 160Le-s chipről
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #13659 üzenetére
Semmi gáz! Mielőtt jobban nekifeküdtem a témának, én is azt gondoltam volna, hogy ha Cupra akkor benzin... hát tévedtem
Igen, az értékeket csak saccra mondtam, elvileg lett méretve, gyakorlatilag messziről jött eladó azt mond amit akar.
Gyorsulásából tudok csak kicsit következtetni, mert az jóval a gyári értéken belül van.
Azt hiszem 100%-ban nem ugyanaz a motor, de csak minimálisan térhet el.Sajnos várnom kell pár hónapot mire igazán lehet majd "tesztelgetni"
thx!Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
dízelracer
senior tag
válasz VR6-Fan #13661 üzenetére
Lófaszt! Benzinnel a fűnyíró megy. Autóba gázolaj való!
Ha összefutok a taggal hozok neked egy tisztességes húzott dízel görbét. Olyat ami nem csak elméleti 250+lóerő. Meglepődnél mennyire egyenletesen jön meg az erő a fordulattal. A nyomatékcsúcs 3500 körül a teljesítménycsúcs pedig 5000 felett van. Nem emlékszem pontosan hülyeséget meg nem akarok írni. Ha eléd raknák simán azt mondanád, hogy ez egy turbós benzines görbéje. Egyedül az alacsonyabb fordulatszámon látszik, hogy nem az.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #13666 üzenetére
Igen, a hang gyönyörű. A vezetést élvezem a kályhával is, csak szerezni kell füldugót.
tomcsi23: Verda tetszik, vannak egyéb dolgok is ami miatt egyáltalán nem bánom. Igen, sokadlagos az ereje, csak kíváncsiskodok.
Vannak elég kellemes téli gumijaim is, de azzal nem az igazi. Illetve az útviszonyoktól tartok kicsit.Nem utólag kérdezek, mert ez csak érdeklődés, ha lenyom a Cupra akkor sem fogok sírva másik kocsit nézni
Dodi72: Annyiért nem mernék tankolni bele
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
FoBCRaistlin
őstag
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #13834 üzenetére
nekem csak az tetszett hogy Gyurcsányék ideje alatt mit hangoztatott?
Csökkenteni kell a jövedéki adót.
Most hogy soha nem látott drágaság van most nem kéne csökkenteni a jövedéki adót?
Most, hogy már a 4 szer jobban kereső Osztrákoknál is olcsóbb az üzemanyag?Nesze nektek narancshívők, 2/3 Kis ország vagyunk mi egy ilyen diktatúra elviseléséhez.
Renault power
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #13834 üzenetére
gyurcsánnyal is ennyi lenne.erről a mol tehet már mondtam.az államnak be kéne őket korlátoznia ennyi.ha nem teszik meg agybaszájba naponta büntetni őket.
tudod ki hiszi el ennyi a bekerülési ára a benyának....
250ft a reális a mai keresetekhez.de inkább 200-220."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #13838 üzenetére
bocsi most nézem az ábrát így már érthető.
ez miylne gusztustalan a benyáűn is áfa van?
hisz még maguk is használják.alap hogy nem kéne.
hát elfelezzük az árat akkor 180ft.elégedett is lennék. .amit mondtam a 200ft körüli ár.megállja a helyét."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
chicken
senior tag
válasz VR6-Fan #13934 üzenetére
én városban tartom az ötvenet, tehát nem 52 meg 55 meg 58, hanem 50, és az nem szereti még az ötöst. na de nekem lehet, az enyém nem akkora batár állat, mint némelyeknek van
p.s. természetesen semmi baj a batár állattal, csak irigy vagyok
[ Szerkesztve ]
mens sana in campari soda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen