-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Srácok!
Rézpasztát használ valaki a tengelycsonkra?
Tegnap estes átszereltem a téli kerekeket, kaptam kölcsön rézpasztát (majd veszek magamnak), tavaly télen nem használtam dísztárcsát, így futórozsdás lett a tengelycsonk, 2 kereket is meglehetősen nehéz volt leszedni.Így csináltam:
1. finoman megcsiszoltam a rozsdás részt
2. lekentem RO-55 rozsdaátalakítóval, sokat nem vártam vele, 5-10 perc
3. letöröltem
4. ujjal vékonyan megkentem a tengelycsonkot (ami belemegy a felni közepébe)+5. kentem egy kevés rézpasztát a kerékcsavarok menetére.
Ez így megfelelő lehet?
A +5. tétel is? Tudom, hogy elvileg nem szabad bezsírozni a kerékcsavarokat. -
veterán
válasz Brumi˘ #126645 üzenetére
@Brumi˘: Köszi! Előző autómnál én is szoktam 1-1 csepp műszerészolajat tenni rá. Itt olvastam pár éve, hogy nem szabad.
@lenko: Köszi! Én is csak egy leheletnyit kentem a menet végére.
@Mágus: Köszi! Tudom De a kollégám aki a rézpasztát adta - öreg rutin sofőr a cégnél, szakmáját tekintve autószerelő - annyira mondta, hogy kenjek arra is egy kicsit... Vékonyan kentem a menet végére. Nincs nyomatékkulcsom, tudom hogy a 120 Nm az kb. egy "csajos" meghúzási nyomaték keresztkulcsnál. Akkor meghúzom "fiúsan".
-
veterán
válasz Voice24 #126746 üzenetére
Ami fontos (nekem, mert csak ezeket használom):
-bal oldalt fent és lent a hangerőt állítod, középen leteszed a telefont.
-jobb oldalon a board computer menüjében lépkedsz, a középső gombbal okézol. Legalsó gombbal visszalépsz a menüben.Szerk: érdemes lehet elolvasni a használati útmutatót, én se tettem meg.
@F-Zolee: szvsz a fotó nem a konkrét autóról készült, mert ezen vmi elektronyos Seat műszerfala van.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz i-sti #126800 üzenetére
Bontóban biztos van.
Feltételezem, hogy a beszerelése annyiban ütközhet nehézségbe, hogy a meleg levegőt ideszállító csövekre is szükség van.
Nekem a G6-ban javították a könyöklő eltört zsanérját, ahhoz ki kellett szedni a teljes középső hóbelevancot - ez egy nap meló volt a szerelőnek. -
veterán
válasz Mágus2 #126802 üzenetére
Tavaly amikor autót kerestem, az első amit élőben megnéztem egy A4 kombi TDI volt (Avant, hogy Munez ne stresszeljen ), belga import flottás autó - abba se volt hátsó légbefúvó; amiket a hahun nézegettem, jellemzően azokban se volt. Nem mintha sokat ülnék hátul a saját autómban, de akkor is legyen már benne. Amúgy egy alap Golfban széria.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Kollégám vett a nyáron egy 3 éves Okti3 1.6TDI-t, még garanciális a gép, szeptemberben csináltatta a 120 ezres szervizt márkaszervizben, de elfelejtették kinullázni az inspekciót (a műszerfalon).
Lehet ezt is célműszer nélkül nullázni? (hogyan?) Thx!
-
veterán
-
veterán
válasz gzbotii #126975 üzenetére
Nem rossz
Most egy hétig én is dízellel járok, Seat Ibiza, a hangjából ítélve 3 hengeres (búg mintállat). Eddig 5,1 l/100km, erősen hegyes-völgyes vidéken, max 100 km/h.
Eredetileg VW Up-ot béreltem volna, de nagyon örülök, mert az Ibizaban legalább van nyomaték, egy 1.0 szívóbengával nagyon szopi lenne.
-
veterán
válasz Magnum_ #127180 üzenetére
Én a magam részéről az "A" verziót választanám mert félek, hogy valamit elbaltázok.
Más: jó volt visszaülni egy hét után az 1.2-és, 3 hengeres, 75 lovas TDI Ibikéből a 4 hengeres benzinesbe. Már egészen hozzászoktam a 2.0 TSI-hez, de most az első padlógáznál ismét őszintén örültem.
Az Ibike átlagfogyasztása 6,6 lett, valójában nem tudom, hogy csurig tankolva vettem-e át, a top speedem 105 km/h volt, de nagyon nehéz terep volt, rengeteg 2-es, 3-as fokozatban legyűrt emelkedővel; az első fékek hullámosak voltak az előző bérlők bénázása miatt. Ő volt, egy nagyon szép tájon:
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #127208 üzenetére
Made in Szombathely, ha jól tudom. De termesztesen német tulajdonú vállalat.
-
veterán
Visszahűlős dízel témához hadd ugassak bele OFF gépes (Vectra 1.9 CDTI) tapasztalat kapcsán. Téli hidegben, sík autópályán, hosszútávon - ha nyugodt 150-nel közlekedtem - akkor max. 80 fokon állt a hűtővíz. Ha nyáron kétkilóval lőttem, akkor meg közelített a 100 fokhoz. Normál esetben 90 fokon állt a mutató.
Garanciában kicseréltettem a termosztátot, semmi sem változott. -
veterán
válasz kenny123 #127434 üzenetére
Szia!
1. Remélhetőleg nem. Astra kupém volt, az bírta, először leengedi picit (fél centit) az üveget a kilincs húzására.
2. Nem tépik le, alig lehet leszedni. Figyelj oda felrakáskor a helyes pozicionálásra, nagyon szorul, később lehet még rajta igazítani de nem könnyű. Jó erősen rá kell tolni, ütközésig, egy gumikalapács jól jöhet.
[kép] [kép2][ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ImpersonatoR #127469 üzenetére
Víz és vmi alkoholféleség (etanol, etilén-glikol, denaturált szesz) a java, a többi az illat és tisztítószer.
Szárítsd ki, de amúgy nagy kárt nem okozhat szerintem. -
veterán
válasz g4bb3r #127480 üzenetére
Parancsolj: [link].
A km, leírás, stb. 100%-ban igaz; a gumiméretet írta el, helyesen 225/45R18 a nyári. Komolyat lép.
Szerk: a télit is elírta, az 205/55R16.
10 ezrenként olajat cserélt. ~100 ezernél volt 1 turbócsere, még nálam.Mindenkitől bocs az OFF autóért.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Acheron #127607 üzenetére
Az előző autóm 1.4 TSI volt, 15 ezrenként cseréltem olajat - 2 csere közt 0,5 liter töltöttem utána (4 literes kannával veszem az olajat, 3,5-3,6 kell a cseréhez, a maradékot töltöttem bele). Abban 160+ k km volt.
Nem akarlak meggyőzni, csak az általánosító kényszerképzeteket szeretném oszlatni. Itt a topikban is volt/van egy olajzabáló A4 2.0TFSI (TFSI = TSI).
A gyári olajcsere-intervallum long life olajjal elvileg max. 30 000 km, én 15 ezrenként cseréltetem.
Legközelebb amúgy V6 dízelt (használtban) tervezek venni, amíg még van olyan.
Tesla nekem is jöhetne, egyelőre qva drága használtan is.
Mondjuk amikor az első lakásomat vettem 1998-ban, az kb. egy jobban felszerelt zsír új Astra ára volt. Ma egy épkézláb használt bp-i lakás tippre 15-20 milliónál indul; annyiért már akár használt Tesla is akad.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #127645 üzenetére
Tudsz intézni?
Nem dőlt el. Először a meglévő autót kell eladni.
-
veterán
válasz molnarpeter #127658 üzenetére
Köszönöm, ha alakalmas lécci szólj! Addig meg - ahogy Lenin mondta: tanulni, tanulni, tanulni.
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #127853 üzenetére
Jó hír!
Nekem is nagyon tetszenek a fehér felnik, de mindenki lebeszél róla, mert hamar retkes lesz.
Tudom ajánlani a Wolf's Rim Shield felni nano viaszt, 2747 Ft, sok kezelésre elég, én tavaly tavasszal hordtam fel, kibírta a szezont. -
veterán
válasz FoBCRaistlin #127875 üzenetére
Legközelebb zöld lámpára indulunk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs