-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz FoBCRaistlin #20032 üzenetére
Ezt ne tőlem kérdezd, de biztosan 116 lovas. Mi az, amire itt folyna a pénz a motorral kapcsolatban pl.?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz AMD Power #20047 üzenetére
Nem Te vagy az egyetlen. Ezért is kérdeztem itt rá, van pár szaki, aki sokat tud róluk. Nekem egy közvetlen tapasztalatom van velük, ismerősnek régen ugyan ilyen motoros Golf IV -ese volt. 150k km körül motorcserés lett, igaz ott volt chiptuning, majd 190ló, és isten tudja mennyi nyomaték. Szóval ez nem jó kiindulási alap.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz AMD Power #20049 üzenetére
Igen, én téptem is a számat neki. Mert nem normális, hogy PD elemet kell cserélni, meg turbo -t felújítani(140k km) 150k km után. De azt mondták neki azért, mert az autó 1.5 évet állt.
De kezdi belátni, felment youtube -ra, és egy rakat videó van a PD motorok hibáiról, és mind tulajdonostól. Erre azt kérdezi, hogy akkor mi más alternatíva lehet? Nem akar benzinest, mert meg akarja tartani az 5l -es fogyit. Én is a sima TDi -t mondtam neki, mert VW párti. Még nézett 320D -t, abból is az első szériást, amik adagolósok voltak, elég megbízható. A Common Rail csak később jött, olyat én sem ajánlanék neki.Az a probléma, hogy 100k körül keres/hó. Ebből 2 évig 48K/hó a részlet. Dohányzik, tankol, szereti a Meki -t... Ez így még pont bele is férne, na de ha valami gebasz lenne az autóval, akkor mi van? Mert a Vento fenntartása piszok olcsó, ha valami rossz volt, akkor fillérekért volt hozzá alkatrész, és ő maga betudta rakni, mert autószerelőnek tanult, és az autóján gyakorolt.
FoBCRaistlin: Az nem rossz, jó kis C20LET motor csodákra képes. Életemben én is ilyennel kóstolhattam bele, milyen is 300-al menni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz AMD Power #20053 üzenetére
Jah... Mindenképpen cserélni akar, a Vento már öreg, a fűtés is gyengus benne, beázik. Meg sok sebből vérzik, és gyorsan szabadulni akar tőle.
Ő abban reménykedik, hogy nem kell kettő évig hozzányúlni a kötelező szervizen kívül, így pont tudja fizetni a részletet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hali.
Ajtószervó miatt írok, A6-ból... Induláskor még jó volt, utána fél óra múlva már nem működött. Próbálgattam, de teljesen süket a vezető oldali. Miből áll a rendszer pontosan?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Balupapa #27383 üzenetére
Szerintem is kamu... Sógorjelöltemnek egy 1.9-es Vento -ja van, 75Le-s. Családból való, tehát a km nem visszatekert. Neki 290k km-nál motort kellett cserélni, mert megrepedt a blokk, és már előtte is zabálta az olajat. Most 320k km-nél szétesett a váltója. Sok minden elhiszek, de ezt nem. Ha azt írják, hogy szívós Merci, akkor elhiszem.
Plusz tisztában vagyok vele, hogy néz ki a IV-es Golf -ok belseje 200k m után, mivel két haverom is olyat nyüstöl. Hát, lesújtó.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #27400 üzenetére
Én azt hittem a TD egy elég strapabíró erőforrás. Miben különbözik a TD a TDi -től? Az i betűről tudom mit tesz, de magában mi az, amiben más felépítés terén. Szembe szomszédnak is Vento -ja van, TDI, de a 110 lovas. Az sem egy világbajnok motor, legalábbis elég nehézkesen indul, és volt már vontatva is. Persze rohadt jól fogyaszt, ebben talán a legjobb.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez annyira sz@r, hogy 1 perc alatt leépültem agyilag.
Morris: De ez csak azoknál az autóknál érvényes, amik még az életben nem voltak átmosva az olajcsere után, + az csereperiódust elnapolták sok-sok ezer km-el. Ilyen 10-12k km-enkénti olajcserénél ilyentől nem kell tartani.
Ellenben vigyázni kell, nehogy olyan helyről is leoldja, ahonnan nem szabad.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hy! Ma egyik ismim beültetett az autóba, hogy mutat valamit. Tudja, hogy autót akarok venni, azt is, hogy milyen van kinézve, de tett egy próbát. Elvitt munkatársához, aki most akar túladni egy Passat CC 3.6 FSi -n, 2009-es, 75k mérfölddel, 9500 fontért. Még nem hirdette meg sehol sem, én voltam az első aki megnéztem. Sajnos ő nem volt otthon, asszonya fogadott, így csak megnéztem. Igazából piszkosul nem ilyet képzeltem el, nem is fogott meg(bár kívülről nagyon jól mutat), de gondoltam kicsit után érdeklődök. Az a 3.6 V6 FSi pont olyan kukás mint az Audi 3.2-4.2FSi -je? DSG az ugye elég rossz hírnévnek örvend, ha szervizelni kell. Ez még ugyan az a kényes változat, vagy foltoztak rajta valamit?
Fogyasztása hogy alakul normál használat mellett? A 4 motion mennyire kényes, és mennyire használható, hogy osztja el a hajtást általában a kerekek között?(csak mert ha első kerekes érzetet ad, akkor nem az esetem)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Hali!
Baratnom occse meg akarja venni elso autojat. En szemely szerint rabeszeltem, hogy nezegessen III-as Golf-okat a 206-os elleneben. Most nezelodik... ezt talaltuk. Erdemes lenne megnezni, es esetlegesen megvenni? Esztetikailag eleg jol nez ki. Nem km-re, es evjaratra keresgel, allapotra.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Nem3sys #62760 üzenetére
Az mar nem az o dolga lenne. Ha belemennenk, akkor ugy lenne megbeszelve, hogy a forgalomba helyezes az elado dolga, ocsi csak kifizetne.
Motor miatt nem aggodok... Sogorom 6 evig Vento-t nyuzott, ugyan ezzel a motorral. Alkatresz van hozza dogivel, neki az uj motor 45k volt bele. Szerelo a szakmaja, ismeri is, maganak csinalta, szoval ez a resze nem problema, segitene neki, ha szukseg lenne ra.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Graphics #62770 üzenetére
Szerintem jol nez ki... Amiket lehet kapni a piacon, mind olyan lepukkantnak neznek ki.(gyari optikaval meg szerintem eleg elavult, gagyi ) Ezen legalabb latszik, hogy szerette az elozo gazdaja, es foglalkozott vele.
Passz, fel lesz hivva, aztan el kell menni megnezni, rohad e. Ha nem, akkor a kinalatot nezve nem rossz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Otthontartozkodasom egyik elmenye. Octavia RS Hatoo...brutal gep.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Szuleim megvettek ezt az Octaviat. A km valodisagaban ketelkedtem, ezert bekerult az adasvetelibe a garancia. Egyebkent vezetett szervizkonyves, es a szeriz online adatbazisaban is benne van az auto, mikor behoztak franciabol, akkor itthon az adasveteli masolataval lekertek. Holnapi atvetel utan egybol megy az auto A Porsche -hoz, es mi ugyan azt megtesszuk vele, plusz kap egy felmerest az allapotarol. Eredetileg egy Ford Mondeo -ert mentunk, ez lett helyette.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #103160 üzenetére
Kozelrol neztem es messze nem veszes az a huto elol. A kormany rendben volt, nem volt feltuno kopas rajta. Pedig ismerem ezeket a gepeket, mind a VW-eken, mind a Skodakon nagyon tud latszani a sok km. Itt meg nincsenek olyan kopasok, mint amiket 140k km-nel lattam egy masikon. Ha a Porsche -nel kiderul, hogy rendben van, akkor ok, mert azt nem tudjak hamisitani. HA a franciaknal a tengerhez kozel volt hasznalva, akkor siman megeshet, hogy rozsdasodik. A feknyergek is rozsdallanak... UK-ban ez nem volt ujdonsag nekem, ott is mar a 2 eves autoknal tiszta rozsda a feknyereg, meg azok az alkatreszek, amik nem lettek jol lekezelve.
Ami hianyzik, az tenyleg az elso parkszenzor es a Xenon. Az tenyleg jo lett volna, ha benne van. Ellenben a franciak valamiert nem szeretik a Xenon fenyszorot. Az onnan erkezett autok 90%-abol hianyzik... Meg a napfenyteto, szerintem az is jo dolog, de mindent nem lehet. Egyebkent en magam ilyen jol felszerelt Octaviaval meg nem talalkoztam, leszamitva azt a par RS-t, amit lattam. Ezert esett a valasztas erre.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, tegnap szuleim elhoztak az Octaviat... Digitalisan megvan a teljes szerviztortenete(konyvben csak 1db pecset), szoval a km tenyleg 64k. Szep, szep... Jol is megy, kiprobaltam. Annyira meg nem is kenyelmetlen. De jobb volt kiszallni belole 1km utan, megkonnyebbultem.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #103361 üzenetére
Sajatomhoz.(de akar a 13 eves Mondeonkat is mondhatnam...) De nem az ulesre gondoltam, az meg ugy ahogy rendben van, bar az ulolap eleg rovid. Siman csak nem jo vezetni, nincs benne varazs, meg olyan, ami megfog. Kormanya a legviccesebb... Igazi porigszervozott szutyok, tiszta mu, hogy meg veletlenul se tudd, mi folyik az elso kerekeknel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hali,
Errol a CC -rol mi a velemenyetek? Mennyire megbizhatoak ezek a CR diesel motorok? Gondolok itt a befecskendezokre. Tudom, hogy a 2008-as 3.0 TDi, amit az Audikba szereltek, meg mas, de azoknal ez egy eleg nagy, koltseges hibaforras. Nagynyomasu sz. megbizhato? Kettostomegu elhullos, vagy azert bir 200k km-et? DSG valtoval nem nezek, azt irjak, hogy nagyon sok gond van veluk keves km utan is, es ugye aranyaron megy a szervizelesuk. Remappot hogy birja ez a 2.0-as? Gondolok itt a turbora, valtora, kuplungra, DPF-re. Ahogy nezem, 210 lovat lazan kihuznak belole, az meg meg talan eleg is lehet egy jo valtoval.
Maga az auto mennyira jo, kategoriajan belul? Nezek meg Insigniat e mellett, meg maximum 2 eves diesel Octavia RS-t, de igazabol formara a CC jon be a legjobban, es abbol is meg a rancfelvarras elotti.
Valszeg 26. -an elugrok megnezni, mert nincs messze. Csak gondoltam, elotte korbejarom a dolgot.Kellemes Karacsonyt Mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #111402 üzenetére
Keretnelkuli ablakokat szeretem, most is olyan van. Ez is lehuzza magat, es nem hallottam rola, hogy megviselne oket. 200 folott zajos, alatta rendben vannak.
A tuningnak egyetlen oka van. ~340Le/660nm -bol ulnek at, ami miatt kicsit lustanak erzem ezeket a gepeket, ergo iszonyu kenyelmetlenul erzem magam bennuk. Azert egy remap utan szepet lepnek a 4 hengeresek is. Igaz, RS Octit probaltam eddig, kb. 250 loval, es DSG-vel. Az nagyot lepett. A CC nehezebb, de sok kulonbseg nem lenne, szerintem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igen, pont ezeket hallottam a dsg-rol. Azert is akarom elkerulni, mint biztos hibaforrast. Remap utan a nagyobb nyomatek meg jobban megviseli.
DPF elmondas alapjan remap utan nem lesz jo, es allando problema forras, ahogy az Audiknal is, tehat ki kellene szedni. Az viszont gazos, nem tudom, hogy ugy atmenne e MOT-n, meg ugye fustol, ami nem szep.
Befecskendezok megbizhatoak? CR-nel nem tudom, de ismerosom 2008-as A5 3.0TDi -ben (nem tudom cr vagy pd?) cserelni kell kicsit tobb, mint 200k km utan, es 180k darabja. Ettol meg felek.Mostani auto problemamentes, mostanaban csak a km miatt kell(-et) ra kolteni, sajna minden 200k km kornyeken lesz cseres. Nincs is okom a cserere, csak regota tetszik a CC, es nagy a kisertes. Legszivesebben a 3.6 -al vennem, de szamit a fogyasztas. Kar, hogy nem kaptak meg a 3.0TDi-ket.(pedig a kategoriatarsai igen, lasd 3er, A4, Lexus IS....)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ezzel tisztaban vagyok. Hiba volt az eros auto, mert az ember gyorsan hozzaszokik. Jelenleg mar ez a teljesitmeny sem hoz lazba. Viszont egy ido utan ugyan ugy vissza lehet szokni. Pl a twin turbos Insignia mar nem volt rossz. Es nezve a vidiket, a remappolt 2.0-as VW-ek is jol mennek. Mind1, 27.-en azert elmegyek megnezem, mert magaba a regi CC formaba beleestem. Csak nem akarom a problemamentest egy problemasra cserelni, ezert kerdezoskodok.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok.
Segitseg miatt irok, itt biztos van olyan, aki tudja ki tud otthon segiteni. Egy baratom hivott, aki egy 2008-as A5 3.0TDi-t hajt. Mar erett a dolog, mikor csereltek a turbot, az atvizsgalaskor szoltak neki, hogy a 6-bol 4 befecskendezo cseres lesz, de ebben az esetben mind a 6-ot ajanlott. Most eljutott oda, hogy nem indul az auto, majd mikor sikerult beroffenteni, hatalmas fustot eregetett. Audi szervizben 3500 euro kornyeken mondtak neki a javitast( vagy csak az alkatreszt). Azt mondta, nem penzeli tovabb audiekat, igy is az auto aranak a felet otthagyta mar naluk lassacskan. O Nemetorszagban el, az auto jelenleg csak traileren mozgathato. Ha talalna Mo.-n olyat, aki befecskendezok javitasaval foglalkozik, akkor vagy hazavitetne az autot, ugyis januar vegen akart holidayre menni, vagy ha lehet bele kulon venni felujitottat, akkor azt kipostaztatna nemetbe. Gondoltam irok ide is, hatha tud valaki okosat mondani. Itt UK-ban szinten egy vagyon lenne, nem ismerek en se olyat, aki ezzel foglalkozik.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kiskokó #112286 üzenetére
Azok a vadi ujak eredetiek, vagy utangyartottak? A 600k az meg nem is olyan sok ahhoz kepest, hogy az Audinal pont a duplaja lenne.
Persze, megosztom szivesen. Kimasolom, mar volt rola szo. Ez 2015 aprilisaig tortent...
Automata valto a vetel utan 10k km-el cseres lett. !!!920k!!! a csere, es nem markaszervizben rendezte, mert ott boven millio folott mondtak neki. Eloszor a jobb elso, majd fel ev utan a bal elso fenyszoro led-jei bedoglottek szepen sorban. Csere csak a lampatesttel egyutt lehetseges. 300k volt darabja. Kozben behalt a Xenon is vezerlesestol. 140k. A kanyarkovetoje azota nem mukodik, szettarjak a kezuket a szervizben. Valamilyen modul cseret emlegetnek, ami nagyon draga, es erre mondta, hogy nem kiserletezik tovabb, nem hianyzik. A futomuve nem birja a rossz utakat. Ez annyit tesz, hogy 1-1 honapot tolt Mo.-n egy evben, es az alatt az ido alatt szet is esik a futomuve. Evente ketszer kell hozzanyulni, ha zavar a kopogas. Egyszer elszallt neki a kormanyszog szenzorja is, azt hiszem 100k volt a csere. DPF-e pedig az elejetol kezdve szar volt, folyamatosan eldugult, egyszer csereltek neki, mert nem lehetett regeneralni. Aztan vagy a 8. szervizlatogatas-meregdraga tisztitas(80 euro) utan kiszedette, mert hasznalhatatlan volt vele az auto.
Par hete beszeltem vele, es irta, hogy hidegen nagyon futyul a turboja, jobban fustol, es nincs meg a teljesitmeny. Forumozok szerint kezd meghalni. Az megint lesz vagy 500k...Azota tenyleg meghalt a turboja, 170k km kornyeken. De elotte meg az MMi is lehalt, ott is vezerlot csereltek. Lehet hibazott, es toredek penzert lehett volna javitani, passz. Tolato radarok kozul 2db, az sem volt olcso, mert a kabelkoteget is cserelni kellett. Klimavezerlo lehalt, nem hutott. Es akkor most a befecskendezok.
Qru: Felujitja, vagy lehet tole venni mar felujitottakat?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Oksa, koszi szepen. BMW-re alt. egyebkent nem jellemzo az, hogy meghalnak a befecskendezok, legalabbis a 3.0-as modellekben egyaltalan nincs veluk problema. Ott inkabb a 20D motoroknal hasznalt lanc szakadasa tudja a motort akar teljesen hazavagni.
Ace owner: Peches, mert minden nala jott ki. Az elozo tulajnal csak az MMi halt le egyszer, ami dragabb dolog volt. Eddig ugy volt vele, hogy ha mar rakoltott egy vagon penzt, akkor megtartja. Aztan jott a turbo, akkor elgondolkozott. Igazabol azutan kellett volna tuladni rajta, hisz megmondtak, hogy egy ujabb millios tetel kinez neki.
Kovetjuk egymas torteneseit az autoval, mert majdnem egy idoben vettuk, majdnem azonos km-el, azonos kategoria. En aztan egy kicsivel tobbet mentem vele, ugy 13k km-el. Mikor o is megvette, akkor megfogadtuk, hogy most kiderul, melyik a strapasabb auto. Nekem eddig hala az egnek nem sz@rta el magat semmi(mar bocsanat, kopp,kopp), par millaval elottem jar. Es ahogy most kinez, az elonye behozhatatlan.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kiskokó #112300 üzenetére
Nem, a motorhoz csak a dpf, egr kombo, a turbo, meg most a befecskendezok tartoznak. Bar ha ezt igy osszeszamolod, akkor az is egy tetemes osszeg. Nekem ez ido alatt egy izzito elektronika hibam volt, 35k volt a vezerlo, meg a jobb turbocso, ami 55k volt. En persze most szivom is a veret mint BMW user, meg ugye azert egyutt is erzek vele, mert nem lehet kellemes dolog.
Ugye mivel Nemetorszagban el, igy a valtot is ott kellett megcsinaltatni. A Muncheni korgyurun hagyta ott, onnan trailerrel a gyari szervizbe, majd egy maszekhoz.
A valtoja 150k km-et birt, 80k -nal volt benne olaj cserelve a szervizkonyv szerint. Forumrol megtudta, hogy sok a gond van az auto valtokkal, jobb kerulni, es manualissal venni.DPF -t is meg lehetett volna csinalni rendesen, akkor nem lenne vele problema, lasd pl. en meg az eletben nem kaptam DPF hibat, pedig a remap miatt biztos szorja a kormot rendesen.
A turbo elott ertetlenul all, mint ahogy a befecskendezok elott is. O is minden 3. tankolaskor premiumot hasznal, meg a nemeteknel egyebkent is sokkal jobb a gazolaj minosege.
En a lampakat nem ertettem. Igazabol nem hiszem, hogy nincs ra olyan megoldas, amivel siman megbontassal cserelik a ledeket benne. Tiszta bullshit, hogy a teljes lampatestet kukazni kell.
Neki S line -os az auto, igy a futomuve is, gondolom ezert akkor az allando problema vele.
Mind1, most megadtam neki azt a telszamot, amit Qru kuldott, letargyalja, aztan eldonti, mi lesz. Ezek utan mar nem eri meg eladni az autot, es ismerem, ugyis megtartja.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Koszi szepen baratom neveben a contactot. Nem tudom, hogy oldotta meg vegul, de sikerult. A 6-bol 5 porlasztoja kukas volt. Azt hiszem Mo.-rol talalt bontottan 5 hasznalhatot, de bevizsgaltat 50k/db aron.
Ez utan meg is szabadult az A5 -tol, a jelentos szervizmult miatt gyorsan elvittek. Vett egy 4 eves V70 D5 -ot, ugyis mindig malhasszamarast jatszik.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Octavia navigaciot, meg ugy a teljes systemet tud valaki magyarositani? Az auto francia, a fobb uzenetek azon a nyelven vannak. A navi is tud par nyelvet, de magyart nem. Budapest kornyeken, maszekban tan valaki, sajnos en nem ismerek itthon erre megfelelo embert.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
RS TDi Octaviakrol mi a velemenyetek?
Ez manual, ez meg DSG-s. Eleg nagy a valasztek, es mind nagyon jol felszerelt, szoval csak kiragadtam kettot a tomegbol.Mire kell ezeknel figyelni? A hallottak alapjan a DSG maga elegge beteges, nem egy tartos konstrukcio, es eleg hamar beadja a kulcsot, javitasa meg draga. Ellenben a manual eseten meg ott a kettos tomegu, ami megint fogyo, es draga alkatresz. Egyeb problemak a motorral? Futomu hogy birja a strapat?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
VW Sirocco 2.0TSi. Jo konstrukcio? Mire kell figyelni, mik a lehetseges hibalehetosegek?
Nem nekem lesz, ma megyunk megnezni, 2010-es.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #117586 üzenetére
Akkor ezek nem tul jo konstrukciok? Bar az olajfogyasztas akar meg normalis is lehet, az ugye bele van kalkulalva neki gyarilag, vagy tevedek?
2009 az evjarat, es manual valtos. De csak 90k km van benne. Vezerles ezeknel lancos vagy szijas? A kettostomegu ezeknel is bajos? LOL, azt hittem az inkabb diesel problema, reszben ezert nem a CR motorral szerelteket nezik. Turbo meddig birja?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tresh #117613 üzenetére
Igazabol a hamisitott olajokon kivul azok a tipusok, amik teljesitik a gyari spec eloirasokat, es full szintetikusak, mind megfeleloek, es csak szimpatia kerdese a valasztas. Es mint kiderult, a Castrolon kivul sok mas markanak a termeket is hamisitottak.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A 140 es a 170 lovas 2.0 CRTDi kozott mi a kulonbseg fizikalisan? Nagyobb turbo? Vagy sima software -es korlatozas van benne?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #120211 üzenetére
Ha a CC-ben a 170 lovas is siralmas volt, akkor a 140 -est tenyleg nem eroltetem. Az erosebb meg egy remap utan 20X loval tan azert mar szedi a labat kicsit.(vagy nem?)
Mert a gond az, hogy en nem Octaviat nezek, hanem meg mindig CC-t.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #120213 üzenetére
A mostaninal nincs gondom a remappal, semmi. A forumos tapasztalatok alapjan sem, pedig van aki mar uj kora ota ugy hasznalja, es benne van 250k km. Annyire erzekenyebbek lennenek ezek a VW fele CR-ek a teljesitmenynovelesre?
A 3.6 szutyok meg akkor sem kellene, ha dobnak. Szivoknak mar lealdozott, a rak akar 18-20l/100km -el jarkalni egy alul halott benzines tarsasagaban. Akkor mar egy 2.0TSI.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #120216 üzenetére
Pedig nekem csak a CC tetszik a konszern kinalataban. Ez megfogott, csak kicsit sok a merfold, de szelloznek az ulesek. Ez volt a legolcsobb azok kozul, amiket kineztem, de akkor a tobbit ki is lottem a 140 lovas motor miatt.
Mondjuk tenyleg kemeny, hogy 1580kg...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
2011/08 -as evjaratu 2.0 CR TDi Octavian egve maradt a kipufogogaz ellenorzo rendszer lampaja. Egyeb tunet nincs egyenlore. Tudtok valami okosat mondani, vagy csak diaggal lehet elorebb jutni? Az erdekelne elso korben, milyen dolgok okozhatjak ezt a hibat...
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs