-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
válasz Beca1990 #197450 üzenetére
5w-30: LM Toptec 4200 , Mobil 1 esp, Motul Specific 504/507, Total quartz ineo long life
Nekem ugyanebbe a motorba a Liqui Moly nagyon bejött. Mobil 1 esp ezek közül a legjobb, de nekem valahogy LM-el jobban tetszik a motor járása, hangja. Lehet mobil 1 már túl modern ebbe.
Ha csipegeti az olajat 5w-40. Nekem ott Total Quartz-al vannak jó tapasztalataim meg Motul Xcess.[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
-
Asbee
veterán
válasz yodamester10 #197484 üzenetére
Az nem 3 év múlva lesz.
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #197622 üzenetére
Nekem volt ilyen vasco. Semmi extra. Mann FP a legjobb.
-
Asbee
veterán
válasz yodamester10 #197658 üzenetére
Ja, nem semmi, hogy a sok birka hogy bepánikolt aztán kígyózó sorokban rohannak tankolni. Pár nagyker nem szállít, így a molnál is extra roham van, ezért vannak hiányok. Ahova ők szállítanak ott lesz csak lehetnek kis csúszások. Tegnap délután ami szállítmányt kaptak itt egyik nagyobb mol-on estére elfogyott. Ma reggel már ott a következő adag. A kis kutak megszívták akik innen onnan szerzik be.
-
Asbee
veterán
válasz slett27 #197713 üzenetére
Add el és vegyél erősebb autót. Kérdeztem az egyik legnagyobb chipes cégtől régebben csak érdeklődés képpen. Azt mondták nem éri meg a pénzt. Küldtek pár referenciát. Nyomatékot tudják picit lejebb hozni, meg 1-2 lóerőt pluszba. De ez a 8 szelepes szívó, amúgy is olyan, hogy nem érdemes tiltásog forgatni, szívóhoz képest alacsonyabb fordulaton élhetőbb. Van ismerősöm aki direkt szűrő+ 100 as bezinnel optimalizáltatta. Azt mondta klíma nem veszi úgy vissza az erőt.
Ez a motor ilyen. Ha van gazdája sok 100 ezer kmert elmegy gond nélkül, cserébe gyenge. Lehet azért vele haladni, de nem ezzel fogsz lámpától lámpáig gyorsulgatni. -
Asbee
veterán
válasz slett27 #197718 üzenetére
2 millióból láncos 1.4 tsi golf 6 ot kapsz a kínálat aljáról. Teljesen lutri lesz az is, és csak egy vezérlésre elmehet több 100 ezer. Sajnos a használt autó ilyen ársávban, ráadásul mostani elszállt árakkal mind ilyen. Én 3,5 éve vettem a Jettát, nekem is elment rá 700k kb, igaz ebben benne van egy motorfelújítás is , + még pár extra amit rakattam bele meg felni gumi ezen felül. Most viszont patika, semmi baja, így marad még pár évre. Amire én használom nekem elég az 1.6 benya. Szerencsére nem rohad, itthon használták. Egy 1.8 szívó civic amibe belemernék ugrani 2 mill körül.
-
Asbee
veterán
válasz simonjoe #198070 üzenetére
Gondolom napi szinten rakod fel őket, azért van ennyire biztos tapasztalatod. Mondtam olyat, hogy majdnem olyan? Vagy hasonlítottam? Nem szoktak csak úgy elszakadni az utángyártott szíjjak, simán bírják a csereperiódust. A vízpumpa biztos hogy jobb mint az utángyártottak, ott azért már lehet sztorikat hallani. Ha téged megnyugtat vedd a gyárit, de egy jó minőségűvel sem lehet mellé lőni.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz rasotamas #198139 üzenetére
Az a lengőkarnak a másik szilentje. Ha kijön rendesen a csavar akkor jó a régi. Bár aszem szinte mindhez van új. Meylehd ban a gumi rész kialakítása kicsit más, tömörebb. Én szerintem azt venném.
Lemförderem sem cserés még, de a kis hajszálrepedések már elkezdődtek.[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz zeus_2k14 #198148 üzenetére
Ha csak pályázol, nyugodtan maradhat még az olaj egy pályázásra. Utàna egy jó fajta 5w-40 pd-be való olaj. Olaj és légszűrőn ne spórolj. Helyzetjelző izzónál annyi a szívás ha emelt fényű a tompított, ami világosabb, akkor helyzetből is világosabb kell, mert a simák nagyon sárgák, elfog ütni nagyon. Én jettába tolatóba can busos ledet raktam, mert amúgy alig látni Philipsnek van emeltebb fényű sima , nem led, az már egész vàllalható és olcsó.
Bxe-nél én lassan a hajtókarcsapágy cserén elgondolkodnék a helyedben ha még nem volt. Úgy lennék nyugodt. -
Asbee
veterán
válasz simonjoe #198165 üzenetére
Nem. Simán megy magától. Semmi más nem ég mellette. Kézifék kiengedésre kapcsol fel. Vcds-el kell így kódolni. Én is így használom jó ideje. 50% fénnyel nappali, ha semmi más nem ég, ködlámpának 100% fény. + a "kanyarkövetést" is beállíttattam. Hivatalosan így nem szabályos a nappali menetfény, mert olyan külön E jelű dupla lámpa kellene, de senki nem szól érte. Még műszakin is gond nélkül átment. Sokan használják így.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
Sajnos az 5 vezetékes szondára nincs nagon alternatíva. Én az NGK-t javaslom, az nekem bevállt, meg sok tulajnak. Ha vihetsz alkatrészt, kovács autónál 60-70 körül megkapod. Nem is érdemes nagyon mást keresni, mert aztán jönnek az anomáliák. Van aki csak a gyárira esküszik.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz macilaci78 #198315 üzenetére
A vika vag group az nem gyári kínai szar. Ha meg az 5 vezetékes szabàlyzó kell neki, akkor nem feltétlen mondtak lehúzó árat.
-
Asbee
veterán
Enyhe kipufogószag álló helyzetben klímával, első kerekhez hajolva is érezni, flexibilis cső lehet? Szemre nem látni semmit és érezni sem lehetett emelőn. Viszont mire hazaértem (15km gyorsforgalmi) már újra érezni lehetett. Aztán délután eleinte megint semmi, de ahogy mentem vele pár kilómétert és bemelegedett minden, újra érezni lehetett kint is elöl, bent is.
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #198501 üzenetére
3 liter váltóolaj kell. 2 liter a gyári adat de érdemes egy fél literrel többet belenyomni.
-
Asbee
veterán
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #198597 üzenetére
Ezt tudom, ezért mondtam mindig a gyári vezérlést kell belerakni. Ettől függetlenül nem normális dolog, hogy alacsony futásteljesítménynél már sok 100 ezret kell költeni vezérlés cserére. Ezt a vw elk...ta, ennyi. Aki ilyen motorral vesz autót, ezzel számolnia kell. Jó ismerős octaviajaban 160-nál csörrent be. Azért nem mindegyik lesz ilyen 90-nél. Nem feltétlen hulladékok ezek a motorok, csak ismerni kell a nyűgjeit , meg olyan helyre vinni aki már látott ilyet. Főleg a turbó+kompresszornál. Annak is ha van gazdája, utána olvas az ember a nyűgjeinek sok 100 ezret elmegy vígan. Van ilyen ismerős is.
-
Asbee
veterán
válasz slett27 #198640 üzenetére
Kokszosodik igen, az első széria volt a láncátugrós, motorkód kéne. Vezérlés csak gyári, ha be tudod külön olcsóbban szerezni egy 500k ból megúszható. Durvább olajfgyasztás előfordulhat sajnos, olyankor egy korrekt alapos generál 1 milla körül. És még van pár dolog, amire oda kell figelni. Youtube Barcsik videókat nézd meg ahol bemutatja. Ezeket az autókat, chippelik, rúgják ezerrel, sokszor 5w-50. 10w-60 meg ilyesmi nem belevaló olajokkal használják. Biztos nem vállalnék be a kínálat aljáról. Inkább face tfsi csoport, vagy ilyesmi helyekről néznék olyat, aminek volt gazdája.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs