-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
A rágőzölt gumiréteg vékonysága. Én ritkán szoktam a magyar utakat szidni, amerre járok, az tűrhető, de ez a perharminc itthon tényleg vállalhatatlan lenne.
Szvsz az autón rendben van, bár eltérő a stílusuk - a felni jobban passzolna egy szögletesebb autóra (pl.Golf3). Azonban nem vagyok stylist; TaaT a felniguru.
-
veterán
válasz tresh #117786 üzenetére
Ha valahol látok, veszek egyet!
@ (#117787) brumi1024: nekem az elejétől kezdve kormolja, az előző is kormolta miután rátettem nemesacél végeket.
@ (#117788) tomcsi23: belül nem, csak mosáskor letörlöm kivülről. Télen nem pucoltam 2 hónapig, ráretkesedett - azóta kb. hetente letörlöm a peremét. Ez tegnap volt esedékes, mntem azóta 5 km-t, ilyen lett.
@ (#117792) [rvilike]: mert ha nem pucolom időben, akkor beleépül a korom a fémbe (tudom, hihetetlen, de rosszabb, mint egy dízel) és gettón néz ki.
@tomcsi: bömbis menet után 8,8 lett odafelé (200 km), vissza felé 7,8 (200 km), visszafelé szakadt az eső így lassabban menten, meg örültem, hogy elérek Tatabányáig tankolni a városban.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #117796 üzenetére
Könnyen lehet, hogy kevésbé kormolna 100-as benyával, de az nálam nem fér bele az #ecoGTI programba
Majd az LPG megoldja!@McSzaby: 1.4TSI diószórásra 105+ÁFA-t mondott. Szerintem rohadt sok érte. 2 éve adtam neki vegyszeres tisztítást 18 ezerért, ennél többet csak akkor szánnék rá, ha köhög-trüszköl.
(#117800) Khaosz55: én 15-nél lecseréltetem és maradok is a fix 15-ös ciklusnál (benzines Golf).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz McSzaby #117810 üzenetére
Annyira nem tragédia ez a dirketbefecsi, enyémben 16X ezer km volt és simán járt a motor. Egy esetleges (lános-)vezérléscserére kell felkészülni, ezt leszámítva nyugodt szívvel ajánlom az 1.4TSI-t - jól megy, jól fogyaszt.
@tomcsi: naná, hogy kipróbáltam már az osan 98-at. Ár/értékben a Shell 95 az eddigi legjobb. Szombaton nagyon hajlottam rá, hogy Ausztriában megtankolom originál schwechati nyállal, na de 1.12 € (= 342 Ft!) volt litergye!
@TaaT: igen, ez már dupla befecsis - csak cserélni ne kelljen 1x-re 8-at. Hasonlóan retkes volt, egyik kipuról nem jött le maradéktalanul.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz golfvariant #117887 üzenetére
Asszem' pont az (lesz) a baj a direktbefecsisekkel, hogy köpnek azok is szilárd részecskét, ezt látod a kipufogóvégen.
Szabad szemmel azonban nem látni, hogy kormolna, mint egy öreg dízel.
Hogy egyből cáfoljam is magam: még a 90-es végén láttam egy Mitsubishi Carisma GDI-t - az első direktbefecskendezős benzinesek egyike - hogy lepadlózta az autópályán és nagy megdöbbenésemre volt egy szemmel látható korom pamacs. -
veterán
válasz tresh #117971 üzenetére
Faterom autója:
Pro:
Tulaj 71 múlt, nyugdíjas orvos, újonnan vette az autóját Mo.-n, keveset futott (7 éves, 55 e km), vezetett szervizkönyv, csak garázsban tartott, kis fogyaztású dízel.... nem mosó-karcos, mert nem mossaKontra:
Hidegen bőgő motorral áll ki az udvarból, 1-es minimum 3000 rpm - hidegen is (dízel); kb. a tetőn és géptetőn kívűl minden elem vagy fényezve volt már vagy horzsolt (parkolás, udvarból kiálláskor a kapu, semmi komoly).[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz brumi1024 #117992 üzenetére
Te műszaki ember vagy; kellene valami plug'n'play LED-et keresni az első indexbe (H21W). Thx Másik topikban már ajánlott Mogyi fórumtárs párat, de azokhoz buherálni kellene ezt+azt.
Amúgy én se kaptam szerintem izzókészletet, nálam hagyományos: első index, kanyarfény és a tolatólámpa.@Dr.Zoo: Apósodét se szeretném megvenni.
@golfvariant: Hol veszed át az autót? Majd nézd meg, hogy kaptál-e 1 liter tartalék olajat!
#csakakasztrol
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz maximilian4 #118100 üzenetére
Bontóban keresnék 1. körben, 2. Ebay.
-
veterán
válasz Luck Dragon #118126 üzenetére
Nagyon gyenge és elég fapados. Cserébe kevés a kilométer.
-
veterán
válasz Mágus2 #118154 üzenetére
Az utóbbi időben ez a középdob téma befészkelte magát az agyamba... egy egyenes cső képében. A komplett rendszerek piszok drágák, 1200 €-tól indulnak.
Aki csinált már ilyen barkács megoldást (egyenes cső a középdob helyén), segítsen nekem: csak gázadásra szól vagy folyamatosan brummog egyenletes tempó mellett is?
-
veterán
válasz Mágus2 #118182 üzenetére
A hátsó dob maradna a gyári - látványra is OK és van egy szolid hangja. Mivel sokat pályázok, így egy ordító rendszer nem jöhet szóba, meg ugye elmúltam már 20 éves.
Szóval ezt kellene kiokoskodnom. Egy példa, de nem tidom, milyen a valóságban:[link]Régebben több Opelemen volt Remus hátsó dob - az nem jó semmire, csak a látvány tetszett anno. Astra GSi-n (játszós autó) volt komplett (ohne Kat) Remus, az nagyon komolyat szólt!
-
-
veterán
válasz golfvariant #118212 üzenetére
Nem lesz baja az autópályától: szép változatos tempóval 100 és 150 között elgurulgatsz 5-ben, 6-ban. Ne szenvedjen se alacsony, se magas fordulatszámtól - legyél kb. 1500 és 4000 között az első párszáz kilométeren, nem szabad padlózni elvileg 1000-ig. (én mondjuk 500 km után megnéztem, hogy mit lép 2-ben ) Közben szép fokozatosan emelheted a terhelést, 1500 km-nél be van járatva.
@VR6: érdekes ez a szelep, jobbnak tűnik, mint a kibelezett középdob. Törpölök és kereslek, hogy mit hogyan érdemes. Thx!
-
veterán
válasz Mágus2 #118216 üzenetére
Pár hete lementem alfába és pontosan összeszámoltam: épp a 20. saját használatú autómnál járok (kispóktól G7-ig), ebből 14 volt nullkilométeres (a kispók is! ); összesen 2-nek baszkuráltam el a bejáratását - az első a kispók volt, a másik az első céges Opelem '95-ből. Azóta sokat javultam.
-
veterán
válasz VR6-Fan #118219 üzenetére
Ezt ki kell okoskodni - számítok Rád!
Az első linken gyári rendszernek tűnik. Amikor nyitva van, akkor is jön a cucc a végcsőből, ezek szerint visszakötik és ki is fúj, meg a dobba is.
@TaaT: ahhoz vélhetően szoftver is kell
Azon is elgondolkodtam már, hogy a fenének nem vettem G6-ot, azt szabadabban lehetne pimpelni. Ehhez nem igazán merek hozzányúlni a garancia miatt, ill. G6-hoz már olcsóbbak a hülyeségek is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz Fehérsólyom #118665 üzenetére
2 teljesen másik cég.
A Porsche Buda Dél-Budán van (XI. ker.), és a Porsche Hungária a tulajdonosa, amelynek meg a Volkswagen AG a tulajdonosa.
Az Óbudai Autójavító pedig egy magyar tulajdonú kereskedés, talán a legrégebbi magyar a márkaszerviz, még az átkosban kezdték. Óbudán van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 11
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Tippmix
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Óvodások homokozója
- Új HMD modell bukant fel
- Magisk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs