-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #126156 üzenetére
Hát gyárilag ez csak S3-ra lenne, ott emlékeim szerint 100k körüli felára volt, de az S3 13 körülről indul. Egyébként 255 körül volt a szebbik (úgy szebbik, hogy a másikat még kedvezményért cserébe se választottam volna ) 17-es felni felára gyárilag, ahhoz képest ez "jó" ár.
Hasonló áron újonnan még a gyári választék árban középen elhelyezkedő példányát lehet megfogni, ezt (a képen a gyári ár):
De ez kevésbé tetszik. Még volt egy fekete Rotor, ugyanennél az eladónál, azt 350-ért kb 2 óra alatt elvitték. Nem ritka (főleg angol meg német eladóktól), hogy 6-700k-ért adják el a Rotor szettjüket. Esetleg kicsivel felette.
-
brumi1024
veterán
válasz ßrainiac #126173 üzenetére
Játszóház / dühöngő / motorfék topik / szardízel / mennyiüzemanyagvanatankban / Bitporkgyerevissza / Mágusnemenjel / V5öm van és nem félek legyorsulni bárkit. Vagy valami más ötlet?
(#126166) focvis: És ez még csak egy A3. Hogyha 8-as szám szerepel a típusmegjelölésben, akkor ott a felnik árban ott kezdődnek, ahol az A3-aséi végződnek.
Fogyasztásban, menettulajdonságokban (a rázáson kívül) Nálad mennyi különbség van még a 18-as és a 16-os közt?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #126262 üzenetére
Alapvetően enyhe a tél, de pár éve én ragadtam kint egy pár napra, mert sorban zárták le előttünk az autópályákat, majd a reptereket. Még megvan a kép, ahogy Eindhovenbe menet egyesével toltuk fel a felhajtón (Hollandiában emelkedő!) az autókat, mert mindenki nyárigumizott.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz maximilian4 #126284 üzenetére
Azt a kormot is a körülötte lévő nem környezetbarát autók adták. Ő annyira zöld, hogy megköti a kormot.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz golfvariant #126288 üzenetére
Én már tankoltam 100plus-t, nem láttam azóta hátrányát.
-
brumi1024
veterán
válasz MunezXBK #126400 üzenetére
Annyira szenzációhajhász egyébként a neve. Semmi köze nincs a manapság elterjedőben lévő lézer alapú lámpákhoz, ez is egy izzó, csak az Unlimitedhez képest 100%-ig Xenon gázzal töltött, és egy eltérő technológiát használtak a búrán való ablakvágáshoz. Persze jó, meg így könnyebb lehet eladni
-
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #126846 üzenetére
Meglepő, nálam is elsőre old és nyílik. Viszont a BMW pl mindenhol kétszer huzatja a kilincset, meg a Kia is. Alapvető autókezelési tanácsokat én is szoktam adni az utasoknak, ha olyanok. A szőnyeg nem lábtörlő, az ajtó pedig a saját súlyától becsukódik, nem kell megpróbálni keresztülhúzni a kasztnin.
(#126848) harcikoca: 20 lóerő.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Gyula84 #126880 üzenetére
Nincs véletlenül vessző a kettő között? Mert a PDC (Park Distance Control) a BMW nyelvezetében parkolóradar.
Tempomat.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz K Norbi #127617 üzenetére
Azért ez a videó is pont olyan, mint amit a smiley-val leírsz mögötte. Oké, megoldható, de ez inkább proof of concept, mintsem valós tervezet, és vannak benne csúsztatások. Fizetni az akkupakk cserénél nem kell? Az első fél perc (látványosan lassan) ezzel ment el. És oké, fizetéssel, adminisztrációval együtt ott van a tankolás (105 litert, teszem hozzá), mint 2 akkupakk csere. Az már más kérdés, hogy egy ilyen tankolással télen 4 akkupakk cserét kibírsz. Szép meg jó a Tesla, de a marketinganyagaikban olyan mértékű csúsztatások vannak, hogy az néha fáj.
Ja és a második szépen megpadkázta azt a felnit.
Amiről egyébként érdekes módon egyik elektromos autó gyártó sem beszél az az, hogy mi lesz a nagy számban keletkező elhasznált akkukkal. Nem pont az a hulladék, amit kiraksz a kukásnak hetente egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #127673 üzenetére
Szerda délután kettő körül, hogy pontosabb legyek. Nem volt durva forgalom, de voltak, a rakpart már nem stabil 70-es volt, a Szentendrein is voltak páran. Nagy útakadály nem voltam, de a lámpáktól nem sietve indultam.
Ja és ilyen tükörbehajtás, rádiókikapcsolás trükkök nem voltak benne, ülésfűtés ment 1-esen, klíma 21.5 fok, bekapcsolt AC-vel.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #127929 üzenetére
Gondoltam, hogy van, az is PQ35, van motorpaletta átfedés. A BMW-k kívül csinálják, közvetlenül a vesék mögött zárják le lamellákkal a levegő útját (F10 pl). Mondjuk az nem csak dízelhez képest melegszik be hamar, nagyjából annyi idő alatt kezd el rendesen fűteni, mint a benzines A3.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz golfvariant #128071 üzenetére
Igen. Leállítja a motort, majd realizálja 10 sec múlva, hogy a belső hőmérséklet kiesett a beállítotthoz képesti gyárilag megadott fűtési-hűtési tűréshatárból. Ez egy szabályzási körben ügyetlen tervezésnek tekinthető, de sok mindent nem tudsz tenni ellene. Ha fél fokot leveszed a hőmérsékletet már szerintem nem áll le. Akksid rendesen fel van töltve?
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #128170 üzenetére
Jelen! 104-5 körül van a 2 vége. Fogyira nálam (80%-ban város csúcsidőben, és autópályán sem éppen a tempomat 120 a szokott tempóm) 7,19 a jelenlegi mért állás (3 km-es kora óta mérem, 17k km-nél járok), ezen fél litert simán lehetne faragni kevésbé nehéz lábbal. Hosszabb utakon tudom azt a fogyit hozni, mint a 2.0 TDI Q3.
Az automataváltóra: szerintem ne, legalábbis e motor mellé ne. Én próbáltam anno, nekem a Qru féle Kormi DSG-je után eszméletlen lomhának tűnt, a BMW F10-féle ZF meg egyenesen űrtechnika. Nem jött be.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
Kellemes barátokat minden kedves fórumlátogató karácsonynak!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Ukrajnai háború
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Linux kezdőknek
- Óra topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs