-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Csak kíváncsiságból kérdem : kb. mennyire jön ki az éves biztosításod (GFB és/vagy casco) , ill. az gépjárműadó Ausztriában?
Jó barátom 15+ éve ott dolgozik, van állandó címe Ausztriában (is), de magyar az autója mindig.Szerk: ha túl indiszkrét voltam, akkor hagyd a fenébe nyugodtan a kérdést.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Khaosz55 #112811 üzenetére
Enyimbe' Composition Media van, nem navis, van magyar menü/nyelv. 2016-os modellév, előtte tudtommal nem volt magyar nyelv. Tudni kéne mikor gyártották, melyik modellév - alvázszámból kiderül. Nem kizárt, hogy frissíthető a firmware.
Szvsz az olajos DSG is kettőstömegűvel jön.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tresh #112853 üzenetére
Mondom cascóra... no meg céges autó. Amúgy röhejes árkülönbségek vannak egy szélvédőcserénél márkaszerviz és szakiparos közt.
Amúgy ma dumáltunk egy kollégámmal arról, ki mennyi cascót fizet: ő évi 100-at egy Toyota Verso 1,6-ra én 88-at. GFB ugyanannyi, kb. 30.
@Norbi: a munkadíj piszok drága ott, meg a segédanyagok amit felszámolnak.
230, még nyári gumival, rövid időre. A többiből kinőttem már (eddig egy A5 és egy A7 púposkodott rosszkor, mindkettő 2oldali kipufogóval). -
veterán
Kb. 8-10 évvel öregebb vagyok treshnél, ha ez valakinek - aki nem volt a VAG-talin - jó viszonyítási alap. (szóval tresh még gyűjtsön csak zsét ) Magyarán nem szoktam csikorgó gumikkal indulni, ettől télen 2-ben, 80-nál még villoghat az ASR.
Szombaton durrogtatta előttem a lámpánál egy Astra H Opc a kipuját - de hideg volt még a motor, meg a feleségem is mellettem ült - vélhetően a Golf annál jobban megy. Astra J OPC már más kérdés 280 LE-vel, arra jobban kíváncsi lennék, mert a tesztadatok szerint pariban vannak, hiába jobbak az OPC gyári értékei, dögnehéz.
-
veterán
válasz Ace owner #112884 üzenetére
Ezüst volt. Benőtt már a fejem lágya, Erik
Szoktam olvasni Decide hsz-eit, felelőtlenségnek gondolom a mai forgalomban trepnin közlekedni - 280 lóval. Ez persze magánvélemény, jó tíz éve még én is csináltam ökörségeket, szerencsére soha nem lett belőle baj; viszont van barátom, aki végzetes közlekedési balesetet okozott, azt nehéz feldolgozni (lelkiismeret, 1,5 év kóter).
@Qru: ami nekem megvolt aránylag exotikus: 911, M3 e92, M5 e39, 850i - érzésre ebben a sorrendben durvult számomra. A 911 egy legenda és nagyon szerettem volna egy időben, de a beszarástól messze van; egyedül a 850-ben "féltem".
@Vilike: köszi, íjjjj de siet az Astra órája. G coupé turbóm volt régen, még a GPS-es idők előtt, 255-ig leforgott az órán.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
"kinyomom a kuplungot felpörög a motor"
Nem szabadna felpörögnie szvsz, ezért kell a kuplung-érzékelő. Ilyen jellegű felpörgést csak úgy tudtam valaha is produkálni, ha felengedett kuplung mellett üresbe löktem a váltót.
@Khaosz55: az én Golfom is sziszeg-szuszog-kerreg leállítás után, fura. Egyik előző autóm sem csinált ekkora zajt magában. A konkrét zajforrást nem tudom. Tippem: visszaereszti a nagynyomású körről az üzemanyagot (nálad dízel, nálam benzin), langyos motor mellett is csinálja.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Khaosz55 #113019 üzenetére
Én elektromos szivattyú hangjára asszociálok.
+brumi: manuális G7-ben is ilyen határozott ellenállás van a gázpedálút végén; most már legalább értem, miért tettek bele "kick down" kapcsolót - a sebességlimiter miatt.
G6-ban nem éreztem ellenállást, az csak sípol, ha túllépem a beállított tempót. G7-ben nem használtam még ezt a funkciót, azt se tudom, hol kell bekapcsolni. Tempomatot is nagyon ritkán kapcsolok.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz VR6-Fan #113034 üzenetére
Logikus, de az az 1,4 TSI-ben is volt, ott semmi hangja, illetve annak nem ilyennek képzelem a hangját.
Ez kattog-csattog, meg egy hangos üzemanyag-szivattyú hang mellette; nem gyanakszom semmi hibára, a kollégát akartam megnyugtatni, hogy nem csak az ő Passatja ad fura hangokat leállítás után.
(Nagyobb terhelés után természetesen a katalizátor [+ kipu + turbó?] is pattog.) -
-
veterán
válasz Danex #113386 üzenetére
Mennyi volt a számla vége? (gyors számolással 103-ig jutottam)
Az olaj - márkaszervizhez képest - egész emberi áron volt (össz. 25 e.), nekem 11-12 ezer Ft/liter árat lebegtettek be a Porsche Budánál - természetesen inkább viszem magammal.@Norbi: szerintem nincs lényegi különbség egy olaj- vagy légszűrő árában amiatt, hogy 2.0 vagy 1.6, 1.4 motorba megy. Olajból kell bele több - asszem 5,7 vs. 3,6 liter. Pollenszűrő ugyanaz, de azt nem fogom kérni, majd sk. cserélem. Fékbetétet is tudom cseréltetni privátban, ha kell, 4 év gari van az autón, majd szerzek bele gyári betétet.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #113443 üzenetére
Néha koppan hétvégén, szépen megy. (5 éve nem fizettem gyorshajtásért - kopp-kopp-kopp + Waze + Traffi hunter)
Tomcsi: tiltás ~ 7200, kettesben ~120-ig lendül. Fordulatszámmal nem szoktam spórolni, dízelnél sem, Opel 1.9 CDTI pl. határozottan kívánta. Legközelebb hondát vegyek?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Kérek szépen etka-helpet, mi a cikkszáma a fényes fekete műanyagnak, amire a rendszámkeret van szerelve? (Golf 7, CHHB)
Fontos találkozóra mentem, nem ismertem a helyszínt, a Waze szoptatott az esőben a szűk utcákban (= elment a GPS jel), a telefont csesztettem, fékezték előttem, én későn fékeztem. Elvileg más baja nincs, majd lemosom a lököst, hogy van-e rajta karc.
-
veterán
Most azon töprengek, hogy ki számít középkorúnak. (remélem én még nem, de van már biciklim )
Nagyon OFF
@Porky: Tőlem iszonyat messze állnak a filozófiai gondolatok. Baszki, mér akarsz Te egyből világgá menni? Ha tudod mihez akarsz kezdeni, megvan a tehetséged, akkor kezdő lépésként próbáld meg Bp-en kamatoztatni.
F@szom menne olyan helyre / olyan messze ahonnan nem tudnám minden hétvégén meglátogatni a családomat, a barátaimat. Ha 25 lennék is max a nácikig mennék.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #113834 üzenetére
A filozófia alatt a magasröptű, kacskaringós, egyben a bullshit határán táncoló gondolatokat értettem.
Valójában én is a matekra céloztam Bp-tel kapcsolatban, a lehetőség ott = min. Szeged*2 , a választék *50. És magyarul beszélnek, nincsenek arabok.
Becsszó többet nem térítelek; azt érzem, hogy nagyon ki vagy bukva. Nekem is volt egy szar szériám 2-3 éve.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
A benzintemető GTI mai produkciója:
Zeg-Keszthely-Veszprém-Szfvár (100-120, faluban szabályosan) - onnan M7 (140-150) - Bp. hazáig. 7,1 l/100km, 1.4 TSI-vel kb. 6,5 lenne. Minden kanyar levadászva, másnaposan.
@Tomcsi: volt benne "Sport" mód is, figyeltem a fotózáskor a kedvedért, nehogy eco legyen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #113912 üzenetére
CHHB, 3. generációs 2.0 TSI. Ez is tud többet fogyasztani
Pénteken 8,8 volt a Bp-Zeg, végig M7, 150-170 (pici 200).Szerk: sima Shell 95 benya, Budaörsön 307 Ft-ért tankolva.
@VR6: 100 km-re vetítve, vagy ezen az úton?
Előbbi esetben nagyon frankó![ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajnokpityu #113916 üzenetére
Tied csippelt, nem?
Volt nekem is Octi 1.4 TSI, olyan fél literrel kért kevesebbet, mint az öt követő Golf 6 1.4 TSI, mindkettő CAXA 122 lovas.
Nem sokallom ennek a fogyasztását, csak városban, rövid úton durva.
-
veterán
válasz i-sti #113953 üzenetére
Valójában az enyém fogyasztotta a legtöbbet - a teljes hétvégére vetítve 8,1-re jött ki (8,8 odafelé, 40 km városi tekergés, 7,1 visszafelé). Csak hogy kicsit megnyugtassalak.
Egy barátom váltott kb. 1,5 éve 140 lovas 2.0 CR TDI-ről a 170 lovasra (Passat CC mindkettő), azt mondja, hogy a 170 lovas durván 1 literrel többet fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz i-sti #113962 üzenetére
Sokkal többet nem tudok a részletekről, főleg autópályán használja, tempósan. Amikor cserélt, utána mondta, hogy egy literrel többet eszik - olyan 7 és 8 liter közötti tartomány rémlik, ami az én benzinesemhez képest szerény, a tempót is nézve (szvsz alaphangon 180-nal jár).
(#113961) bitpork : úgy sejtem, Te most hétvégén Szeged környékén, rövidtávoztál. Faluban (Zeg) én is 13-at produkálok, biztos le lehet szorítani 9-re, de ez most nem volt cél.
-
veterán
válasz Mágus2 #113965 üzenetére
Mági!
Kérlek szépen, csekkold le, hogy a tuti beszerzési helyeden mi pénz lenne ez a cikkszám: 5G0807287C 9B9
Ez volna reményeim szerint a lekoccolt rendszámtartó a golfra (fényes fekete / satin black), itthon 8 rugó (~25 €).Köszönöm szépen!
Szerk: csak akkor kérem, ha neten 1 perces mutatvánnyal meg tudod nézni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ImpersonatoR #113971 üzenetére
Nekem telefonáláskor a kontakt fotóját sem mutatja - se BT, se kábel esetén. :/ Zenét még nem próbáltam rajta.
-
veterán
válasz focvis #113969 üzenetére
Srácok, aki némiképp jártas a kérdésben!
Hogy kell ezeket a műanyag pöcköket kiszedni? Feszegettem kicsit, de nem jön ki. Ezek tartják a rendszámtartót a helyén.
Köszi előre is!
Erőltessem csavarhúzóval, esetleg le kell fúrni?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs