Új hozzászólás Aktív témák
-
Plutor
aktív tag
Na hétvégére megjöttek a szabály módosítások.(kipufogó)
Lehet megint gondolkozni,hogy melyik csapatra hogyan hat majd. -
Pá
addikt
Kis segítség a gondolkozáshoz.
Forrás: ScarbsF1Renault - further aero upgrades "six in total and they add up to another 0.15-0.20 secs/lap"
McLaren - "re-introduce some of the upgrades initially scheduled Istanbul" expected to be related to exhaust & floor.
(Nothing specific, I hear of exhaust and diffuser changes, but rumours also highlight a new front wing (flexi?))Mercedes - "aerodynamic development , along with refinements to our suspension package" rumours abound on this upgrade.
Rumours of a front exit exhaust, allied to new sidepods, cooling & side impact crash structures.Williams - "new rear wings that we ran in practice" and "new exhaust blown diffusers to test". That is the RBR style outer 5cm blown diffuser and the short flap RW for DRS.
Sauber - "completely new FW, updates to the F+R brake ducts, new devices around the floor leading edge and under the chassis" and "testing the new exhaust system again. We'll also be continuing our work on the mech update we had in Istanbul,"
Force India - Will run the McLaren style FW and snow plough nose in practice
Lotus - Will debut the new aero pkg seen in Duxford: new EBD, rear wing and diffuser
Virgin - Having run a s-line test at the w\end, their RBR style exhaust will be tested on friday again with a view to racing it.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
D.Orion
veterán
Ejj. Ma megint lemaradtam mind a két szabadedzésről és úgy néz ki, hogy holnap se fogom tudni megnézni. De még lehet, hogy az időmérőt se. Egyelőre hagyom a múlt heti nevezésem, azt ha net előtt tudok lenni, akkor még van esélyem módosításra a harmadik szabadedzés után. Ha meg offline leszek, akkor max megyek a múlthetivel.
-
Sanya595
senior tag
ÁÁÁÁ.....
Maldonado-t akartam Diresta-ra cserélni....de jó,hogy nem tettem...
-
Qorthral
őstag
Igen, végül megtartottam őket, mert stabil 3-4re számítottam esetleges elcsípett jobb hellyel. A Mercitől is többre számítok, mint amit a rajthely sugall, majd kiderül.
Webboban éreztem az erőt, de végül kevésnek éreztem volna a többi komponenst mellette...
Meglátjuk, hogy hogy alakul, eddig nem rózsás a hétvégém.
Na én meg azon lepődtem meg, hogy Te Di Restára cserélted Perezt.b-type meg lehet, hogy szokás szerint megint jól jár azzal, hogy "elfelejtett ránézni" ?
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Motion_Blur
félisten
Ha nem mentettem az összeállításom akkor kuka ez a hétvége?
Minden komponens a helyén volt, csak elfelejtettem menteni..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
-
Pá
addikt
válasz Qorthral #811 üzenetére
Ha ezt az egy futamot nézem, nem cseréltem volna le Perezt, mert a Force Indiák nem voltak valami acélosak a szabadedzéseken, de hosszú távon sztem jobb lesz így.
Már a szezon elejétől azt szeretném, hogy Di Resta legyen az egyik pilótám, a Sauber pedig csapatként legyen bent, szóval erre hajtok. És mivel az előző futamon Di Resta jól leócsósodott gondoltam ez most jó pillanat betenni.
Még simán benne van, hogy Perez előtt végez a futamon, de ha nem akkor sem lesz közöttük jelentős különbség pontszámban, szóval ezen nem fog sok múlni sztem.szerk: jaja, b-type csak hozza a viszonylag jó pontokat a B csapatával, miközben sutyiban gyűlik egy valag pénze.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #813 üzenetére
Értem, köszi.
Hihetetlen hogy Maldonado pont akkor talál magára amikor lecserélem.. Force Indiák meg sehol sincsenek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #815 üzenetére
Force Indiák viszont megspóroltak egy szett lágy gumit, én bízom benne, hogy feljebb jönnek.
Maldonado meg úgy vissza fog csúszni, hogy öröm lesz nézni, már ha egyáltaln be tudja fejezni a futamot.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
D.Orion
veterán
Maradt a múltheti, de eddig jobb is. A jelenlegi helyett ez lett volna a másik verzióm: Rosberg, Karty, Sauber, Renault, Torro Rosso.
Mivel Hamilton megcsípte a harmadik helyet és a Renault-ból csak az egyik ért el helyezést így jobb is, hogy nem váltottam. Kevesebb pontom lenne. Persze ha holnap Quick Nick beindul és feláll a dobogóra, akkor lehet, hogy érdekesen fogok nézni a csapatomra.
[ Szerkesztve ]
-
Qorthral
őstag
Jaja, sejtettem, hogy köv futamra a Saubert tervezed betenni. Di Resta meg jó, de a jó eredményekhez a csapat kicsit jobb formája sem ártana.
Amúgy azért sem maradtam a Webbos konfignál, mert kicsit már egy csak azért sem "Red Bull" is van bennem.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Pá
addikt
válasz Qorthral #819 üzenetére
Nem értem az miért van benned, sztem idén a Red Bull kihagyhatatlan egy jó csapatból. Visszatehetted volna őket csapatként is, az még olcsóbb is mint Webbo. Bár a pilótás megoldás meg érdekesebb lett volna, az kétségtelen.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Qorthral
őstag
Nem akartam csapatként betenni őket, mert akkor sosem dolgozom le a hátrányomat pl Veled szemben. Engem nem annyira érdekel az összetett elsőség, inkább a ligáimon belül szeretnék jól szerepelni. Így lehet, hogy "várható értékben" kevesebb pontom van, de van reális esélyem arra, hogy a Red Bullosok elé kerüljek, ha a RBR-nek vmi gondja van.
Azt, meg hogy csakazértsem érzésem van, nem azért mondtam, mert szerintem nem kellenek egy jó csapatba, csupán csak azért, mert már unom őket és szeretnék más utakon járva is hasonlóan jól haladni, mint a könnyű RBR 100 pontosok
Persze ez most lehetetlennek tűnik, de még nincs minden veszve és addig én nem adom fel.A RBRt visszarakni öngyilkosság lett volna. Webber nem annyira, bár nagyon gyengus csapatom lett volna 2-3 futamig. De végül nem így döntöttem. RBR pilótám még lehet, hogy lesz, de a csapat (ha csak ki nem esik egyikük vagy mindketten valamikor pl) tuti nem, mert dobogón szeretnék végezni. Inkább indulok gyengébb csapattal, de eséllyel a dobogóra, mint hozzátok hasonló, de garantáltan 10-20 pont/futammal gyengébb konfiggal, ami a kényelmes 5-6. helyre lenne elég.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Pá
addikt
válasz Qorthral #821 üzenetére
Oliverda effektus?
Értem én, hogy azt mondod, hogy a Red Bullal nem érhetsz be minket, de anélkül még annyira sem. Persze baleset vagy káoszfutam mindig közbejöhet, de normális esetben én az összes Mekis helyében visszatenném a Red Bullt. Hosszú még a szezon, hogy aztán a vége felé a többi összetevővel dolgozzam le a hátrányt. Legalábbis én tuti ezt csinálnám.Addig is, ha az vígasztal, a nem Red Bullos csapatok közül Te vagy a legjobb, szóval ez is valami.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Qorthral
őstag
Ahhoz túl jók vagytok, hogy úgy behozzam a végére, hogy most visszateszem a RBRt.
Sajnos a rossz döntésem (RBR -> McL) mellett szerencsétlen is volt az első futamom a változtatott csapattal (bár pont nem a Meki miatt) és így nem csak pontban, anyagilag is komoly veszteség ért (Sutil, Perez). Majd meglátjuk, hogy mit tartogat a verseny. Nem villanyoz fel, hogy Red Bullal több pontra számíthatnék, nyerni akarok.
1-2 futamon belül (ha nincs nagy javulás a jelenlegi konfigomban) majd lépek valami nagyon kockázatosat és ha az sem jön be, akkor így jártam Kellett nekem ilyen vad döntést hozni pár hete... Anélkül ott lennék kb ahol Te.PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Qorthral
őstag
Így van. Remélem azért nagyon hamar nem szabadulsz meg tőlem
Az Oliverda effektus nem teljesen stimmel (de egy kicsit igen), mert Ő inkább azért nem Red Bullozott, mert az snassz.A RBR nélküli ligában persze öröm jól szerepelni, ugyanakkor kissé csalás, mert én is Red Bullal kezdtem Ne de félre a viccet, nem a B-ligát akarom megnyerni.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
-
Pá
addikt
Nekem 152 pont, ami nem túl jó, figyelembe véve, hogy az összes közvetlen üldözőm többet szerzett. De szerencsére nem sokkal, szóval nem tragédia.
Quorthral is többet szerzett a Mekis csapatával, jó döntés volt meghagyni a Mekit úgy tűnik, kezd egyre érdekesebb lenni a helyzet.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Qorthral
őstag
Jah, nekem 162 elvileg.
Igen, a McLaren versenytempója meggyőzi talán azokat, akik szerint nem hogy ők nem kapják el a Red Bullt, de őet kapja el a Ferrari meg a Mercedes. Elég jól mentek.Érdekes futamok várnak ránk, még meccsben vagyok.
(Ui: b-type meg monnnnyon le a sunyi odasenézek a ligára de jönnek a pontok taktikájával! )
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Qorthral
őstag
Jah, bár a csapatának értéke bőven elmarad a Tiedtől pl.
Szerencsétek van most Red Bullosok, mert az lett volna az igazi érvágás, ha Hamilton elkapja Vettelkét.Btw a Meki versenytempója ma még a RBRnél is szinte jobb volt, vagy minimum egál.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
D.Orion
veterán
válasz Qorthral #830 üzenetére
Az az igazság, hogy ma csupán azért élvezhettük ennyire a futamot, mert az RBR-nél elcseszték a végsebesség beállítást. A kanyargós részeken nagyon jó volt a kocsi, de az egyenesekben majdnem elfogyott. Monaco-ban szerintem megint verhetetlen lesz az RBR, mert szédületesen tapad a kanyarokban és Monaco-ban nem is egy normális egyenes. Kanadában viszont.... Ott már fogható lenen, de ott meg egyértelmű, hogy az egyenesre lesz állítva az autó. RBR-nél én Kanadára tippelek egy 350km/h-es végsebességet DRS+KERS-el.
-
Pá
addikt
válasz Qorthral #830 üzenetére
Valószínű most valami nagyobb átalakításba kezdek, szóval veszíteni fogok egy kis értéket.
Most azért ér sokat a csapatom, mert eddig próbáltam minimálisan tartani a cserélgetéseket, direkt azért, hogy ne bukjak sok pénzt, de most muszáj lesz valamit lépnem.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Qorthral
őstag
Ez kb. Gyula szintű okoskodás. Szerintem az RBR mérnökei jobban ki tudták számolni, hogy milyen beállítással leggyorsabb az autó. Ne gyerekeskedjünk már. Ha egyenesre állítják, akkor Hamilton nem maradt volna úgy le mindig az utolsó kanyarban. Idézet tőle: „A futam során komoly tempót futottunk, de nagyon nehéz volt előzési pozícióba keveredni Sebastiannal szemben a végén, rendkívül gyorsak voltak a nagy tempójú kanyarokban, az utolsó fordulóban pedig hihetetlen leszorítóerővel rendelkeztek.” Ne gondold már, hogy Te jobban meg tudod mondani, hogy miként a leggyorsabb az autó. A Red Bullnak az aero az erőssége és emiatt a nagy tempójú kanyarokban piszok gyors. Viszont épp ezért az egyenesekben nem szoktak remekelni. Eddig sem volt ez másként és ezután sem lesz, Kanadában sem. Ettől még simán nyerhetik a futamokat, de nem az egyenesekben Most sem emiatt volt szoros.
Ami pedig Monacot és a szédületes tapadást illeti, még egy Hamilton idézet: „Mostantól már Monacóra koncentrálok. Azon a pályán a gyors kanyarokban lévő leszorítóerő kevésbé lesz fontos, és a versenyzők közötti különbségek dönthetnek, ami miatt erősek lehetünk.”
De persze ugye ez is csak PR és Te (ahogy Gyula is) a fotelből ezt is jobban meg tudod ítélni.
Pá: Igen, tudom, hogy eddig ez volt a módszered és jó is volt. Sajnos én letértem erről az útról, amikor Maldonadora váltottam és ugye pech, hogy pont akkor lett 24., különben az a verzió is jó lett volna. Kíváncsi leszek az új csapatodra.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
D.Orion
veterán
válasz Qorthral #833 üzenetére
Te ezt most tényleg nekem akartad írni? Ha valaki felnyomja az agyvized, akkor azt ne rajtam vezesd le baszki... Mindjárt olyat írok neked, hogy életem végégig kicsapnak ph-ról... Bacottul mellélőttél ám az okfejtéseddel. Fáradj át az f1 topikba azt azt okoskodj a sok fan-nal együtt.
Ki a rosebb írta azt, hogy én jobban tudom mitől gyorsabb az autó? Normális vagy? Fu baszki.. inkább nem kommentállak tovább, mert tényleg bannolnak...
[ Szerkesztve ]
-
Qorthral
őstag
Köszönöm a kedves szavakat. Szerintem maradjunk a kúltúrált vitánál, vagy ha ez nem megy, akkor inkább ne reagálj. Igen, normális vagyok, tudod, a hangok szokták mondogatni a fejemben.
Csak arra reagáltam az előbb, hogy milyen szépen levezetted azt, hogy rosszul lőtték be az autót és majd mostantól bárhol simán elsők lesznek. Szerintem a mai napnak pont nem ez a lényegi tanulsága, hanem az, hogy a Red Bull nincs biztonságban. Ha van nekik fekvő ring, akkor a barcelonai ilyen, mégis, a tiszta versenytempója ma egy McLarennek volt a legjobb.
Majd eldöntöm, hogy hol és mit írkálok, a modik meg törlik, ha nem oda való. Sztem ez belefér a topikba, bár talán offba kellett volna tennem nekem is.
Félre ne érts, semmi gondom Veled, csak az irományod tartalma volt szerintem erősen "hibás", erről írtam le a gondolataimat. Azért hasonlítottalak Gyulához, mert Ő szokott ilyen fotelből megmondom ki nyer (egyetlen szempont alapján) érveléseket végigvinni. Ma is milyen jól megmondták, hogy kinek hányszor kell jönni a boxba, meg hogy Hamilton Alo és Webber mögé jön vissza, stb, aztán csúnyán beégtek (ismét).
Na, de tényleg, no offense és sorry, ha túl agresszív voltam, de felbosszantott a (szerintem) csőlátásod.[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Qorthral
őstag
Amíg ilyen egyértelmű és szerintem fals kijelentéseket teszel hogyaszondja "Az az igazság, hogy ma csupán azért élvezhettük ennyire a futamot, mert az RBR-nél elcseszték a végsebesség beállítást.", ráadásul mindezt nekem címezve, addig reagálni fogok rá, akár tetszik, akár nem. Legközelebb majd nem ide írod, vagy nem nekem, ennyi az egész.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Pá
addikt
Anélkül, hogy a vitába belefolynék...
Azt nem tudom, hogy a következő versenyeken mi lesz, meg azt sem, hogy most miért volt ilyen közel a Meki az RB-hez. De azt nem értem, hogy a Gyula miért mondogatta, hogy elrontották a váltóáttétet. Arra miért nem gondolt, hogy esetleg a zárt szárnyhoz volt belőve, ami már csak azért is logikusabb, mivel a verseny tulnyomó részét úgy fogják megtenni. Különösen a Red Bull esetében, akik azért joggal számíthattak arra, hogy az élről fognak menni és nem nagyon kell majd előzgessenek, viszont talán kell védekezzenek. Biztos vagyok benne, hogy pl Heidfeldnél meg inkább a nyitott szárnyra volt optimalizálva, mivel már időmérő előtt tudhatták, hogy át kell előzgesse magát a mezőnyön.[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Qorthral
őstag
Sajnos Gyula szinte minden futamon igazolja pár "meglátásával", hogy nem éppen a szakkommentátorok csúcsa. Az RTL-t pedig nagyon nem értem, mert ok, hogy Gyulának van azért egy ugyan szidható, de igenis egyedi stílusa, de ez a Walter Csabi... Bár nem mond nagyon nagy marhaságokat, de 100x gyengébb, mint Wéber. Vajh miért nem Őt ültetik mindent tudó Gyulám mellé? (költői kérdés...)
Teljesen logikus, amit mondasz, plusz mindez párosul azzal, hogy a Red Bull eleve mindig a kanyarosabb részekre van "optimalizálva", érthető módon. Demoralizáló, hogy ha azért nincs esélyed az egyenesben lassabb autót megelőzni, mert 1,5 mp lemaradásban vagy az elején minden körben. Ez a váltóáttét beállítás meg nagyon necces kérdés, nyilván végiggondolták, hogy milyen hátrányai lesznek annak, hogy nem lesz nagy top speedjük. Mehettek volna persze inkább max speedre belőtt autóval, de látva azt, hogy Vettel a kanyarokva beállított RBR-rel sem tudott a kör kanyargós részén sem igazán elhúzni Hamiltontól, szerintem jól állították be az autót.
Monaco szerintem egy teljesen egyedi játszma lesz. Ez az év eddig nagyon izgalmas, de Monaco így is kitűnhet a versenyek közül, ráadásul most nem csak az exkluzivitásával, hanem akár egy igen izgalmas versennyel is. A Pirellik okán azonos képességű autó/pilóta párosok között akadhat 2-3 sec különbség a verseny egyes szakaszaiban. Ez már Monacoban is sok, ugyanakkor ha valahol, akkor ott ki lehet ezt is védekezni.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
#70869248
törölt tag
Megjöttem
Monaco véleményes, egy ekkora rajttal mint amit Alonso prdukált, még a Ferka is nyerhet futamot szvsz...mert nehéz lesz megelőzni, és nagy sansz van forgalomba kerülésre egy rosszul időzített kerékcserével, és persze ott az SC esély is.
Schumacher-t kell megtenni sztem kicsi pénzzel.Szal ja, kiderült hogy a 20éves gyönyörű Macskám főzni is tud...nem is akár hogy, szal bár néztem a futamot, de semmi egyéb, mert az ő kéglijében nincs net, bocsesz mindenkitől, és elsősorban magamtól ha keveset taktikázom, de irgalmatlan módon élvezem a mostani helyzetem
Egyébként én nem tudtam semmi érdemlegeset vásárolni, azért nem is változtattam, azaz ha lett volna időm akkor sem bolygatom a csapatot, bár volt azért egy kósza gondolatom, ...amit majd át is számolok és talán be it vetek a hétvégén.
...bár meg kell valljam a következő hétvége is hasonló lesz mint az eddigiek. -
-Mike-
addikt
válasz Qorthral #839 üzenetére
Azért azt tegyük már tisztába, hogy az egy dolog, hogy a kanyarokra van belőve, de annak semmi köze ahhoz, hogy milyen hosszú 6. és 7. fokozat van egy autóban. Az egyik legalapabb beállítás az, hogy a leghosszabb egyenes végén forogjon le az utolsó fokozat. Nagy hátszél miatt lehetett a tiltás vagy a motorvezérlés volt eco üzemmódban akkor, amikor mi láthattuk.
-
Qorthral
őstag
Világos, de a végsebességet illetve az egyenesbeli gyorsulást befolyásolja az, hogy az autó mennyire van a tempós ívekre belőve. Szárnyak állása ésatöbbi kismillió beállítás és autóparaméter. De ez már végképp off.
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
madster
tag
Na akkor én most beújítok egy Williams, Virgin, HRT kombót. Hátha kizárják a többieket.
-
attisx
addikt
A kérdés csak az, hogy a HRT-t hogyan fogják rangsorolni, ha kívül lesznek a 107 százalékon, és a többieket pedig csak vasárnap a futam után diszkvalifikálják...
Egyébként meg úgy néz ki Kolles még sem fog óvni: [link]
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
hunnylander
őstag
A kis bevételemből power-upgradeltem keményen. Virgint Lotusra, Kovalainent Maldonadora (Monaco-menő [volt GP2-ben] a venezuelai), és még The Fastest Indian-t is le tudtam cserélni Liuzzira.
www.HunnyF1.com
-
D.Orion
veterán
Szegény Perez.
LH: Váá, shit.
-
-Mike-
addikt
Tippmix gyilkos lesz a futam, ezért is van olyan fogadásom a holnapi napra, hogy nem lesz SC.