Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kgymac

    őstag

    válasz V/ #47508 üzenetére

    Szia,

    Nálam is előjött. Telefon csere, mert behalt a korábbi érintője kb. 4 év után.
    Első belépés mobilon ok, sms hitelesítéssel.
    Majd utána már sohasem. Kb. 3 perc telt el az előző sikeres belépés után. A jelszavamat adtam meg, helyesen, minden belépéshez. De nem.
    Jelszó csere úgy működik, ahogy leírtad, pc-n és mobil appal is, mindkettőt ki kellett próbálnom sajnos.
    Pc-n nem enged belépni, csak mobilappos hitelesítés után. Az meg nincs, mert a mobil appba nem enged belépni, a szöveg mint másnak:
    Sorry, we couldn't confirm it's you
    Mobil appban ugyanúgy meg lehet változtatni a jelszót, sms+két biztonsági kérdéssel, de a jelszó változtatás után az első belépésnél már homokóra és vége, nincs tovább.
    A szám, amit az app szerint fel kellene hívnom, 17777944,
    06 vagy országhívó nélkül írta ki, de egyezik a #47500-as post-odban lévővel. Kb. mire számítsak, ha felhívom őket holnap? Nem túl jó az angolom, főleg szóban.

  • kgymac

    őstag

    válasz V/ #47524 üzenetére

    Valamennyire megy, eléggé régen vizsgáztam belőle, de azóta csak nagyon ritkán használom, akkor is inkább írásban. Majd néha mondom, hogy speak slower, please. :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • kgymac

    őstag

    válasz V/ #47589 üzenetére

    Vagy posta vám osztályán reklamálni az IOSS azonosító és dokumentumok alapján. Amikor bevezették, volt egy útmutatójuk, hogy hol lehet reklamálni dupla áfa fizetés miatt.
    De nagy eséllyel megy zselének.

  • kgymac

    őstag

    válasz V/ #47593 üzenetére

    ebay-es vásárlásom volt anno a bevezetése után 1-2 héttel, a ebay számlán rajta volt az azonosító és a csomagszám, a postai rendszerben is az azonosító, de csomagszám nélkül, s a csomagon sem volt. Egy telefonos reklamációm volt a posta ügyfélszolgálattal, már nem emlékszem, hogy a posta vámot nagy egyből a nav-ot ajánlották, de az azonosító miatt reklamálhattam volna, írásban, elvileg visszakaptam volna 1-2 hónap alatt. Talán 1500 HUF volt, így inkább elengedtem. Meg a plusz 800 HUF a postai vámkezelés miatt.
    A következő csomagok már normálisan jöttek, sms értesítéssel, befizető linkkel a vámkezelési díjhoz.

  • kgymac

    őstag

    Megírnán az én esetemet is belépésből kizárás miatt.
    Telefon tönkremenetele miatt kerültem kizárásra (android, érintő hiba, fals tapizások tömeges érzékelése), a paypal minden belépéshez megkövetelte a korábbi telefonon futó app újjlenyomatos belépését. Az eredmény ismert, hívd fel munkaidőben angolul perfekt személlyel a haza ügyfélszolgálati számot.
    Hát nem feltétlenül kell.
    Közben volt vagy 4 app frissítés, így a webes belépés esetében megelégedett az sms ellenőrző kód beírásával, valamint a biztonsági kérdések helyes megválaszolásával. Úgy vélem, náluk is feltűnt, hogy telefon tönkremenetel esetében lehetetlen a belépés. Korábban itt kérte az újjlenyomatos feloldást a paypal appban. Ez most nincs.
    Sikeres webes belépés, jelszómegváltoztatás után az appba is engedett belépni (a telefon feloldásnál volt újjlenyomatos ellenőrzés, de az appban nem, gondolom ez oldotta meg a belépést valójában). Az appban rögtön ki is kapcsoltam az újjlenyomatos feloldást, korosabb telefontulajoknak ajánlanám is, mert lehetetlen belépni, ha a döglött készüléken lévő újjlenyomatok hiányoznak a hitelesítési láncból. Azaz a belépésen kicsit reszeltek, gondolom, rájöttek a bakira, valamint kell az új telefon újjlenyomatos feloldása is, bár az app nem kér feloldást az első belépéshez (ennél volt korábban a bibi, harmadik körben (1: sms kód, biztonsági kérdések 2: jelszó+sms kód) kérte az újjlenyomatot, hibásan.
    Aki kihagyta a telefonos ügyfélszolgálatot, most akár sikeresen is beléphet mind a weboldalra, mind az appba. A korábbi kizárásom óta eltelt 3-4 hónap, de volt 4 app frissítés is, a kizárás óta nem volt sikeres belépésem tegnapig.

Új hozzászólás Aktív témák