Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz zeus_2k14 #46211 üzenetére

    Azoknál akiknél azt olvasod hogy "feltörték" nem volt aktivált, bekapcsolt kétlépcsős belépési azonosítás, innentől kezdve nincs miről beszélni.
    Mint írtam az esetek 95%-nál user hiba van a háttérben, a fennmaradó 5 % technikai jellegű hiba, de akkor a PayPal kármentesít.
    És sokan a valóságot egy kicsit alternatív módon szemlélik ezeknél az eseteknél. Ők nem hibáznak sosem, csak a PayPal, még a hacker sem hibás az ő világukban.
    Még a feltörésekhez annyit hogy most már azoknál is jön a nem vagyok robot és sms-ben kód küldés akinél nincs aktiválva a kétlépcsős belépési védelem.

    Amit bankkártyával finanszírozol és Interneten keresztül megy a dolog az internetes vásárlás, mi más lenne?
    Ha nálad ez a bankban külön lehet állítani akkor csak annyi pénz hozzáférhető a kártyán amit ozz megadsz, nekem pl a Erste Visa virtuális 1 Ft ami azt jelenti hogy sok 1 forintot elvihetnek de 2 Ft már nem megtagadva.
    Amikor hozzáadtad a kártyát itt is megvolt hitelesítést, mint a bankoknál a 3D security. Ezután fizetésnél a kétlépcsős védelem van, 1: azonosító, jelszó és 2: mondjuk az sms-ben küldött kód. A hitelesítő alkalmazás is jó persze, de azzal is előfordul "feltörés".

    Amióta elérhető a kétlépcsős védelem (jó pár éve) én az sms-t használom mindegyik fiókomnál, illetve a családban van még pár regisztráció ilyen védelemmel, de nem volt illetéktelen hozzáférés, pénz leszedés szóval ez itt megfelelően működik.

    Ha van Revolutod akkor akkor hagyd ki a PayPal-t és mindig fizess Revolut által generált egyszer használatos kártyával, ugyanis a PayPal lényege az lenne hogy némileg fix legyen az a kártyaszám, ők nem úgy fizetnek hogy a kártyaadatok kikerülnének tőlük, de minden egyes fizetésnél hozzáadogatni a kártyát a PayPal fiókhoz az hülyeség.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák