Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BoneDragon

    veterán

    válasz Har_melin #32268 üzenetére

    Ez akár még jó is lehetne ez a gameplay lassítás, de van egy kis baj vele...
    Az elmúlt 7 évben azon dolgoztak, hogy minél gyorsabb legyen a játék. Olyan ligák jöttek és mechanikák amik igényelték a minél gyorsabb játékot. Olyan bossok jöttek, amik szintén igényelték a csilliós damaget, mert anélkül esélytelen volt, kivétel ha pro player vagy (0.1%).
    Aztán hirtelen megváltoztatnak mindent és telibeszarják az elmúlt éveket. Ez itt a baj.
    Jelenleg amit csináltak nem működhet jól a játékban, mert teljesen másnak tervezték.
    Szóval kár védeni ezt a részt, jaj lassították jajdejó, csak éppen a játék ellenkező irányba fejlődött.
    GG(G)

    Szerk.: Az a baj, hogy te nem látod a helyzetet jól, mert nem sokat tolsz bele a játékidőbe az utóbbi időben a kommentjeid alapján. Persze biztos jó elbohockodni a mostani állapottal sárga mapokig, de fölötte...
    Olvasd el reddit kommenteket, tudom tudom mindig sírnak blablabla, viszont a red mapokon jelenleg sokkal rosszabb a helyzet.

    [ Szerkesztve ]

  • freddirty

    senior tag

    válasz Har_melin #32268 üzenetére

    Nem igazán úgy látom, hogy ez most nyuszikás szituáció lenne.
    A playerbase nagyon komoly része (50%+) néhány hét alatt egyszerűen megunja a játékot legyen szó bármilyen tartalomról (és független attól hogy napi 12 óra vagy fél óra időt tol bele ). Ez teljesen normális, úgy gondolom ezen nem lehet változtatni ez egyszerűen emberi. Azok akik 2 hónapot vagy akár tovább is képesek játszani, ott minden esetben van valami nagyon erős motivációs tényező. Lehet, hogy még bőven a játék felfedezését tolja, esetleg a maximalizmus, lehet hogy gambling addikció de valaminek kell lennie.
    Lehet, hogy a GGG most ezekre a játékosokra céloz, mert ők lehetnek azok, akik eltartják őket és az ő számukat akarja növelni, és nem fáj nekik ha közben a hangos (és néha toxikus) reddit playerbase eltűnik. De ezt csak a GGG tudja csak találgatok.
    A dark souls hasonlatot a sima map bossokra értettem, vannak olyan buildek amik kb ilyen nehézségi szintekre emelték a sima T16 map bossokat, az endgame pedig el is van zárva előlük. (sirus, maven stb...)
    A szélsőségekkel nincs gondom, bármilyen nehezítést is tolnak a játékba mindig lesznek akik már az első hétvégén 90+ körül járnak majd. Olyan ez mint a sport, néha szívesen kosarazik az ember egyet, de nem gondolja magát összehasonlíthatónak egy sportolóval aki fél kézzel szórja a hárompontosokat. A statisztikai számításokban is ki szokták dobni a szélsőségeket, egyszerűen nem releváns adat.
    De itt most az a kérdés, hogy a playerbase mekkora része fog átmenni passzív nézőnek, twitchen, vagy írni a commenteket redditen, és mekkora rész marad aktív játékosnak. Mert ha mégis komoly érvágás a GGG-nek a játékosaik elvesztése (és nem ez volt a cél), akkor most elég sokkal visszavetették magukat.

    fred

Új hozzászólás Aktív témák