Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csaba951

    veterán

    válasz Hunork #2071 üzenetére

    >vezeték és keresztnév mezőben cirill betűk

    Hát, ilyen csak a mesében van! Azért lássunk, jól értem-e a helyzetet:
    * Tegnap átírtad ezeket a mezőket is?
    * És persze nem ciril betűs neved van?!
    * Ugye nem orosz nyelven használod az Origin klienst?
    * A jelszóváltoztatás nem csak annyi volt hogy anya01-ről anya02-re írtad át?
    * Teljesen új, hosszú jelszót találtál ki, ami nem köthető a többi adatodhoz?

    >most is megy az Avast mély vizsgálata

    Felesleges. Ha tényleg nálad lenne a hiba akkor alig lenne olyan rendszered ami helyesen működne. Valahogy mindig csak az Origin fiókodat érinti a hiba. Szerintem most már egyértelműen valami hibát kihasználva a szervert heckelik meg.

    Én a helyedben felhívnám megint a magyar Ügyfélszolgálatot, és kérném az esetem azonnali továbbítását a biztonsági részleg felé! Nézzék meg az esetet a jól képzett szakembereik, és tanuljanak belőle!

    A sima ügyfélszolgálat ezt a problémát nem fogja tudni kezelni, mert speciális szaktudás kell a probléma megoldásához. Ez nem a 12 egy tucat, indítsa újra a gépet és megjavul kategóriájú probléma!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák