-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tacso
aktív tag
válasz Calogero #483 üzenetére
Jó ''kis dög'' lesz ez, én is feketében választanám szigorúan férfi szemmel!
Egyedül a motorválasztással van bajom... én próbáltam már az 1.4-es mocival, és hát menetteljesítménye kb azonos az 1.2-es G Astra-éval! Ez kb annyit tesz , hogy 1-2 emberrel még okés a dolog, de amint rányomod a klímát, vagy beleültök 4-en, szenvedni fog a gép, főleg ha mondjuk ráadásként az easytronic váltó nem találja az ideális fokozatot...
Szóval én mindenképp 1.6-ost venném, ha jól látom 200000-rel drágább, namármost ennyit egy normális helyen, egy kis ügyességgel lazán le lehet alkudni (sztem még többet is)!
[Szerkesztve]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Lord Myn
senior tag
válasz Calogero #483 üzenetére
Vazz... Tiétek lesz a 2. Enjoy H Astra, amiben 4 elektromos ablak van?
Egyébként ezt pl. olyan surmó dolognak tartom, az ember megvesz egy 3-4-5 millás autót és elöl elektromos, hátul kurblis az ablak, most nem azért, de az hogy néz ki? Nem igaz, hogy nem tudnak szériába adni egy 50-60k-s cuccot az autókra. Egyébként engem le akart beszélni az üzletkötő a hátsó elektromos ablakokról, mondva, hogy akkor többet kell várni rá (miért is?), meg senki nem szokott ilyet kérni... (De: én!). Egyébként úgy kb. 6 hét alatt jött meg az autóm."War does not determine who is right - only who is left."
-
válasz Calogero #487 üzenetére
Az a baj az 1,4-es motorral, hogy kicsi a kocsihoz képest. Az 1,2-esről nem is beszélve, szerencsére hamar leszoktak róla. Ennek folyományaként az 1,6-os motor hiába megy egy nagyságrenddel jobban, nem eszik többet, mert nem kell erőlködnie. Csak városi használatban persze más kérdés, ott valóban előny lehet egy pörgős, magas fordulatszámon működő kisebb motor, de jó fogyasztást ne várj tőle. Talán még az 1,7-es dízel lehet megfontolandó alternatíva, de az meg már jóval drágább. Egyébként ne haragudj, de sokallom az autód árát. Jó, tudom, új széria, rengeteg extrával, de 4,7-ért egy 1,4-es középkategóriás kocsi... Pfff... Ennyiért a Classic II változatot már 1,9-es dízelmotorral adják, nem sokkal kevesebb extrával (néhány dolog sajnos nem kérhető hozzá, ami a H Astrához igen), bár egyértelműen kevésbé trendy külsővel.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tacso
aktív tag
válasz Calogero #485 üzenetére
Hát nézni kell másik biztosítót, pl. ha jól emlékszem (nem olyan rég nézegettem a konfigurátorokat) Uniqa-nal nincs ekkora differencia...
Easytronic-kot valóban lehet manuálisként is használni , de ilyen váltót nyilván azért vesztek, hogy ne kelljen manuálisan váltogatni, legalábbis nekem ez jön le, bár nem ismerem a Kedvesed... Mindenestre én akkor is megfontolnám az 1.6-ost, sőt igazából 1.8 alá nem is adnám...mondom ezt az 1.2-es Astra után...
peterkeT: Classic II-be 1.7es dízel moci van 80LE-vel, nah ilyet is próbáltam már és ez sincs a helyzet magaslatán, bár kétségtelen, hogy 1.4 benzin-nél jobb választás, csak hát az ára!No Stress on Cres - I love my Cruze
-
-
Tacso
aktív tag
válasz Calogero #494 üzenetére
Itt egy kis leírás az Easytronic-ról:[link]
''Az Opel „Easytronic” fantázianevű váltóműben minden megvan, ami a legklasszikusabb mechanikus váltóművekben: van benne mechanikus tengelykapcsoló, ötfokozatú előtéttengelyes sebességváltó szinkronizált kapcsolóhüvelyekkel, tolórudakkal. Az újdonság az, hogy a tengelykapcsoló kiemelését és a tolórudak mozgatását villamos motor végzi'' -- Ez egész jól hangszik, a táblázat szerint [link] (17-18. oldal) még kevesebbet is fogyaszt Easytronic-kal (1.6-nál), csak a gyorsulás romlik jó 1-1.5 másodpercet
[Szerkesztve]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
-
Amu
tag
válasz Calogero #499 üzenetére
én pedig a mostnai eszemmel tuti 1.6-ot vennék
(más fórumokon mindenki szídja az 1.4-et H astrában, azt mondjták ott olyan az 1.6 mint G ben az 1.4)
opelfórumon sokan beírtuk a fogyinkat és semmivel sem ettek többet az 1.6 az 1.4-nél.
Az olajfogyi meg tuti csak vmi kezdtetleges gyerek betegség volt, vagy csak vmi városi legenda.
[Szerkesztve]Az adott szó nálam még sokat jelent
-
válasz Calogero #499 üzenetére
Ugyanaz az 1,6 Twinport motor van az én G Astrámban is, mint amit a H-k használnak, és ég és föld a különbség az 1,4-eshez képest. A fogyasztása pedig ugyanannyi (7-7,5l körül). Ja, az 1,2-esé is, gondolhatod, mennyit erőlködik szegény. Viszont ez megy is, ha kell. Cégnél van pár Astránk is (főleg 1,4-esek), a tapasztalat egyébként általános. Sajnos az 1,4-es motor nagyon alap ehhez a mérethez. Menni megy, de néha bosszantó. Olajevés így 8000 km után kicsivel még az enyémnél nem jött elő, a céges autókba pedig gondolhatod, hogy nem tölt senki olajat két kötelező szervíz között... Sőt...
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tacso
aktív tag
válasz Calogero #499 üzenetére
Egyet kell, hogy értsek peterkeT kollégával... Twinportról még nem hallottam, hogy enné az olajat. A fogyasztásban valóban nincs sok differencia...nekem az 1.2-es Astra 7litert eszik 75% város 25% előváros, relatíve sok dugóval! Évente mindig megyünk rokontlátogatni Hévízre: tehát M7-es + Balaton É-i parton végig, na ilyen kor szokott 6-6.2-t enni (autópálya 130körül)!
Szóval én még mindig azt mondom, hogy 1.6...No Stress on Cres - I love my Cruze
-
bambano
titán
válasz Calogero #499 üzenetére
Nekem azt mondták szervízben, hogy a twinport motor már nem eszi az olajat, az ecotec eszi. Egyébként legyen annyi bajod az új autóval, mint nekem van a g astrával (0).
Én egyszer játszottam ''gyorsulásit'' az m5-ösön 1.4-es twinport corsa ellen, 70-130 között 3.ban és lomha volt, mint atom. Az 1.6-os ecotec lényegesen jobban megy szerintem, mint az 1.4-es, mindkettő van a családban.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Vigneau
félisten
válasz Calogero #521 üzenetére
Kicsit leakadtam... A kocsit megrendeltétek korábban és azt a rendelést módosítjátok? Vagy ehhez el kellene adni a mostanit? Mintha arra emlékeznék, hogy D Corsa is lett volna tervben Nálatok. De az is lehet, csak képzelődök...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
válasz Calogero #521 üzenetére
Épp most akartam linkelni én is, de lemaradtam.
Nekem ezen akadt meg a szemem: ''A kétliteres, 170 lóerős turbómotor viszont eltűnik a kínálatból, a helyét a Merova OPC-ből már ismert 180 lóerős, 1,6 literes turbómotor veszi át.''
Mondjuk a 'Merova' nyilván elírás. Mit műveltek ezek, hogy egy 400 ccm-mel kisebb motorból kihoznak 10 LE-vel többet, mint az eddigi csúcs turbós Astra motor?
Amire kíváncsi leszek még, hogy ''a 80 és 100 lóerős 1,7 literes, illetve a 100 és 120 lóerős, 1,9 literes dízelmotorok helyére az 1,7 literes CDTI motor két új változata érkezik, 110 és 125 lóerővel.''. Vajon hogyan pozícionálják ezt árban?
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Vigneau
félisten
válasz Calogero #624 üzenetére
Én is VAZ 2105-ön, no és persze egy Avia-n tanultam meg vezetni anno. De szép is volt... Különösen, mikor elment egyik alaklommal a fék, egy másik alkalommal pedig a kuplung a ''kis kék kétajtóson''. És mindez persze forgalomban...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Foglalt név
addikt
válasz Calogero #624 üzenetére
Én nem vagyok ilyen válogatós
Nálam ez volt eddig a sorrend:
Kadett
Suzuki(oktatóé )
Vectra
Omega
Merci(kisbusz)
Audi
Megane
Vivaro
Transporter
Omega
Ezek, amiket többet hajtottam x000km> Igazán az audi volt nagy csalódás, de ott sem éreztem, hogy számítana miben ülök. Szerintem ez inkább akkor számít, ha sokat kihagysz(meg persze c-d kat.nál -
nemcso
senior tag
válasz Calogero #768 üzenetére
1/2 éves... szóval elkészülhetek én is rá ?!
Ami eddíg hozzányúlást igényelt (csavarhúzóval), az a vezetői oldalon az (nem tudom a szakszót ) ajtó kitámasztó fémlapot a kasznihoz rögzítő lap csavarjának lazulása volt. (remélem érthető voltam ). Kattogott az ajtó, amikor nyitottam.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
nemcso
senior tag
válasz Calogero #772 üzenetére
Igen, a hátsó elektromos zárral keményen kell bánni, mert túl finoman lecsukva nem zár le.
De a túl erős kezet sem szereti, mert akkor meg szinte visszapattan a zár, és ezért nem csuk le rendesen.
De legalább a műszerfalon látni és hallani, ha nyitva maradna.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
-
nemcso
senior tag
válasz Calogero #1106 üzenetére
Hamar meg lehet szokni ezt a fajta index kezelést.
Egy pöccintés, három villanás, erősebb kapcsolás, folyamatos indexelés.
Ablaktőrlőnél pedíg : aháhy másodpercig tartod lehúzva a kart, a szakaszos ablaktőrlésnél annyi másodpercenkét fog törölni egyet-egyet az ablaktőrlő.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
_seth_
veterán
válasz Calogero #1137 üzenetére
Seat Cordobát vett.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dokar
addikt
válasz Calogero #1172 üzenetére
És eddig mindig szabálynak nem megfelelő fóliázott autókat láttam, és én vizuális típus vagyok.s a műszakivizsga előtti le-fel rakást elszeretném kerülni....
hát akkor a klónom is lehetnél, ugyanis én is így vagyok ezzel, ezért természetesen az oldalsók 75%-osak.
kieg: mellesleg ősszel lesz műszaki
[Szerkesztve]extra - SEXRay
-
TayRol
veterán
-
-
AmunRa
aktív tag
válasz Calogero #1282 üzenetére
Após autóját venném meg, nem tudok vállasztani 1,6-s motort.
2,5M-ért. 2 éves 40e km. Szerintem reális ár. És nem neppertől van.
Új autót nem akarok venni. Elég volt 1x.
1,6 turbo biztos megy meg a opc is, de nem szeretném a teljes fizetésemet a munkahelyre bejárásra költeni. Inkább a másik házra költeném, mint autóra. -
Woodslave
nagyúr
válasz Calogero #1307 üzenetére
mi még a 24 órás akció keretében vettük. A listaárhoz képest közel fél millióval olcsóbban, bár tudom hogy kb ez a kedvezmény, amit bármikor elérhetsz, de azért örültünk.
A GID-en a középső monitoron lévő kijelzőt érted? Végülis grafikus télleg. De az alapon ott nincs semmi? Mert a miénkben pl. fedélzteti ''számítógép'' a csak egy sima stopperóra funkcióval bír."akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
nemcso
senior tag