Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _seth_

    veterán

    válasz csabi94 #93793 üzenetére

    A20DTH insignia vagy csapágyas lesz vagy már az volt. Ez olyan 90%. Főleg ha betartották a gyártó előírt 30ekm/olajcsere periódust illetve elhanyagolták az olajpumpa alsó tömítését. Annak a cseréje illetve az olaj megfelelő időnkénti (max 15e) cseréje talán mentheti a motort. A probléma pedig onnan adódik, hogy ezekben a motorkban csapnivalóan rossz minőségű csapágyat használt az opel. Minden esetben 3. henger csapágya "fordul" meg.
    Ami még szintén előjön minden esetben az a bal alsó turbó levegő cső kiszakadása, szintén gyártói hiba, továbbá a homlokfalon elhelyezett turbó szabályozó vákumszelep hibája, ez utóbbi okozza a legkisebb problémát. Az AFL fényszórókkal is szoktak gondok lenni, főleg a korai darabokkal.

    Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

Új hozzászólás Aktív témák