Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Gabis #61885 üzenetére

    Volt egy komplett motorfelújításom két éve, 326 Ezer Km-t bírt az én C20NE-m, akkor jelentkeztek a hengerfejesség jelei, úgyhogy ideje Volt gatyába rázni.

    Hengerfej felújítás, javították a gátrepedést ( a hengerfejesség velejárója ), kapott új szelepeket, szelepvezetöket, hidrotökéket, le lett szedve a fejböl, ezáltal nött a sürítése a motornak, plusz a szívó- és kipufogójáratok fel lettek bövitve.
    Ehhez a blokkban jött új dugattyúgyürü, összes csapágyazás cseréje is, új olajteknö, tömítések, minden. Még korábbról megvolt hozzá egy angol verseny vezérmütengely, ami csak erre a napra várt, az került az egész tetejére, megtámogatva egy Lexmaul szívósorral, és egy nyitott szívóoldallal.
    Kipuff oldalon egy Supersprint leömlö és egy gyári C20XE komplett kipurendszer zárja a sort.

    És legvégül az egész motorvezérlés ehhez lett programozva. Ez lett a Stage1-es motorom, jelenleg ez van az autóban, de a hengerfejben maradt még potenciál, illetve otthon pihen elrakva ez-az, ha lesz módom, készül majd a második lépcsö is. :)

Új hozzászólás Aktív témák