Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz haddent #47755 üzenetére

    Szerintem nincs ezzel semmi baj,feltételezve azt,hogy a gépnek van gazdája.(az előírt időközönkénti szervizek) Az indításkor szükséges olajmennyiség a kenendő helyeken meg ott van,ha akarna se tudna kifolyni. :N Pl: vezérműtengely csúszócsapágyainál,szelepszáraknál a szimeringeknél,főtengelyen a hajtókar csúszócsapágyainál,..stb.Egyedül egy,két hidrotőke szelepe tudja magából kiengedni,a vez tengely nyomása miatt.A csörgés is szerintem azért van mert jelez a "szerencsétlen" :DDD hogy kezdek koszolódni,illene kitakarítani amíg nem késő,mert előbb utóbb bekrepálok :P
    Nézd meg ezt a képet.Feltételezem,hogy a motor több napja állt,hideg,ami olaj csak tudott eltünt,és még se száraz.

    Túllihegjük ezt az olajtémát, és szerintem olyan drága,és nagytudású modern olajat locsolunk bele,amit a motorunk nem tud hasznosítani,nem kell neki,kiköhögi,oszt kész.A másik olajos részt,a sebváltót meg mindenki lesz@rja.(eddig még én is :((( )Pl: olajszint még jó? Kituggya!Én még nem :W Pedig ott is van hő, akkor meg van pára is,akkor meg csak fogyik,a hő miatt van nyomáskülönbség,a sebváltón azért van ott a szuszogó.Már ha nagyot nem tévedek.Mo meg még a hidraulika olajszint,csere,fékolajcsere,stb. :B

    Ui: nem a motor szerencsétlen,csak a gazdája túl laza.
    Bocs,hogy olyan „hosszú”lettem,mint egy kígyó :B

    [ Szerkesztve ]

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák