Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Findzs
addikt
-
Findzs
addikt
válasz peet137 #108500 üzenetére
14 évig volt h astrám én így csináltam és ki is bírt mindig egy szezont büdös-mentesen.
Sajnos a mostani J astrában ezt már így nem lehet megoldani.-Veszel olyan klímatisztítót amihez adnak csövet és lehetőleg hab.
-Kiveszed a kesztyűtartót, pollenszűrőt.
-A gyűrűs és a mutatóujjad közé fogva a cső végét benyúlsz a pollenszűrő helyéhez és miközben nyomod arra törekszel, hogy az egész hőcserélő felületét be tudd fújni a habbal.
A művelet előtt érdemes benyúlni kitapogatni, hogy mi is a helyzet.
-Vársz amennyit a gyártó a flakonra írt és belső levegő keringtetésen nyomatod a levegőt 5-6 ventivel. De ez le is lesz írva a flakonra.Beltéri klímánkat is így takarítom frissítem.
A klímabomba aminél a pollenszűrő a helyén marad csak pénzkidobás.
Többet is próbáltam már és a büdös levegő mindig visszajött pár hét múlva."Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
Nézegetem a kuplung készleteket lehet hogy aktuális lenne már a csere mert kicsit furcsának érzem. Most jöttem haza Horvátországból és a zágrábi kapuknál az 1 órás 1 es üres 1 es üres váltások közben éreztem hogy nem az igazi valami nem kerek. A váltót jónak érzem inkább a kuplunggal lesz már valami és szerintem a kinyomó csapággyal.
1.6 j astra 148 ezer km, a16xer
Honnan lehet tudni milyen van a kocsin?
Mert a cromax is hoz rá vagy 10 félét hiába adom meg a kocsi adatait.Ez pl jó lenne?
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
Nem tudom volt -e már itt szó az M32, M20 váltók problémájáról.
Találtam egy nagyon profi leírást, magyarázatot erről a gyári hibás váltóról ha valakit érdekel:
[link]Váltóolajokról is szó van benne és végre találtam infót arról, hogy a GM 1940182 a régebbi olaj és a GM 1940004 az újabb, elvileg jobb olaj.
tlala:
Ez engem is érdekelne.[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz Zolabol #108896 üzenetére
Ha nincs szerencséd a dekniben szakadt meg a menet.
Túlhúzta valami idióta a csavart és megszakította a menetet.
Vagy ferdén kapatta rá a menetre.Én mindig rakok új O gyűrűt a csavarra filléres dolog és csak érzéssel húzom meg.
Pár évente új csavart is szoktam venni bár felesleges ha nincs baja.
Több mint 15 éve cserélem magamnak az olajat eddig sosem volt csepegés vagy túlhúzás miatti hiba.Idén cseréltem H astrát J astrára és mikor cseréltem az olajat alig bírtam lecsavarni a leeresztő csavart. Egy vascsövet kellett ráhúznom a krovaszárra. Sosem jártam még így.
Pedig Opel szervizben csinálták a hozzá nem értő barmok.
És elvileg nyomatékra kellene meghúzni."Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz peet137 #108914 üzenetére
Én már több mint egy évtizede Eneost használok opelekbe.
A mostani J astrában is azt öntöttem pár hónapja.Nekem már a G astrámnál bizonyított. Olyan kocsit vettem anno amit csak helyben használtak és ezért vastagon állt benne az olajlerakódás és a hidrotőkék is csattogtak rendesen. Fél év után megszűnt a hidrotőke csattogása és a szelepfedelet szerelő haverral leszedtük szép tiszta volt, már ami látszott.
Én is 5w30 at használok.
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen