-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz
Markizmark #46460 üzenetére
ha jól rémlik adagolót már csinálták neki....
-
diablo1984
veterán
németben a héten láttam 2db új k astrát, mindkettő 5 ajtós volt sötétbarna és sötétkék metál színben, az egyiken az opel embléma is a hátulján takarva volt, pár autó különbséggel előztek meg Frankfurt felett.(valszeg tesztpéldányok voltak) astra turbo volt mindkettőn, az ugyanúgy az 1,6 turbót jelöli k-nál is, mint a j-nél?
annyit már tudok, hogy k astrám az nem lesz sosem, egyszerűen nem tetszik a hátulja(azt láttam javarészt).....
élőben a hátsó lámpái jobban kiállnak a kasztniból, már szinte civic-esen......
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
Calogero #46682 üzenetére
csak simán turbo volt, nem ecoflex, csak turbo
mmmmiiiii? csak 1.0-ás és 1,4-es turbo benzines van?????
Declare: nem is azt mondtam, hogy ugyanolyan, csak a csíkfényű lámpa mostanában vw konszernes, annyi erővel mondjattam volna civicetis, annak áll így ki a hátsó lámpája a síkból....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
Borokafa #46703 üzenetére
5555km?
mennyi hozzá egy csati amivel a kilómétereket lehet tetszés szerint írosgatni?amúgy a tankolt mennyiséggel vissza számolva nem csal az agya? nekem tökéletes lenne, egyszerű mint a faék, jól fogyaszt(jelenleg a yarisom klímával városban szűk 7 litert eszik, igaz ez a max), jól néz ki, kell ennél több?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
AMD Power #46726 üzenetére
első féknél csinálja? ha igen, nézd meg a tárcsát, hogy nincs-e valami nem normális csík a tárcsán(ha esetleg kavics szorult a betéthez), lehet a fékutánállítód ragadt meg, vagy szorul, és ezért a betét kicsit lötyög és csálén beleérhet a tárcsába.
vagy egyszerűen fos minőségű a tárcsa és/vagy a betét és ilyen sípolós.....
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
az egy pillanatig ne zavarjon, hogy egy angol wauxhallból van a légzsák, mert nem is opel jel van rajta és mivel ezen a bal oldalon van a kormány, így nem a gyárija, valszeg törött volt és nyílt a légzsák, így akciós volt a szakadt dudagombbal! elég igénytelen megoldás, de ilyen is van.....
-
diablo1984
veterán
angol wauxhall-ok emblémás alkatrésze olcsóbb, azért mert nem opel jel van rajta, ilyen a hűtőrács is persze! sok autót németből hozva sem bontanak, javarészt max a törötteket ezekből, de az angolból jövők 95% bontva van, ezért van inkább ilyen alkatrész! a h astra egyben még mindig eladható jó pénzért, ha a kormány a jó helyen van!
-
diablo1984
veterán
válasz
HoaryFox #47536 üzenetére
az nem a kiegyenlítő tartály hibája, hanem hengerfejes kezd lenni a gépsárkányod, nekem is a renaultom ugyanezt produkálja, hidegen még vákumot is csinál a hűtőrendszerben, beindítva meg megnő a nyomás és kinyomja a levegőt, ennyi az egész! a kompressziót nyomja a vízbe, de nem olyan jellegű még a gond, hogy olaj és víz is keveredjen! nálam is nemsokára bontjuk lefelé a hengerfejet, mert így a tél gondot okozhat(csak hideg motornál nyomja a vizet kifelé, üzemmeleg motornál minden rendben(gondolom a hőtágulástól zár a hengerfej tömítés......
hupsz, tovább olvasva a leírásod egyértelmű hengerfej gond, az a szmötyi ami az olajadban úszik az a hűtővízből egy rész, nálad már kezdi keverni a dolgokat! szerelő, kapjátok le a hengerfejet, cseréljetek tömítést és utána friss olaj és hűtővíz!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
HoaryFox #47558 üzenetére
a hűtővizet és olajat mondani sem kell, megmondod, hogy fogyik belőle a víz és magas az olajszint, valamint trutyi van az olajban, meg is mutathatod neki, ebből már tudnia kell, hogy mi a bibi, kicseréli a hengerfej tömítést magától, az olajat lecseréli(mert az a trutymó csúnyán be tud "ragadni" mindenhová, a vízbe ha nem került olaj, azt akkor nem feltétlen szükséges cserélni.
-
diablo1984
veterán
válasz
diegho #47567 üzenetére
erre mondják a nepperek, hogy használat függő, a kolléganőd biztos pályás, ez meg városi használat. persze van benne valami, de inkább km palástolós nepper duma, hacsak nem smirdli kesztyűben markolgatták, vagy tekergették mint a simson szarvát, akkor ebben nem valószínű a 133e km.....
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz
HoaryFox #47721 üzenetére
bármikor előjöhet, erre nincs örökélet garancia, a termosztát ha nem zár, többet megy hideg motorral, az nem túl jó, de ettől függetlenül az is közre játszhatott a dologban, akár tudhattak ir róla, de bebizonyítani úgysem tudod a dolgot, van olyan ember, aki észre sem veszi....
haver tavaly vett egy polót sógoráéktól, mutatja nekem, mondom, wazze, ebben nem olaj és víz van, hanem a kettő egyvelege, a vízben is olaj, az olajban is víz.... aszt mondja, nem árt a kocsinak, sógoráék románban is voltak így vele és nem lett baja..... persze azóta is így járnak vele, igénytelenség netovábbja és egyben a motor kivégzése, pedig van vagy 4000ft a hengerfej tömítés a kis 1,4-eshez......
-
diablo1984
veterán
válasz
HoaryFox #47725 üzenetére
az a bukó ebben, ha a kereskedő nem tudott róla(beszámított autó, nem szaladgálnak vele, akkor nem rejtett hiba, arról nem is beszélve, hogy 3000km-t beleütöttél, az alatt bármi megmakkanhat! szerintem felhívhatod a kereskedést, de max annyit hallasz majd telón keresztül, mint egy rádió kabaréban a nézőtérről......
ha elhoztad volna és másnap visszaviszed hogy ez a baja, akkor reális lenne, de a kereskedő sem tudhatott róla, neked is 3000km kellett ahhoz hogy észrevedd, tehát ha akkor is fennállt ez a dolog, akkor te sem vetted észre, így a kereskedés vajon hol hibázott?
próbálj rá, veszítenivalód semmi sincs.....
-
diablo1984
veterán
válasz
Findzs #47785 üzenetére
jelenleg nem elérhető......így sosem kapsz ennyiért , ott biztosan nem! ami nincs, azt lehet akciózni
betyar1974: nem, csak szíjat cserélni akkor tudsz, ha spontán vezérlés szíjat tervezel, járó motornál szíjszakadásnál szelep, hengerfej, hajtókat, bármi sérülhet, de ennél a blokknál inkább a hengerfej és szelepekre tippelek, a hajtókart egy benzines nem nagyon szokta törni.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
AMD Power #47811 üzenetére
nem annyira, nekem is pár hete a lagunára 32+adó jött ki(a0), fájt is eléggé, mikor a benzines laguna meg kb 16+adó volt az évese!(igaz b1ben). már akkor is néztem, hogy kisebb ccm, kisebb ló és nagyobb bizti, már a cigányfaktor akkor is benne volt a biztosítókban..... most a k&h-nál van mindkét ménes, az volt az olcsó és helyben is van fiókjuk!
-
diablo1984
veterán
a lendkereket vegyétek le és szabályozzátok fel! nálam enyhén kúposra volt kopva, így nem a teljes felületen feküdt fel a tárcsa(összeillesztve egy kis fény jött át, szabad szemmel észrevehetetlen, de pont elég) így nekem is kb 2-3 ezer km alatt megégett a tárcsa(az sem vészesen, csak a felfekvési felületen), ami azt eredményezte, hogy induláskor rángatott, de úgy, hogy a motor majd kiugrott belőle!
a végén a lendkerék levesz, felszabályoz, a tárcsa lendkerék felőli oldalán egy érintő lett húzva(mert a kúposságot vette átfelé) és összerak és hibátlan! kb 3-4 évig szivatott a kuplung, eladás előtt lett megcsinálva, utána vajpuha, remegés mentes lett(96-os passat luk kulpungszett)
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz
Declare #48447 üzenetére
nekem a 2 hátsó ív is szívbe markoló egy-egy részen és a 2 nyúlvány is csak műemlék. a 2 ív már megvan hozzá, a kasztnis is, csak egy festő kellene, aki vállalja, hogy a metálszürke jópár árnyalatát nem mutatja be nekem. csak festő aki igényes a munkájára nincs a környéken, az egyik a határt őrzi éppen a menekültektől, a másikhoz fél évre előre kell bejelentkezni...... így rágcsálhat a rozsda......