-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Findzs
addikt
válasz Tikakukac #85131 üzenetére
Akkor majd ha aktuális lesz neked és szépen megkérünk a kollégával akkor megnéznéd majd nekünk ezeket a programozni valókat?
Persze tiszteletdíj fejében, nem ingyenÍrsz majd egy privátot amikor jó lenne neked, és köszi
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
-
Findzs
addikt
Köszi a válaszokat.
Nem gondolták át ezt a zsaluvezérlés témát.
Én kipróbáltam, hogy magamra zárom a kocsit és 15 percen belül 4x is zünnyögött valami állítóka a műszerfal mögött.
Amint kinyitom az ajtót akkor is rögtön állítgat valamit. Akkor is ha nem volt lecsukva.
Azért furcsa mert az első h astrámba ilyet nem csinált. Igaz abban manuális klíma volt ebben meg digitális van.Arra a nagy műanyag takaró valamire sem emlékszem az elő h astrámból a tetőkárpiton.
Mondjuk erre jó lenne hogy aztán a középső kijelző helyére be lehessen rakni egy tabletet mondjuk, navigációnak, zenelejátszónak stb.Nekem ilyen szemüvegtartóm van: [link]
Megjárt már pár kocsit. A g astrába is felszerelhető.[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
[link]
Akkor vegyél hozzá gyári patentet is meg miegymást
Anno én is vettem ilyen sínt a cromaxnál a g astrámhoz, nekem is elállt a lőkös.
De sosem volt kedvem nekifogni a szerelésnek úgyhogy meg is maradt[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
En nem szerettem volna megint h astrat venni.
Toyota aurist meg j astrakat nezegettem de sajna 2 millio alatt nem nagyon talaltam az meg nekem mar sok volt. Igy maradt megint h astra.
Nem bantam meg szeretheto kocsit sikerult venni."Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz Tikakukac #86011 üzenetére
"Tegnap csevegtem éppen egy barátommal arról, hogy tényleg jó ez az egyetem meg diploma, de, hogy mi pénzeket lehet leakasztani szakmunkával, főleg Pesten, az borzalmas."
Csakhogy az autószerelésnél maradjunk:
[link]Te már elmehetnél ide g astrára specializálódva
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
Valamelyik reggel egy F betű jelent meg a külső hőmérséklet helyén.
Beindult az autó nem volt gond csak a szervó nem ment. (lehet más elektromos kütyü sem ment nem próbáltam) Leállítottam 1 percet vártam majd ismét be és már nem volt ott az F betű és minden megy azóta is flottul.Egyszer csinálta már korábban is de akkor csak pár másodpercre jelent meg indítás után az F betü és be is jött a hőmérséklet.
Na már most, ha azért csinálja mert még nem tudja hány fok van kint akkor miért tiltja le a szervót (és mást is esetleg)?
Nem értem mi ebben a logika?
Hibakód nincs.H astra z14xep
Illetve nem lehet megcsinálni, hogy a napi km helyett az órát mutassa?
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz Zsolt!! #86611 üzenetére
Én is ezt vettem észre 1.4 h astra 16 -os alufelni után 15 -ös lemezfelni.
De én úgy vettem észre, hogy inkább a szélesebb gumi miatt érzem sokkal könnyebben vezethetőnek az autót. Nem tekergeti ki a kezemből annyira a kormányt. Cserébe nem érzem annyira stabilnak kanyarokban.
Valamit, valamiért.
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz diablo1984 #86686 üzenetére
Ez valószínűleg külföldről behozott mert a rendszáma nem abban az évben futott, így a 150 ezer km nem valós. De egy kormányablakos lekérést megérne.
A jobb hátsó ajtó cserélve/festve volt és lehet, hogy nyílt a légzsák azért más a kormány?De ezek mellet is jó állapotban van és nagyon olcsó.
Felénk 500 ezerel többért lenne kirakva[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz diablo1984 #86721 üzenetére
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
Tuti jól raktad bele az izzót?
Nekem is volt pár g astrám de egyikkel sem láttam rendesen de ilyen foltosodást nem tapasztaltam sosem.
Most a h astra ba ugyanolyan izzót vettem tungsram sportlight mert olcsó és a g nél is ezzel láttam legjobban az általam kipróbáltak közül.
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz Gergőke88 #87141 üzenetére
Most cseréltem nemrég izzókat a H astrámban a kis lukon keresztül.
Elég volt kifordítanom a kormányt nagyjából 2-3 perces művelet.
[link]
Azért is vettem H astrát mert ezeket az egyszerűbb dolgokat izzócsere, olajcsere, szűrök cseréje magam is el tudom végezni. De akár a generátort is lekapnám róla mert jó helyen van.Más:
Nincs az op-comon kívül más mód a slippery road figyelmeztetés végleges kikapcsolására?
Gondolok itt rejtett menüpontra vagy gomb kombóra stb.Köszi
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
-
Findzs
addikt
Én is évek óta bosoko ablaktörlőket használok olcsók és jók.
Sok márkát kipróbáltam már de még az 5 ezres valeo is elkezdett csíkozni fél év után. De olyan is volt, hogy a vadiúj bosch rosszabb volt mint a több éves noname amit leváltott. Persze nem mondom, hogy a prémium márkák rosszak, mert volt olyan valeom ami vagy 5 évig fent volt a kocsin és azért cseréltem mert már hangos volt felkeményedett a gumija.
Úgyhogy azóta marad az olcsó bosoko azzal legalább nem idegesedem ha megveszem és csíkoz."Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
Egy ilyennel lehet programozni ablak vezérlést kulcsról, meg bc -t stb?
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz hdanesz #87633 üzenetére
Én is textar betétet és tárcsát raktam a g astrámra mielőtt eladtam.
A tárcsa le volt festve ezüst festékkel mint a tied ami a képen látható. Belül is a hűtőbordáknál.
És az élében van írás ami ezen a képen is látszik:
[link]Persze gondolom nem minden évjáratú tárcsa egyforma és esetleg létezhet több fajta is belőlük.
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz zolikaDB #87640 üzenetére
A szóban forgó testar tárcsa+betét már pár évvel ezelőtt volt cserélve. Nem emlékszem akkor mennyi volt.
Most a cromaxnál 8-10 ezer körül kapni darabját a febi vagy brembo de még a trw és a zimmerman tárcsa is.
[link]
A négy fékbetét pedig 12 ezer körül van. [link]"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
"Na a csapszeg bevágás nem azon a helyen van mint az ebay-es kulcson"
Én is jártam így g astra ebay bicskakulcs.
Ezt úgy orvosoltam, hogy egy kis reszelővel reszeltem egy árkot a megfelelő helyre.
De mivel túl sok lett és a hozzá adott csapszeggel lötyögött, ezért ha jól emlékszem 20 -as szegből vágtam le egy kis darabot és azt ütöttem a helyére.
Egy darabig jó volt de utána megint elkezdet lötyögni a szár és ezt megunva egy kicsit vastagabb szegből vágott darabbal + menetrögzítővel megkínálva a kulcsszár alját is már tartósnak bizonyult.[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
-
Findzs
addikt
válasz Fandango #88561 üzenetére
Kell hozzá egy kis kézügyesség.
Én nem vettem le az ablaktörlő lapátokat meg azt a hosszú műanyagot se ami takarja a fúvókákat. Így elég nehéz volt. Amikor már azt hiszed, hogy a helyén van még tolni kell felfelé amíg nem kattan.
Legalábbis H astrában így volt.(#88562) 7Sony7
Pont pár hsz -el feljebb linkeltem egy videót. Ott a kommentek között írják hogyan kell insignia fúvókát bele építeni.(#88563) SPF
Lehet használni minimálisan még. Én a 2 töröttel jártam 1 hónapig.
Nekem is törött volt mind a két hátsó mikor megvettem 6 éve a G astrámat.
Én ilyen rugókat vettem bele mert nem volt jobbra pénzem.
Több mint 5 évig volt meg még utána a G astrám ezekkel az olcsó rugókkal és nem volt gond vele.
Érdemes a rugótányér gumit is cserélni.[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
Nekem a barátom csinálta anno jól felszerelt műhelyben.
Csápos emelővel felemelte, rugóösszehúzóval összenyomta a rugót és már kint is volt.
Új rugó ugyanígy be a helyére. 1 oldal nagyjából 10-15 perc volt.
Nyilván ha nincs csápos emelő és oldalanként kell megemelni úgy hosszabb idő.
Egy jó műhelyben percek kérdése, főleg így ha a gátlót kicsavarozzák és nem kell a rugót összenyomni [link]Gumitányérból elég az alsót cserélni ha repedezett, az szokott hamarabb tönkremenni. Elég drága ha azt nézzük mennyi a rugó.
Mindkét oldali rugót illik cserélni, meg persze a tányért is ha kell.
Meg érdemes megnézni a gumiütközőt is akkor már.(#88566) Fandango
Érdemes kicserélni
Egy kis segítség: [link]
Amúgy azt nem értem minek vették le a lapátokat ha azt a levélvédő (vagy minek hívják) műanyagot nem vették le[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz ricsi8800gt #88582 üzenetére
Baromi idegesítő volt, amíg volt
Tikakukac oldotta meg nekem is."Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
Probaltatok mar ilyen ejjellato szemuveget?
[link]"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz zolikaDB #88687 üzenetére
Hiába rakok be sárga izzót a kocsimba ha a többiek vakítanak az ilyen-olyan lámpáikkal.
A védőszemüveg szerintem másabb lehet.
Igaz egyiket sem próbáltam még csak gondolom. Ezeket a sárga lencsés autós szemüvegeket láttam már polarizált és uv szűrős változatban is.
[link](#88688) kcsa
ValóbanDe itthon se egy drága dolog.
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
-
Findzs
addikt
Totalcar kütyüdoktor szerint a gyári rádiók kódját a szervíz ismeri:
[link]"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
H astra hosszbordás szíj cserét, hogy lehet házilag megoldani?
Itt egy videó amiben van egy 20 ezer forintos rögzítő amivel könnyűnek tűnik:
[link]Illetve a feszítőben nem lehet külön cserélni a görgőt vagy magát a csapágyat?
[link]
Van olyan motorkodú aminek lehet külön cserélni lényegesen olcsóbb lenne úgy:
[link]Közben találtam is külön görgőt:
[link]
Vajon mennyire rafinált a cseréje?[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
Sajna megint úgy jártam a h astrámmal, hogy a visszapillantó tükör alsó burkolata eltört.
Túl szűk a garázs bejárata kb. 2-2 cm van a tükör és a garázsajtó tokja között ezért már másodszor fordult elő, hogy kifelé tolatáskor beakadt a tükör. Ilyenkor hiába megyek előre vagy hátra nagyon óvatosan akkor is ez lesz a vége.
Legutóbb kb. 7-8 éve kénytelen voltam e miatt megvenni egy komplett jobb oldali tükörházat mert sehol nem adták külön.Erről lenne szó: [link]
De ha jól értelmezem itt sincs készleten mint a cromaxnál.Van még ötletetek hol lehet megnézni?
Még 1-2 bontót felkeresek de van egy olyan érzésem, hogy külön nem fogják sehol sem adni."Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
Köszi srácok.
Nem akartam külföldről rendelni a szállítási idő miatt de ha nem találok máshol akkor kénytelen leszek.
Facebookom meg nincsen
Tikakukac:
Én is úgy szoktam, hogy csak az egyik tükörnél hagyok ki kb. 1 cm -ert. De mivel ez ráadásul pincegarázs és kicsit jobban siettem a kelleténél visszagurult a kocsi és akkor már nem párhuzamosan állt mikor újból megkezdtem a tolatást. Ebből lett az, hogy beakadt a tükör a tok és a szárnyas ajtó közötti résbe."Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs