-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #11255 üzenetére
Fogsz egy darab egyenes csövet (asszem 45 mm-es kell), kiszeded, és beteszed helyére a csövet.
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #11279 üzenetére
Az ilyet azt nem excenteresnek hívják?
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #11317 üzenetére
Most van vmi új oldal, ahová felteszik a fotókat "elrettentő példának", de nem tudim mi az oldal neve. Pár hete teli volt vele a média.
-
fero02
veterán
Ez egy paraszt. Minden szar, minden fos, minden hulladék, bezzeg az ő fostalicskája, na aaz a legjobb. És milyen kocsija van?
Rüllem, gyűlölöm, okádhatnékom van mikor meglátom vagy meghallom. Legszívesebben lehánynám a gusztustalan melírozott buzihajú, ostoba faszjancsi fejét. Meg a haverjáét is.
-
fero02
veterán
válasz tomyoy #11371 üzenetére
És abban mi volt jó? Az, h minden autónak baszták izomból? Vagy az, h mindent lehordtak a béka segge alá? Vagy az, h ha kaptak vmi ritka autót, akkor azt elbaszták?
Soha nem az volt a lényeg, h megtudjuk mi a jó, használható, praktikus egy autóban, hanem, h a szaros gófkettőgétéihez képest mennyire szar, meg már abban is megvolt ez meg az, stb.
Továbbá azt sem értem, h két újságíró (?) hogy mer egyáltalán autókról véleményt alkotni. Könyörgöm, ne egy papírfirkász meséljen nekem az autókról, hanem mondjuk egy gépész végzettségű, vagy tesztpilóta, vagy hasonló. Egyáltalán valamicske köze legyen az autó technikához (és ne csak annyi, h azzal jár dolgozni).
-
fero02
veterán
válasz Yushchenko #11409 üzenetére
Az 1.2 még Corsába is hitvány. 1.4 alatt semmiképpen nem vennék. Dízellel meg csak óvatosan, sok olyan tukkó van, aki minden lósz@rt beleöntögetett (hungarisztán ó jeah).
Astrából én minimumnak az erősebb 1.4-est, de inkább 1.6-os vennék. Azzal lehet dinamikusan közlekedni emberi fogyasztás mellett. Dízelből viszont csak Isuzu-t vegyél; a német motorok gyenguskák, ámbár strapabíróak.
Még jó lenne tudni, h amikor megteszed azt a hosszú utat, akkor azt hány személlyel és mekkora poggyásszal csinálnád. 4 személy + sok cumó az azért...nah, jó a nagyobb motor.
-
fero02
veterán
válasz Yushchenko #11418 üzenetére
És miért, azt meg tudnád magyarázni? Nehogy azt mondd, h azért, mert az autó benzinnel megy, gázolajjal meg a traktor, mert ez nem magyarázat.
Se dízel, se gáz. Nem értelek. Ha szigorúan a hosszú távú utakat vesszük szempontnak, akkor tuti, h a gázzal járnál legjobban, utána dízel és végül benzin. Sztem. Vegyesben kb hasonló lenne a D és a B-G (ugye városban toporgáshoz nem ideális a gáz, olyankor illik tisztán benzinnel menni).
Ha az üzemanyag árakat veszed alapul, akkor megint csak a gáz a befutó. Nem tudom, h melyik országba járnál vele, de szinte biztos vagyok benne, h olcsóbban jutnál hozzá akármelyik üzemanyaghoz, mint itthon.
-
fero02
veterán
válasz Yushchenko #11424 üzenetére
Nekem F Astra dízelem van, az újabbik fajta Opel motorral (később ezt tették a G Astrákba is, de abban asszem már elektronikus adagoló van). Szoktam kínálni módjával, soha semmi baja nem volt motorikusan.
Ez a drága a dízel alkatrész meg sztem qrvára nem igaz. Sok mókus miután szarrá részingelte magát és a porlasztó már csak hugyozza a gázolajat, a kipufogó teljes keresztmetszetén okádja a kormot -persze ő nem tudja miért lehet ez- sokallja a felújítás árát. De ha jobban belegondolsz, 4 jó minőségű gyertya, faja kábel hozzá, trafó, stb kb ugyanott van. Csak ugye az több kisebb összeg, ez meg egy nagyobb egyszerre. 1 szónak is 100 a vége, sztem nem gáz, pláne ezeknél a kocsiknál. Olcsók az alkatrészek, bontókban minden van általában.A gázos mizériád tényleg f@szság, ennyi erővel a benzintől is félj. Viszont így marad a gázolaj.
-
fero02
veterán
Több B-G-os autó tulaj szájából halottam (egymástól független tagok), h az állandó gáz használatától vmiféle lerakódás keletkezett a motorjukban és eltunyult az autó. Mindnek azt tanácsolták, h járjanak jó darabig tisztán benzinnel és csak utána térjenek vissza a gázra és lehetőleg kerüljék a városban való használatát ill. az autó azzal történő indítását.
Más egyebet nem tudok mondani, kérem kaccsolja ki! Diesel powa!
-
fero02
veterán
Figyelem! Május 1-től automata traffipaxok!
Automata traffipaxokat szereltek az alábbiakban felsorolt helyeken lévő
közlekedési jelzőlámpákba Budapest területén.
Az alábbi lista tuti, mivel a felszerelő cégtől jött:- a Róbert Károly krt-on a Róbert Károly krt. és a Reitter Ferenc utca
sarok után következő első lámpasor
- Ferenc krt. - Üllői út sarok
- Rákóczi tér, József krt. (Nyugati felé)
- Attila utca - Alagút sarok
- Hegyalja út - Jagelló út sarok
- Fehérvári úti piacnál
- Budafoki út
- Mártírok útja - Bimbó utca sarok
- Moszkva tér
- Kőbányai út (Egészségháznál)
- Kőbányai út - Könyves Kálmán krt.
- Szentendrei út felüljáró + minden lámpasor a csillaghegyi elágazásig
- Flórián tértől a Tímár utca irányában három lámpasor
- Szamuely utca - Petőfi híd felhajtónálAz automata traffipax lényege, hogy piros lámpánál lefotózza a tilos
jelzésen áthaladó járművet, zöld jelzésnél pedig a kereszteződésen
(mért szakaszon) az áthaladási sebességet. A sebességmérő műszer három
fotót készít és rögzít a kereszteződésben. -
fero02
veterán
Tiszta sor, de amiket említettél az Fastra és Bcorsában nincs, ezért mondtam, h VW konszern (meg amúgy is tipikus VW LE-ők). Az újabbakban lévő CDTI-k az meg ugye megint csak más téma, mint ahogyan a TDCI és HDI, stb társai.
Aki meg ilyen rendszerű motorokba kannás retket tankol, az meg is érdemli.
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #11464 üzenetére
Az olyan autókba már nem való. Az enyém félékbe simán elmegy még, legrosszabb esetben felesbe hígítva. Nem tagadom, kipróbáltam én is. De befejeztem. Nem ment úgy az autó, meg égett a pofám a sültkrumpli szag miatt. Számomra ez a néhány ezres spórolás nem ér annyit, pláne ha vmi beadja az unalmas, akkor többet kellene rákölteni a javításra, mint amit a mókán spórolna a júzer.
-
-
fero02
veterán
válasz Yushchenko #11547 üzenetére
Hátsó sárvédő ívek, küszöb, a tankoló nyílás gumi borítása mögött szeretnek előszeretettel rohadni. Féktárcsát nézheted lámpával a felni lukai között, vagy ha ott benyúlsz, akkor érezheted, h mekkora válla van a tárcsának. Betétet csak szemrevételezéssel tudod, feltéve ha tudod mit kell nézned. Ami a km-eket illeti, sztem valós 130-150k alatt fehér holló találni, kereskedésben ezalatt gyanús lehet. Figyelj a kormánykerék, a váltógomb, az index karon lévő festés, az ajtó nyitó kilincs ill. kárpitok kopására. Árulkodó lehet még az ülések állapota is, bár nem feltétlen mérvadó...etc, etc
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #11573 üzenetére
"csak az elektromos antenna ad pozitivat mikor kapcsolod a magnot (nem csak rádio módba)"
Akkor az mi, ha nem remote szál?
A telefon némítás nálam gomb nyomásra történik (dettó Sony), nem vezeték testelése. Az sztem egy külső telefonos kihangosítóhoz lehetne kötni és az némítaná el, ha hívás érkezne.
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #11577 üzenetére
Értelemszerűen, de azért van egy halvány sejtésem, h a készülékek nem egy árkategóriába tartoznak...
Szolgáltatásokból nincs hiány, csak győzze megfizetni a Ph!araszt.
Kis off: nincs véletlen halott HP tft-d? Neon inverter MOSFET-je elszállt és elrántotta magával az induktivitást. Úgy néz csak az egyik oldali szállt el, de nem találok cseredarabot.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #11579 üzenetére
Nem működőképes Hewlett-Packard Thin Film Tranzistor kijelzős monitor.
Mi lett a kocsival?
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #11581 üzenetére
Hát ha azzal fogott kátyút, akkor igen. Az is Opel amúgy? Mekkora gödröt kapott el?
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #11583 üzenetére
Az szép. És ha ahhoz hozzá kell nyúlni, akkor ez zsebbe nyúlós téma.
-
fero02
veterán
Megvettem ma a dobokat (még ennyi hiányzott a vizsga előtti állapotfelmérés teljesítéséhez). TRW-t vettem (mint ahogy anno az eleje is az lett) kedvezménnyel 16k volt a pár (csak a dobok, minden más marad, mert jók).
Vmelyik nap összedobom, aztán le is jelentem vizsgára...pápá 26k.
-
fero02
veterán
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #11649 üzenetére
A kérdést inkább úgy kellene megközelíteni, h milyen használat mellett.
Ha normál, hétköznapi használatú az autó, akkor sztem nem érezhető a különbség, ellenben ha állandóan kilincsel előre parkettán tolják neki, akkor nagyon észrevehető.
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #11651 üzenetére
Én azt kb akkor cserélném ki, amikor a merevítőt tenném fel. Akkor egy bontással meg lehet úszni mindent.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs