-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoaryFox
Topikgazda
Kívánjatok sok sikert holnapra, nekiugrok a műszerfalnak
Kilométerórába meg a ventikapcsoló panelnél cserélem az izzókat, remélem kellemes pár óra lesz
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
No, ma reggel 9.30 és 13.30 között megtörtént aminek meg kellett történnie
A jó hír: legalább már minden világít a műszerfalon és a középkonzolon
A rossz hír(ek):
1. A kormánynál lévő burkolat a fenéért se akart összemenni tökéletesen, az alsó csavarokat nem tudtam teljesen meghúzni, ezért lötyög egy picit
2. Kicsaptam 2 biztosítékot is (egy 20A meg egy 10A), huszas volt az autóban pót, 10-es meg nem, azt beletettem ideiglenesen egy 25-öst, köszi, még nem égett le az autó
3. Víztócsa a kocsi eleje alatt Hűtőkiegyenlítőben alig-alig volt lötyi, azt utántöltöttem, meg megpróbáltam megkeresni a hiba okát, de semmit nem láttam, szóval átálltam egy másik száraz parkolóhelyre, amíg ott szöszmötöltem az autóval, addig nem volt semmi nyoma, szóval lehet ez ilyen ideiglenes volt, vagy csak nyomás alatt csinálja (tegnap este voltam vele ~2-3 km-t).Szóval megint mehet majd szerelőhöz, remélem megtalálják, honnan folyik, mert különben dühbe jövök
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
-
HoaryFox
Topikgazda
Sziasztok!
Kérdésem: valahogy ki lehet szerelni a tolótető eltolható árnyékoló részét otthoni módszerrel? Újra lesz kárpitozva az egész tető és mondta a szaki, hogy azt is kellene, mert egy kicsit más árnyalatú lesz az új és hát elütne egy kicsit
Valami megoldás van erre? Vagy hagyjam a p*csába?
F Astra ferdehátú, manuális tolótető
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
Tetőkárpit cserére a 35-40ezer szerintetek sok? Ferdehátú F Astra tetőablakkal.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
Sziasztok!
Lenne két kérdésem, reménykedek segítségetekben!
- Az első ajtóban szeretném majd cserélni a hangszórókat. Le kell bontani ehhez az ajtókárpitot?
- Jobban járnék-e esetleg, hogyha tetőkárpitot és első ülést bontóból veszek? Természetesen ha jó állapotban vannakF Astra, '92 ferdehátú
Üdv!
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
F Astra alá ha jól tudom a gyári gumiméret 175/65R14. Egy 175/60R14 (kicsit peresebb) gumit szerintetek még elvisel a futómű?
Valamint egy olyan kérdés, hogy most 13-as téli szett van rajta és egy jó 7-8 km/h-t csal a kmóra. 14 coll-lal javulna vagy romlana ez az arány?[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz deicide #47187 üzenetére
15-ös tuti befér az autó alá? Mondjuk ma munkahelyi parkolóban láttam 195/50R15-tel szerelt Astrát, de nekem olyan furcsa volt, úgy nagyon kitöltötte az üreget. Vagy nincs mitől félni?
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz deicide #47190 üzenetére
Értem. Akkor lehe megpróbálok majd 15"-os lemezfelniket szerezni jó állapotban.
A gumi meg nem lesz para, gumigyárban dolgozom, belsős áron kapom majd
De majd csak jövő tavasszal esedékes."A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
Sziasztok!
Visszatérve a vízfogyasztás kérdésemre, tegnap este jöttem haza a kocsival, motorháztető kinyit, vízszint csekkol, de persze már alig lötyögött benne De, észrevettem, hogy ereszt a kiegyenlítő tartály sapkája.
Mutatom: [videó]Valamint, minden hideg indítás után hallom, hogy légteleníti magát, gondolom a sapka miatt levegő kerül vissza mindig.
Másik: Sajnos túltöltöttem pár napja a motorolajat (nívón kb. M betűig volt a szint), ma reggel alig akart indulni az autó. Indítózásnál tekert kb. egy fél fordulatot és megakadt. 1 perc után viszont szépen elindult. Megnéztem az olajat, az eddigi átlátszó aranyszínű helyett sötétebb, átlátszatlan lötyit kaptam, kis fehér uszadékkal. Gondolom felverte a főtengely az olajat. Egy sima olajcsere megoldja ezt? Vagy elég csak lejjebb engedni belőle?
Előre is köszöntem!
F Astra C14NZ
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz diablo1984 #47538 üzenetére
Akkor csak egy hengerfejtömítés kell? Remélem ennyivel megúszom, jövőre el is kéne még adni
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz diablo1984 #47545 üzenetére
Oké, holnap elviszem szervizbe, ott majd megmondják a tutit
Köszönöm a segítséged!
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz diablo1984 #47556 üzenetére
Hát mondom neki, keresse meg a vízfogyás okát, meg cseréljen hűtővizet meg motorolajat... csak nem kell neki elmagyarázni, hol keresse
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Markizmark #47613 üzenetére
No, elvittem a szerelőhöz a gépsárkányt, alig-alig tudtam beindítani, de végül is sikerült elgurulni vele. Egyből úgy álltam oda, hogy ez meg az a hiba, hengerfejes. Szerelő erre azt mondta, hogy biztosan az. Összevetettük, mit kell cserélni, mennyibe fog kerülni, 55ezer forintot dobott ki a gép, szóval most a reménykedés pillanatai folynak, hogy tényleg csak ennyivel megússzam
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Markizmark #47617 üzenetére
& (#47619) gban elvileg minden benne van, tokkal-vonóval-olajjal-fagyival-munkadíjjal-apróságokkal együtt
De majd valószínű csak a jövő héten lesz kész, mert most igen elfoglaltak, ahogy néztem, nem szeretnek kapkodni, és ez tetszett is
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
Csak egy kérdés: ~3.000 km alatt ha normálisan van használva az autó, akkor kijöhet-e rajta hengerfej hiba?
VAGY
Az előző tulaj b.szta szervizelni az autót, rossz volt a termosztát (nem zárt), csak városban volt használva, ráadásul tolta neki, mint a barom; miután én megvettem és kicseréltettem a termosztátot és csak ~3.000 km után jött elő a hengerfej probléma?
Szerintetek melyik verzió az esélyesebb?
Lehet, fogom magam, aztán felhívom a kereskedőt, hogy "ej de jó lenne, ha beszállnál a hengerfej javíttatásba..."
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz diablo1984 #47722 üzenetére
Úgy tudom, első 6 hónapban a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy márpedig akkor semmi baja nem volt. Szerződésben sincs semmi olyan, ami leírná, hogy lett volna bármi hibája, ergó az én fogalmam szerint ez rejtett hiba, amit ELVILEG ki kellene javíttatnia.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz diablo1984 #47732 üzenetére
Most, hogy így mondod, valóban benne van ez a dolog is. Na, mindegy, lenyelem ezt a békát is. De már nem sokáig
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz mohabá 007 #47760 üzenetére
Ha jól tudom, attól még, hogy ő beleírja a szerződésben hogy szavatosságot nem vállal, a törvény akkor is törvény (Pont olvastam nemrég asszem TC-n)
És amit megcsináltattam már ennél a szerelőnél, azt meg is csinálták (pl. főfékhenger, azóta sincs gondom a fékkel) és remélem ez így is marad Tudom, nem lehet csak úgy szétkapni a motort, hogy "na most megnézzük, mit
(nem)csináltak meg, de végülis egy elismert szerviznek (így is marha sok autót visznek oda) pont az lenne a lényeg, hogy jól megcsinálja az autót és elégedetten távozzon a tulaj, hogy legközelebb is oda vigye az autót. Persze, ez nem mindenhol evidens"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz mohabá 007 #47766 üzenetére
Még nem tudom, majd csak jövő héten lesz kész, le van terhelve a szerviz
(#47765) haddent: Nekem most ilyen teljesít az autóban: [Pioneer MVH-170UI] 20.000 JMF volt
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
No, megtörtént, aminek meg kellett történnie
Múlt héten szerelőhöz vonszoltam az Astrát, elég valószínű volt a hengerfej. Fogyasztotta a vizet, zavaros olaj, olajszagú víz. Előzetes kalkuláció szerint 55.000 Ft munkadíjjal, anyaggal, síkolással, mindennel együtt. Tegnap voltam érte, a hengerfejtömítés volt átégve, minden tömítés cserélve, friss olaj + szűrő, friss fagyálló, mínusz 53.000 Ft. Most jön a teszt"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz haddent #48395 üzenetére
Hát az eddig tankolt lónyálak közül a sima OMV-set szereti a legjobban eddig az autó. A Shell Fuel Save-től egy kicsit lomhább volt (és egy decivel se fogyasztott kevesebbet ), a sima 95-ös MOL elmegy, az Evo Neo-tól elkezdett remegni/rángatni/kopogni, meg van egy kisebb független kút is lakhelyemen, de ugyanúgy MOL üzemanyagot árulnak, csak gondolom kevesebb adalékkal.
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Grande Ale #48753 üzenetére
Én először 1000 Ft/db-ért vettem nevenincs ablaktörlőt, hát 1 hónap alatt durván csíkozott, nem törölt rendesen. Most 8.000 Ft-ért vettem Bosch-t, mint az álom, úgy töröl, tartósságról jelenleg nem tudok mit mondani, de én eldöntöttem, hogy csak márkásat veszek ezután
F Astra amúgy.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Grande Ale #48760 üzenetére
Asszem nekem is ilyen van, csak ugye Astrára. Csak vigyázz, mert mint mindent a világban ezt is előszeretettel hamisítják
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
Nyitótopikos kinek-mi mutogatásra +1. Én is benne lennék
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
No, szakik, probléma: 1-es, 2-es ventilátorállásban iszonyatosan nyekereg gondolom a fűtőventilátor. Úgy látom, hogy ez egy külön motor, rajta a "lapátokkal". Kérdés, hogy mennyire van ez beépítve? Megoldható otthon a cseréje?
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
Gondolkoztam ilyen STP adalék beleeresztésére az Astrába, csak attól félek, hogy sose volt takarítva és telemenne a rendszer dzsuvával. Ha kisebb arányban keverem a cuccot, akkor is hatásos lehet?
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
No, mivel régen írtam, ezért most felteszek egy 100ezer forintos kérdést
Miért tekert ma elég sokat az önindító hidegindításkor?
a) hideg van
b) akkumulátor vagy önindító
c) öreg az autó
d) most fordult csak elő, ne foglalkozz veleA paraméterek: Astra F C14NZ, elvileg jó akksi, kb. 4 napot állt, kéthetente van min. 100 km folyamatos országút
Üdv!
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
Új hozzászólás Aktív témák
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen