-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz
Declare #30707 üzenetére
akkor itt évente van az olajcsere, rönyóéknák 2 évente.... akkor az 1 évet jelzi, de nem történik semmi, ha kicsit túlhordod az olajat, elvégre nem elkoszolódik az olaj, csak "öregszik", de az még éppen belefér.... csak rendszer ne legyen belőle, mert hosszú távon nem használ a gépnek!
-
diablo1984
veterán
válasz
Markizmark #30715 üzenetére
Mondom, laguna 1esröl bontóból fillères mutatvány, azon ez a kèt csigás cucc van, komoly a hangja.
-
diablo1984
veterán
benzines g astrában melyiket érdemes megvenni? fogyaszás lényeg, klíma feltétel. jól gondolom, hogy az 1,4 16V 90ló elég szaladgálási célra, vagy 1,6-os jobb fogyasztású? hol szoktak a g-sek rohadni, mit érdemes nézni rajtuk? tipushibáik?
-
diablo1984
veterán
válasz
zolikaDB #30727 üzenetére
Dízelt inkább nem, drága, lehajtott visszapörgetett, a szopás lehet vele.5 ajtósban gondolkoznèk, abb9l van annyi mint a szemèt, a dízelek alja is több mint a benzines java... a totalcaron jókat írnak a fogyiról a 90 lovasèról, az 1.6-osról, hogy csipegi az olajat...
-
diablo1984
veterán
válasz
KillHates #30740 üzenetére
a vectra jó volt, erős is volt, dízel is, meg a vagyon ráköltés lehetősége is benne volt! miért vennék 900-ért egy astrát, amire szintén ráverhetek többszázat, és még nem is kell ahhoz full döglöttnek lennie! akkor nem lenne értelme a cserének, hogy dellára ugyanott vagyok, csak kisebb az autó.....
azért akarom 5-600-nál meghúzni a limitet, mert mire minden kötelező szervíz megvan(egy jó állapotú autón, tehát szíjak, olaj, szűrők cseréje) és átíratom, akkor is bőven 700fölött lesz! egy dízelnél meg méginkább, valszeg abból több a lehajtott példány, a g astra meg népautó majdnem mint a suzuki és van is belőle megbecsültebb példány, amiben kevesebb van mint 400ezer@180ezer és nem hajlamos meghalni benne semmi.....
vagy még1 ötlet, klímázzam be a laguna-t?
-
-
diablo1984
veterán
válasz
AMD Power #31004 üzenetére
Èn az insignia tesztnèl sem èrtettem ezt a nagy súly dolgot, nem csak a sok lègzsáknak kell vèdenie, hanem a vasnak is! Anno a suzukikban az volt a szar, hogy fóliábol voltak kilencszázpár kg-al, akkor azèrt sírtak az emberek, meg a honda crx sem vèletlen volt repülö koporsó.... most meg a nagy súly a gond. Elhiszem, hogy a könnyebb bódè miatt kevesebb lehet a fogyi, de ha nem gyorsulok lámpától lámpáig is kevesebb lesz....
Calogero: az már egy jókora minösègi ugrás lesz az opelhez kèpest! Mèg mindig 2,5 5 hengerest takar a D5? Azt mondják elèg problèma mentes motor...[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
Findzs #31040 üzenetére
hát igen, ez a módszer a jóféle, nagyobb adót a dízeleknek! ez amolyan, ha szomszédnak jobban megy, akkor dögöljön meg a családja elv!
ha a dízel emelkedik, mivel a kicsi husikát és kenyeret amit elfogyasztunk, mind közúton érkezik teherautókkal, ami dízel üzemű, ha a gázolaj drágul, a költségek is drágulnak, minden drágul és ki fogja megfizetni a drágulást? hát persze, hogy az aki csak élni akar.......
persze, hogy halnak az emberek, ez a természet rendje, de pl egy tüdőrákot, vagy hasonló népbetegséget a szennyezett levegőre hogy lehet ráfogni? annyi mindentől lehet rákot kapni, mondjuk a szarrátartósítószerezett kajáktól is megpusztulhatunk, mégsem emelnek adót miattuk......
inkább az lenne a megoldás, hogy kivezetni a forgalomból a szabályozatlan dízeleket, ergo az ezer éves okádékszagú fosokat, euro2 alatt ne, vagy csak külön engedéllyel lehessen behajtani nagyvárosokba, csak akkor a BKK is b@szhatná a régi szarjait, mert az is okádja magából az anyagot, márpedig az sem euro2.... meg a fos ifák sem.....
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #31046 üzenetére
jah, meg persze ha már zöldek vagyunk, akkor ne felejtsük el, hogy az üvegház hatásért felelős gázok kibocsájtásáért jelentős részben a tehenek felelősek..... tudjuk mit kell tenni, adóztassuk meg a teheneket, úgyis amit a boltokban lehet kapni dobozos tej csak színezett víz, minek hozzá tehén!
vagy részecskeszűrőt a tehenek képére és seggére! le a tehenekkel!!!!!44444
-
diablo1984
veterán
hát én a lengyel karattyolástól nem hallok semmit.
az f astrának ezek a szokásai, de gondolom az ajtók alja is tud ezeken rohadni. a linkelten is valamiért a műanyag hátsóajtó burkolatot is levették, vagy ajtót cseréltek rajta, lehet seggbe kínálták, tudtommal 94 után mindegyikben benne volt a fekete borítás az 5 ajtósoknál....
-
diablo1984
veterán
válasz
Declare #31117 üzenetére
járatni télen érdemes, mert hajtáskor jobban igénybe veszi az autó motorját a mozgatás, pláne hidegben, mikor minden dermedt és hideg! járatni pár percet elég, órákat felesleges, de kell, mert akkor az olaj is dermedt, nem úgy ken, turbó is "szárazon" forog, mindennek stressz! 1500-2000-es fordulaton én 120-al mentem a vectrával, cseppet sem bemelegítős fázis!
jah, és bár nem láttam még élőben szétszedve, de nem a legaljáról szívja az anyagot, mert az üzemanyag úszik a vizen, ergo a tankban lecsapódott pára, ami vízként jelentkezik, mindig elsőként kerülne a motorba! vízzel meg ugyebár nem megy....
[ Szerkesztve ]
-
-
-
diablo1984
veterán
válasz
morist #31521 üzenetére
check engine lámpa világít, nem feltétlenül van más tünete! turbó egyértelmű, de ennél az autónál ezek a nagyobb gondok mindig a check engine-nel kezdődnek, itt már mindent érzékel a számítógép!
AMD Power: jó elgondolás, de a 18 éves passatomban sem tudott senki sem kompressziót mérni 5 éve, ezek az injektorosak meg nem úgy jönnek ki, mint anno a porlasztó, ez én c vectrámba is úgy tudták volna kivenni, hogy vissza már 70-80-ból felújított ment volna vissza(/db, jelen esetben 4 a szorzó), mert sérül! anélkül meg hogy mérsz kompressziót? ez teljesen reális elvárás egy eladótól.....
-
diablo1984
veterán
válasz
Declare #31554 üzenetére
a VW konszern 1.9TDI motorjában nem a vezérlés hajtja a vízpumpát (mint az opel 1,9-esében,) hanem a hosszúbordás szíj(mint pl a 2 literes benzines renault-omban). tehát így spórolhatott vezérléscserekor, de valszeg azt nem vette észre, miközben épp lefő a motor mint a kávé és annyi is volt!
-
diablo1984
veterán
válasz
Declare #31559 üzenetére
a vezérlés cserének nincs köze a vízpumpához 1,9 tdi esetében, csakúgy mint a féktárcsának és a szilenteknek! ez utóbbiakba azért közvetve akár bele is lehet halni, a vízpumpa ha adja megfelé magát, akkor általában elkezd csepegni, vagy hangot ad ki, összeszakadni előjelek nélkül nem szokott!
gban: annyit érdemes róluk tudni, hogy a chevy európából elhúz, így alkatrész árak és utánpótlás kissé nagyon változni fog![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Elektromos autók - motorok
- Házi hangfal építés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Sorozatok
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- További aktív témák...