Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
válasz
forumpista #124 üzenetére
Van néhány, pl. a korábban linkelt, ami egy városban az önvezető taxik és a hagyományos taxik baleseti statisztikáit veti össze.
FSD baleseti statisztikát azért nehéz csinálni, mert jogilag ott mindig te vezetsz. És vannak ilyen helyzetek, amit te írsz, hogy józan ésszel is nehéz megállapítani, ki a hibás.
-
worxland
addikt
válasz
forumpista #124 üzenetére
"Ez jelenleg ugy mukodik hogyha megy az fsd, el akar utni egy gyereket az utcasarkon de te beavatkozol (fekezel, elhuzod a kormanyt stb) akkor beirodik az fsd-nek egy ujabb balesetmentes ut…" - pont az ellenkezője történik, nem ártana tájékozódni fórumpistáskodás előtt.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz
forumpista #151 üzenetére
Nem írtam ilyesmit, ez a következtetés csak a te fejedben fogalmazódott meg. Az meg nem az én felelősségi hatásköröm.
Disengagement-nek lesz elkönyvelve.
Sehol a világon nincs olyan statisztika, hogy "mi lett volna, ha".''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
stellaz
addikt
válasz
forumpista #167 üzenetére
Challenger katasztrófa: "Ahogy lenni szokott az ilyen eseteknél, nem jelölhető meg egyetlen ok, ami a tragédiához vezetett. Természetesen technikai értelemben igaz, ahogy a feledhetetlen Nobel-díjas fizikus Richard Feynman, a baleset vizsgálóbizottságának egyik tagjaként egy egyszerű kísérlettel érzékletesen be is mutatta: a fagypont alá hűtött O-gyűrű darabok valóban elvesztik ruganyosságukat. De hogyan lehet, hogy annak ellenére, hogy rendelkezésre álltak olyan teszteredmények, melyek erre utaltak, s mindez szóba is került azon a nevezetes start előtti telekonferencián, a vezetőség végül hagyta magát meggyőzni, hogy a probléma nem jelent valódi veszélyt? A mérnököket, akik előre jelezték, hogy gond lehet, a technológiához kevésbé értő topmenedzserek egészen egyszerűen felülbírálták. Számukra is örökérvényű igazságot jelent Feynman híres intelme, mellyel a vizsgálóbizottság vaskos jelentése zárul: "For a successful technology, reality must take precedence over public relations, for nature cannot be fooled." Vagyis: egy sikeres technológiához a valóság elsőbbséget kell hogy élvezzen a propagandával szemben, mert a természetet nem lehet átverni."
-
Ezekiell
veterán
válasz
forumpista #167 üzenetére
Ez a lehetőség/veszély egészen konkrétan bármelyik cégnél, bármelyik technológiánál, bármelyik terméknél fenáll, szóval pont ugyanannyira érv az önvezető autók ellen, mint mondjuk a gyógyszerek ellen. Azokat is títsukbe?
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
worxland
addikt
válasz
forumpista #167 üzenetére
"
“Ezért írtam, hogy igenis, a Tesla FSD-ért felelős csapata a disengagementeket figyeli, nyilvántartja és elemzi.”Amugy ha megkerdezhetem, ezt honnan tudod? Ugy egyaltalan hogy a tesla belul mit csinal? Igazgatosagi tag vagy ott, netalan tesla fejleszto mernok?
"
Nem, olyanok osztják meg az infót (neten szabadon elérhető, nem egy szabadkőműves titkos adatbázisból lett kiszivárogtatva), akik ebből élnek és belsős infóik vannak, meg sokat beszélgetnek az FSD-vel foglalkozó teszlás dolgozókkal. Miért, mit gondoltál? Ami bemegy az autókból adat a Tesla felé, az megy rögtön a hengeres irattartóba?
Szerinted mégis mi alapján megy a szoftver fejlesztése? Pláne, mióta reboot-olták és öntanuló üzemmódba kapcsolták?
A Dojo-ra szerinted minek költöttek el milliárdokat? Szemfényvesztésnek? Vagy mert szépen csillog?[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz
forumpista #167 üzenetére
"De gondolom ott is voltak ilyen foteltudosok mint te, akik a balesetek elott jol megszakertettek " - nagyon nem foteltudósok voltak, hanem beancounterek, akik szokás szerint lesz.rták a tényeket, nem volt ott semmilyen szakértelemről szó. De élj csak tovább az álomvilágodban.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz
forumpista #193 üzenetére
" Nyugodtan megkapaszkodhatsz" - nyugodtan kapaszkodok.
"en is szoftverfejleszto vagyok" - Én meg a specifikációkat adom meg a szoftverfejlesztőnek. Nem menedzseri szinten. Ja, és a területemen előre megszűröm a menedzserek kivitelezhetetlen baromságait, pont azért, hogy az átadás napján kevés pislogás legyen. Pláne azért, mert utána nekem kell üzemeltetni a cuccot.
"a teszteles es quality felulbiralasa " - hála égnek a területemen (még) én mondom ki az utolsó szót arról, hogy mehet-e az új fejlesztés éles üzembe.[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
Új hozzászólás Aktív témák
it Az USA-ban harmadával csökkent az FSD ára. Musk szerint az FSD hamarosan Kínában is elstartolhat, miközben az autók árát világszerte csökkenti a Tesla. Musk indiai útját pedig elhalasztották.
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban
- Új Gyári Lenovo 65W Notebook adapter USB-C csatlakozóval Számlával
- ProBook 430 G5 13.3" FHD IPS i5-8250U 16GB 256GB NVMe ujjlolv 1.48 kg gar
- 2017 MacBook Air 13" / i5 1.8GHz / 8GB RAM / 128GB SSD / 64 ciklus az akkumulátorban
- LG UltraGear 27GR75Q-B Monitor