Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • L1MaT

    tag

    Sziasztok!
    Elég kezdő vagyok a Smart Home témában vásároltunk a párommal egy Panasonic rendszert, de olyan szinten gagyi és lassú volt az egész, hogy végül pár nap használat után vissza vittük. A Hub állandóan lefagyott, az online felület ledobált vagy épp nem volt elérhető.. Sokszor a lakásba is kénytelen voltam úgy bemenni, hogy beriaszt a rendszer és a falból kihúzva kapcsolom ki a rendszert, mert az appon keresztül nem lehetett vezérelni időközönként. A kamera csak 15 percet képes egyhuzamban rögzíteni stb stb
    Tömören és velősen elnézést, de szar volt... :((

    A kérdésem az lenne milyen rendszert ajánlanátok ami gyorsan egyszerűen telepíthető nem igényel semmi extra szakértelmet és elég jól bővíthető ha esetleg később rákapnánk további eszközök irányítására is. Nem utolsó sorban biztonságos is :)

    A jelenlegi igény egy kis társasház "védelme" megfigyelése és vezérlése lenne. Első lépésként 1 nyitás és 1 mozgás érzékelő, amit szeretnénk egy beltéri kamerával és egy kültérivel ami figyeli a parkolóban az autónk.
    Később esetleg a lámpa a fűtés szabályozása is szóba jöhet. A lényeg, hogy ezeket az eszközöket mind elérjük stabilan online, mivel sokat vagyunk távol a lakástól. Esetleg az is jó lenne ha a kamerák a felvételeiket online felhőbe is tudnák menteni. (Egy esetleges betörés alkalmával az SD kártyára vagy merevlemezre mentett felvételeket vígan elviszi a betörő nem igazán vagyunk vele előrébb)

    A Fibaro rendszerét nézegettem nem tudom mik a tapasztalatok ezzel kapcsolatban. Mit tanácsoltok ? :F

  • L1MaT

    tag

    válasz enesbcs #4836 üzenetére