Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz concret_hp #56463 üzenetére
De itt nem (is csak, és főleg nem feltétlenül) a mozgási energiáról van szó, hanem annak elnyeléséről. Nyilván számit az ütközés rugalmassága, meg autóknál főleg a gyűrődési zónák is (felhasznált anyagok, tervezés, passziv biztonsági felszerelés, ütközés pontos szöge, meg még egy csomó minden), de azért gondolom te is inkább ülnél a 30-cal poroszkáló X5-ösben, mint a 80-nal belerohanó Smartban, nem?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lenox
veterán
válasz concret_hp #56463 üzenetére
Pont azert fontosabb a tomeg, mert annak a jarmunek lesz a kisebb a sebessegvaltozasa, amelyiknek nagyobb a tomege. Nem az autot kell megallitanod vallal utkozeskor, hanem a sajat tested lassulasat kell kibirni, amiben a tested tomege nem egy valtozo, viszont a lassulasod igen. Mondjuk ha bejon a gerenda szemben akkor mindegy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Plazma TV topic
- Nintendo Switch
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Nők, nőügyek (18+)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...