Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz szőröscica #42036 üzenetére
ha csak félkört kell menned, akkor nem sokkal hosszabb, és időben mindenképpen megéri.
Igazából 2009 óta, mióta körbeér, szerintem jóval kisebb pl. a Hungária forgalma, és pl. a külső kerületek közti átjárás is sokkal könnyebb. A b. nejem úgy jár Szolnokra, hogy kimegy az M3-ason és körbemegy, mert általában sokkal gyorsabb, mind a városon át.Azokról a részekről, ahol pedig más út nincs (pl. A Szentendrét és Dunakeszit összekötő), ott meg végképp bicskanyitogató. Leginkább az, hogy marginális bevételnövekedésért sokakat megszopatnak, az a vérlázító)
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Viszlát
addikt
válasz szőröscica #42036 üzenetére
Ugyesen felsoroltad azokat, akiket nem erint a matrica kerdese, de ettol meg az eszak-del iranyu kozlekedoket es mindenki mast, aki egyebkent nem autopalyan kozeliti meg a fovarost elkerulo utat, igen erzekenyen erinthet, hogy ekkora osszeggel megterhelik az ingazasat.
Kozlekedesi alapszabaly, hogy tehermentesito utat nem teszunk fizetosse, szimplan a jozan esz miatt sem, de manapsag mar a kornyezetvedelmi okok sem elhanyagolhatoak. Ertem en, hogy te ezt nem erzed tragedianak, de ettol meg a dillettantizmus magas fokarol tanuskodik egy ilyen dontes.
Kozben olvasom a kovetkezo hsz-ed. No comment, szemellenzosseg level999.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #42036 üzenetére
Azt mondd meg nekem drága számtantanár barátom, hogy ha azok akik eddig is megvették a matricát, kifizettek 150 milliárd bevételt, akik meg eddig is igyekeztek kikerülni a fizetést, ezek után is ki fogják, csak épp a kisebb teherbírású utakon, de akkor mégis ki a vastag ...sz fogja kifizetni azt az égetően hiányzó plusz 30-40 milliárdot?
Mivel azt mondod ez negatívan senkit nem érint, téged se, mást se. Akkor meg mi értelme? Mert a következménye a kikerülés lesz.Aláírás (nem kötelező megadni)