Új hozzászólás Aktív témák
-
erdey_a
őstag
a ca. 24 fok még lehet egyéni ízlés kérdése, de a 25%-os páratartalommal konkrétan meg tudod betegíteni magad, szóval azzal kezdj valamit.
ja, és pont azért fűtesz 24-re, mert alacsony a páratartalom. magasabb páratartalom esetén a hőérzeted is magasabb lenne, tehát elég lenne mondjuk a 22 fok is.
a világ tele van csodálatos összefüggésekkel.[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
erdey_a
őstag
-
erdey_a
őstag
válasz spleenszuru #85099 üzenetére
keresőben (nagyító jobb fent) szűrj a szerzőre. (de régi logout alól nem működik, prohardveren, mobilarénán, stb. igen)
[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
erdey_a
őstag
-
erdey_a
őstag
válasz Winner_hun #85107 üzenetére
na jó, de ez bűvészkedés, öreganyám nem ír be ilyeneket a címsorba
nagyítóval abban a nézetben nem hozza fel a szűrési opciókat.[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
erdey_a
őstag
-
erdey_a
őstag
nagy a csend...
Vérboci
-
erdey_a
őstag
-
erdey_a
őstag
hova tűnt a 85155. hozzászólás?
Vérboci
-
erdey_a
őstag
válasz parandroid #85230 üzenetére
pedig mint tudjuk, az elektromos szekerek mellé kutyust szokás adni, hogy ne egyedül kelljen hazasétálni...
Vérboci
-
erdey_a
őstag
válasz parandroid #85232 üzenetére
"Az autóipar kb megérett a pusztulásra."
ezzel nehéz lenne vitatkozni. ezt is a politikusok intézték nekünk. köszönjük.
mi eddig 4-5 évente cseréltük az autónkat, de ezt a szívó 1.6 focust ami most van, szerintem addig életben fogom tartani, amíg szét nem porlik
[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
erdey_a
őstag
nézem 24 új hozzászólás, mondom biztos megint a pin@ a téma, erre a szar elektromos kocsikon rugóztok.
hát nincs jobb dolgotok?Vérboci
-
-
erdey_a
őstag
a rav4, pláne hibrid, pláne 4x4, úgy tippre 2 tonna. a mazda meg gondolom 1500kg. de lusta vagyok, nem néztem utána. tehát 500 kiló teher cipelését kompenzálja mondjuk a hibrid rendszer emisszióban. szóval ha a "zöldséget" ki is hozzuk döntetlenre - de mondom, erről fogalmam sincs -, a toyota akkor is feleslegesen nagy. és az előállítása is sokkal többe kerül.
de én nem vagyok különösebben zöldpárti, sőt, egyáltalán nem vagyok az. kifejezetten haragszom ugyebár az elektromos autókra is. szóval az én bajom a suvokkal nem a fogyasztás, hanem egész egyszerűen a méret. meg az egész amit általában képvisel. hogy nem azért veszem, mert szükségem van rá (senkinek nincs rá szüksége), hanem mert megtehetem. és én ehhez a gondolkodásmódhoz proli vagyok.
de nem mondom, hogy mi nem cseréltük le a 40 collos tévét 65-re, pedig ezt se nézzük többet.[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
erdey_a
őstag
és bumm, tető. negyvenmillió megy a levesbe. "Még a Wunderbaum is elszakadt..."
[link]a jobbról előző puhapöcsnek nem adta ki a hétvégén...
mennem kell majd gyónni, mert nem nagyon sajnálomVérboci
-
erdey_a
őstag
Lehetőleg a belső sávban a megengedett legnagyobb sebességgel menjen aki ott megy, kevesebbel csak indokolt esetben, és figyeljen a többi résztvevőre.
Győrtől Pestig telített belső sávban vonatozik az ember 110-zel szinte minden nap. Egyszerűen ennyi a tempó. És mégis van aki furakszik, letol, megöl.
Én már ott tartok, hogy családdal csak az 1-es úton megyünk a fővárosba, mert nem kell az idegbaj.
Én kikúrnám a 110-es táblát, meg kamerát 100 méterenként, mint pl. a 2-esen Hannover-Braunschweig között, aztán rend lenne.Vérboci
-
erdey_a
őstag
szép kis érvelési hiba... azzal véded a gyorshajtásodat, hogy máshol úgysem lehet menni a megengedett maximummal.
mint ha neked adott "mennyiségű" sebesség járna és ha valahol nem tudod kihozni ami jár akkor máshol többet veszel belőle.
agyrém.a valós forgalmi helyzett miatt elveszített időt behozzam.
mennyi az az elveszített idő, amit be akarsz hozni? hol veszítetted el? miből veszítetted el? ki vette el? egy traktor? mennyit vett el? 1 percet? azért érdemes versenyezni? akkor nem indultál időben.
vagy baleset miatt egy terelés elvett 1 órát? azt meg úgysem tudod behozni...de itt ki is szállok a témából, mert a talpam is ökölbe szorul az ilyen megfejtésektől. ő ügyfélhez siet... pfff... a többiek meg nyilván csak kocsikáznak az úton...
indulj időben jóbarát! aztán ha vis maior miatt mégis kevés a betervezett (!!!) 15-20 perc tartalék, akkor felhívod szépen az ügyfelet, hogy mi a szitu. biztosan megérti.[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
erdey_a
őstag
Küldtem egy céges csomagot. Most kaptam meg a kézbesítési értesítést. Jó, hogy a futár megkérdezte, ki az aláíró
"Hello, your parcel has been delivered.
Delivery date: Wednesday 05/04/2023
Delivery time: 14:27
Left at: Warehouse
Signed by: KEDVES BÁCSI"
Vérboci
-
erdey_a
őstag
... azért régen micsoda bulik voltak péntek este...
...elmúlt fiatalság...
... álmos vagyok, megyek aludni...Vérboci
-
erdey_a
őstag
válasz bobsys #85626 üzenetére
a gyártási dátum és az első magyarországi üzembe helyezés dátuma közti különbség árulkodó lehet, hogy behozott a kocsi.
az állapotot meg vagy meg tudod szakérteni, vagy nem. utóbbi esetben vidd el egy szakszervizbe átvizsgálásra.
de az, hogy import autó, nem kell, hogy KO kritérium legyen. sőt.[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
erdey_a
őstag
válasz parandroid #85664 üzenetére
"személyes kedvencem pedig a Faust."
ez egy kicsit több infó a kelleténél, és nem is tudom, hogyan jön a sör témához
Vérboci
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs