Új hozzászólás Aktív témák

  • gaborbol

    őstag

    válasz Tothgera30 #72146 üzenetére

    Ok nem epitettek anno a kommunizmust es ertelmes meretu autokat gyartottak a nepnek elerheto aron, nem trabit, meg warbit meg kispollakot es annak mozgatasara szukseg volt egy nagy motorra.

    A nagy motor nem volt szethegyezve, alacsony fordulaton volt nyomatek, csendes volt es kiment a vilagbol.
    Fogyasztas anno nem volt kerdes, mert olcso volt a benzin. Ez maradt , mert nem voltak erdekeltek, rakenyszeritve masra.

    A nagyvarosokat leszamitva nincs tomegkozlekedes es nincs felfele epitkezes. Minden szetterul, nincsenek jardak, nem mesz le az orvoshoz vagy a kisboltba, auto kell mindenhova. Nagyok a tavolsagok ami itt megszokott.

    A 200 kilometers hatotav sokaknal nem opcio, van hogy egy nap tobbet megyek csak mar a meloban es nincs toltesi lehetoseg itthon vagy a cegnel vagy ugyfeleknel.

    7 ev Prius hasznalat utan mondhatom, hogy a "csak par cellat kell cserelni" nem igaz teljesen. Egy ideiglenes megoldas amig vagy gyorsan eladod az autot vagy mehet a bontoba.

    12 eves koraban elhasalt az aksipakk a gyari 3400 dollar, de a kocsi a felet sem eri.

    Szakmuhely, 1000 dollar 18 honap garancia... Mi gond lehet?

    6 honap mulva vihettem vissza, mert most masik ket cella szart be, aztan 2 honap mulva megint, mert a ket regeneralo rendszerbol az egyik elhalt. Csere es megint aksipakk csere, mert ismet volt gyenge cella.

    Mutattak a diagnosztikat az elsodleges regeneralo rendszer sem teljesen jo mar, ha megint elhasal cserelni kene azt is, de annyira sok a munka, hogy neki sem allnak -> Vigyem a bontoba ne is hivjam oket.

    Ugyfelemnek van Chevy Volt-ja, kerdezem milyen.
    Hat jo lenne, de ha barmi gond van csak Certified Tech nyulhat a kocsihoz a markaszervizbe, de nincs szerelo. Ha leterdel heteket all, mire valaki ranez, mar gyartasban sincs. Ergo csak fogynak a szerelok, senki nem akar levizsgazni olyanra amit mar nem is gyartanak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák