Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz 9950es #5043 üzenetére

    Bármit lehet bővíteni. A DX11 egyelőre kimerül a compute shaderekben, és a karaktertesszellációban.
    Az AA az analitikus ez még a scan konverziónál egy egy pixel vékony gradienst von a poligon köré. Ez növeli a képminőséget. Maga az eljárás szuper mintavétel alapú, de a fill-rate igénye kisebb. A fő szempont pedig, hogy kompatibilis a Deferred Shadinggal.
    Az AA-t jelenleg ebbe, vagy az AMD compute shaderes irányába lehet vinni. Mindkettő képminősége hasonlóan kiváló, és tökéletesen működnek Deferred Rendering mellett. A különbség, hogy az Analitikus AA nagyobb erőforrásigénnyel rendelkezik, viszont nem kell hozzá DX11-es GPU. Az AMD algoritmusa nagyon kevés erőforrásba kerül, de compute shader 5.0-ban van írva, így a DX11 támogatása elengedhetetlen hozzá.
    Van még esetleg a Multisample Acces, amit a DX10.1 vezetett be, ez jár a legkevesebb erőforrással, de a textúrákon nem működik.

    proci985: Remélhetőleg ez csak pletyi, mert ha a Tesla kártyák TDP-jét az utolsó pillanatban 50 wattal megemelték, akkor búcsút mondhatnak az eddigi megrendelőknek. Hasonlóan járhatnak, mint az első generációs Tegra esetében. Bekamuzták az alacsony fogyasztást, és mire odaért a lapka, rögtön dupla annyit mértek a gyártók. Szerintem többet ezt nem játsszák el. Egyszerűen felesleges magukkal kibaszni, a rendszereket TDP keretre készítik fel, a megrendelőknek egy utolsó pillanatban befutott +50W/Fermi maga a pokol.

    GuB3Ra: Mivel a single és a multi részt két külön csoport készíti, így kivitelezhető, minden probléma nélkül. A grafika más lesz. Nem először látunk ilyet. Ott az új Wolf.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák