Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #36901 üzenetére

    Ha nagyon hasonlít a kód működése, akkor be tudja lőni a limitert, de az NV a driverben le tudja a kódot fehérlistázni. Vannak is már ilyen listák szállítva. Ez leginkább azok problémája, akik tök új kódot írnak, vagy valami nagyon ritka programot futtatnak, amit mondjuk az NV még nem talált meg. Ilyenkor írni kell az NV-nek, és fehérlistázzák. Ez annyiból áll amúgy, hogy amikor a shadert fordítja a meghajtó, akkor generál egy kódot, amit berak a fordító, és a hardver azt észreveszi, majd nem lő rá limitert. Ezeket a shadereket a rendszer időközönként újrafordítja egy másik generált kóddal. Most az újrafordítás ritkán okozhat elvben mikroakadást, de ez azért eléggé extrém eset lehet.

    Szoftveres szinten amúgy az LHR kukázható lenne. Egyrészt semmit sem ér az eladásoknál, másrészt tényleg szükségtelenül bonyolítja, az amúgy is kurvára bonyolult rendszert, ami egy rakás bugot eredményezhet. Emiatt is inkább valami bugra érdemes a legtöbbször gondolni, ha valami teljesítményprobléma van, mert azért az eléggé ritka, hogy egy játékba szállított compute shader hasonlít a bányászshaderekre.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák