Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack@l

    veterán

    válasz Abu85 #13163 üzenetére

    2011-ben fejlesztették ki a voxel cone-t nv-éknél, akkor ment 85-180 fps-t modell bonyolultságtól függően.
    ---
    UE4 raytracing technikája globall illumination-t is számol(videókból ne mond hogy nem látszik...), és jóval gyorsabb a hagyományos árnyékszámítás része is mint a régi technikákkal, amellett hogy szebb

    UI: még szakmában levőként se érdekel annyira egy játékon belül mi hogyan történeik, bár fél szemmel követem az eseményeket, mégis rohadtul nem izgat hogy csinálnak egy játékot szépre és gyorsra.
    A végeredmény számít, a többi rizsa. Jó lenne ha amd is arra koncentrálna inkább a néphülyítés helyett.

    [ Szerkesztve ]

    A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

Új hozzászólás Aktív témák