- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SGF24 - Bemutatkozott a LEGO Horizon Adventures
- Arena Breakout: Infinite
- Dragon's Dogma 2
- Alkoholista nevelde
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- EAFC 24
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz KillerKollar #12895 üzenetére
A DX12 nem fekszik jobban a Radeonnak, csupán az lesz a különbség, hogy lehet rá optimalizálni, mert ismerik. Ezek az új API-k low-level kódok. Számít, hogy ismerd az architektúrát, mert mostantól, ami a driverben volt, az a programban lesz. Ha azt a működést nem írod meg hatékonyan, akkor olyan lesz a futtatás, mint amikor a driver nincs ráoptimalizálva az alkalmazásra. És nem lehet ám új driverrel javítani rajta, mert a kód ott van a programban.
Ez az oka annak, hogy az AMD nagyon reklámozza a Mantle-t, az Intel a DX12-t, az NV pedig igazából semmi low-levelt, és emellett is a GameWorks felé terelik a fejlesztőket, mert azt ők írták, és biztosan optimalizálva van GeForce-ra. Egy átlag fejlesztő ezt nem tudja megtenni, mert az NVIDIA nem mondja meg hogyan kell.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen