-
GAMEPOD.hu
nVidia GeForce GTX 970 / 980 (GM204)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #8312 üzenetére
Nem. A TXAA az egészen más. Az egy igen speciális temporális technológia, amit direkten kell a motorba integrálni. Ezért nem működik driverből kényszerítve. Semmi köze igazából az MSAA-hoz és az FXAA-hoz, vagy ezek együtteséhez.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
SSJPeter
őstag
válasz FLATRONW #11269 üzenetére
Nos kipróbáltam, amiket mondtál, manuálisan állítottam be a Physx-et a 970-re és újra is telepítettem, de semmi érdemi változás nincs, ugyanúgy crashel...
Viszont megnéztem a sima Metro 2033-at, azzal nincsen semmi hiba, ott nyugodtan beállíthatom az Advanced Physx-et, kizárólag a Redux-szal van probléma...
Akkor valószínűleg ez tényleg valamilyen hardveres és/vagy szoftveres inkompatibilitás lesz vagy pedig az általad is leírt játék hibát a fejlesztők még nem tudták minden hardveres és szoftveres környezet mellett orvosolni.
Azért gondolom, hogy erősen függ a hardveres környezettől is, mert játszottam a játékkal 760-al és azzal nem jött elő ilyen gond...
Azért köszönöm szépen, hogy segíteni próbáltál.
Sajnos azt hiszem én nem tudok többet tenni azért, hogy működjön.
Szerk:
Illetve egy valami még hátra van, még ki fogom próbálni, mi van akkor ha beállítom a 760-at társkártyának...hátha megoldja...
[ Szerkesztve ]
Let’s go Brandon!
-
westlake
félisten
válasz FLATRONW #14306 üzenetére
De létezik. Olvass vissza. Még 780 Ti-vel is csinálja. Sőt, még AMD kártyával is.
Vagy egy olyan helyzet áll fenn, aminek a valószínűsége 0%. Adott egy tesztprogram (Nai's Benchmark), amivel valaki tesztelt egy GTX 970-et, majd észrevette, hogy az utolsó 700-800 MB-nyi vRAM lassab, mint az első 3200-3300 MB-nyi. Aztán valaki lefuttatta a tesztet egy GTX 980-as kártyán, ahol a jelenség nem ismétlődött meg. Az emberek amitt azt gondolták, hogy a GTX 970-es kártyáknak valami hibája van. Később néhány ember más kártyákon is lefuttatta a tesztet (GTX 980-on is), ahol ugyancsak jelentkezett a hiba. Innentől sokan azt mondták, hogy a program bug-os. Az NVIDIA azt nyilatkozta, hogy ez a működés teljesen normális. Nem azt mondta, hogy a szóban forgó tesztprogram hibás!
Mennyi az esélye annak, hogy egy program hibájából kiderüljön egy létező hiba, amiről az NVIDIA kivételével senki nem tudott?[ Szerkesztve ]
Play nice!
-
FLATRONW
őstag
válasz FLATRONW #24665 üzenetére
Itt van két videó. Mindkét esetben kikapcsoltam az SLI-t, az egyik esetben a második GPU-t állítottam be PhysX számolására, a másik esetben pedig a CPU-t.
Jól látható, hogy a második esetben vízben úszkálás közben 20 százalékos terhelést kap a GPU, vízből kiszállva pedig leesik a terhelés. Az első videóban, ahol pedig a CPU számolja, ott végig alacsony a terhelés.
Az 5 százalékos alap terhelést a második kártyán a ShadowPlay okozza, felvétel nélkül 1 százalékos terhelés van rajta.Még annyit hozzátennék, hogy csak bizonyos helyeken számolja a GPU a PhysX-et. Tehát nem minden vízben úszkálós jelenetben kapcsol be.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz FLATRONW #29273 üzenetére
És ha jól emlékszem, akkor az első résszel anno egy amd sepron 2600+on játszottam, 2 giga rammal(ez volt az első játék, amihez ramot meg egyáltalán gépalkatrészt vettem ), talán egy 256mb-os 6600gt-vel. És elfutott. Persze sokkal kisebb felbontáson mint most.
'92 Honda VFR 750
-
aktív tag
válasz FLATRONW #32640 üzenetére
Nem így van, mint írtam beragad az említett órajelen, ilyen esetben ha pl elindítok egy DOTA 2 -őt akkor látványosan akad, illetve több monitorozó program is mutatja hogy csak 540 Mhz -en teker a GPU. Újraindítás után viszont ismét szépen felskálázza az órajelet, teljesítmény is természetesen megnő, addig amíg el nem indítom a HS -t. Eddig egyedül csak a HS -nek sikerült "bebuggolnia" az órajelet. Több játék is szépen, hiba nélkül megy.
TTomax: Holnap kipróbálom alap órajelen is, köszi a tippet
[ Szerkesztve ]
"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."
-
Meghivott
addikt
válasz FLATRONW #34115 üzenetére
A driverben lévő3D globális beállítások hogyan érvényesülnek a játékokban? A játékban beállított felülírja azokat?
A globálist beállításoknak hol van értelme, illetve mi állítja azt? Én nem nyúltam hozzá, de a "visszaállítás" menüpont aktív, így azt gondolom, hogy nem jelenleg nem alaphelyzetben van.
Köszi[ Szerkesztve ]
-
válasz FLATRONW #34514 üzenetére
Jaj, hülyeséget írok, nem alvó módból csinál ilyet, hanem csak kikapcsolt monitor után. Programtól független, kb mintha a VRAM döglene le, de olyankor elvileg szemetelni kéne rendesen, nem csak szimplán fekete-fehér négyzeteket dobálnia. Ilyenek történtek amúgy:
- Egyszer volt, hogy bekapcsolt monitornál, filmnézés közbe csinálta, meg is akadt a hang, szóval a szoftverileg is reagál rá a gép, vagy pont az csinálja.
- Volt olyan, hogy a kockásodás után egy idővel megfagyott a win, és kék halált dobott volna, de a szöveget már nem tudta kiírni, csak az a jellegzetes kék színű lett az egész képernyő.
- Egyik alkalommal megpróbáltam a felbontás átállításával ügyködni, és az helyrehozta, igaz a windows kiírta, hogy a driver összeomlott, de sikeresen helyreállt. De ez a trükk a legutóbbi alkalommal már nem jött be.
- Legutolsó alkalommal kínomban indítottam egy furmarkot, na attól szépen lefagyott minden, resetelni kellett.
Szóval ja, elég fura hiba. Majd ha újra jön, tesztelgetek még mindenfélét, hogy mire hogy reagál.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #35082 üzenetére
Igazából nem szar, de az Xbox One konzol egy teljesen eltérő leképezőt futtat, amely valóban sokkal gyorsabb, mint amit a PC kapott. A PC-s porthoz a Nixxes készített egy alternatív leképezőt az Xbox 360-ról, tehát ebből valóban hiányoznak a fő leképező optimalizálásai. Valószínűleg, ha az Xbox One kódból készült volna a kód, akkor jobb lenne a PC-s teljesítmény is. Azért manapság Xbox 360-as portból PC-s portot tervezni nem ideális, de a RotTR esetében érthető, mert a Nixxes ezt jobban ismerte, mint az Xbox One portot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #35092 üzenetére
A PureHair az pont a jó példa. Az azért olcsó, mert bele lett integrálva a motorba. Erről majd holnap lesz egy anyag. A TressFX bármennyire is nyílt volt, akkor is a middleware kategóriájába tartozott, noha szabadabban volt beépíthető, mint más middleware. Ha integrálod az effekteket, akkor sokkal jobb teljesítmény is kihozható a hardverekből.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210