Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz general #12010 üzenetére

    Ez a jelenség teljesen véletlenszerű, és több tényezős. Az egyik tényező, hogy a driver rosszul formázott parancsot írt be a parancspufferbe, míg a másik egy driver rutin kikényszerített időszakos elzárása az erőforrástól, és a program számára az adott időben nem volt meg a szükséges adat, ezek után a DX11-es API ledobta magáról az erőforrást. Neked valószínűleg az utóbbi hiba állt fent, mert előbbit a hibaüzenetnek jeleznie kellene.
    Mindkettő azért van így, mert a Frostbite 3 megakadályozza, hogy úgy működjön a grafikus driver, ahogy annak kell. Bizonyos adatokat szándékosan elzár előle, és kis eséllyel ugyan, de előfordulhat hogy az elzárás tovább tartott, mint kellene, és a driver munkáját érdemben akadályozta a rendszer. Az eredményt pedig láthatod.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák