Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BomiBoogie #1781 üzenetére
A PhysX-nek az kellene, hogy ne csak grafikára használják. Ugyanezeket az effekteket meg lehet csinálni DirectCompute-ból jóval gyorsabban is, lásd majd Battlefield 4. Amíg egy szemléletváltás nem jön, addig a Havokért annyit kér a konkurencia, amennyit akar. De majd az is kap panaszokat, mivel az új GPGPU-s rész csak a next-gen konzolokra lesz.
A Bioshock Infinite az egyik legjobb példa a gondokra. Minden PhysX-re volt építve az elején. Aztán szar volt a particle sebesség. Írtak rá egy saját motort. Aztán sok objektum mellett a rigid body is lassú volt, beépítették erre az open source Bullett motort. Aztán végül a folyadékokra is írtak egy saját megoldást. A PhysX végül egyedül a cloth animációért felelt. Persze a legtöbb fejlesztő a szar sebességgel nem foglalkozik, tehát jó az úgy...[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
● ne OFF-oljatok!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen