Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz BomiBoogie #1781 üzenetére

    A PhysX-nek az kellene, hogy ne csak grafikára használják. Ugyanezeket az effekteket meg lehet csinálni DirectCompute-ból jóval gyorsabban is, lásd majd Battlefield 4. Amíg egy szemléletváltás nem jön, addig a Havokért annyit kér a konkurencia, amennyit akar. De majd az is kap panaszokat, mivel az új GPGPU-s rész csak a next-gen konzolokra lesz.
    A Bioshock Infinite az egyik legjobb példa a gondokra. Minden PhysX-re volt építve az elején. Aztán szar volt a particle sebesség. Írtak rá egy saját motort. Aztán sok objektum mellett a rigid body is lassú volt, beépítették erre az open source Bullett motort. Aztán végül a folyadékokra is írtak egy saját megoldást. A PhysX végül egyedül a cloth animációért felelt. Persze a legtöbb fejlesztő a szar sebességgel nem foglalkozik, tehát jó az úgy... :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák