Új hozzászólás Aktív témák
-
ForRedGlory
félisten
Ha már youtube, van valakinek fogalma, mégis hogy kellene 1440p videót feltölteni? Láttam már ilyet rajta, de nekem mindig lekonvertálja 1080p-be.
-
akoska07
nagyúr
válasz ForRedGlory #3250 üzenetére
Majd én tudom mi érdekel engem.
De azért köszi.A videók többségében láthatók ezek a fontos információk.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
ForRedGlory
félisten
Ez nem rossz, karácsonyra a másik szobámba kérném: [link]
-
kristof123
őstag
válasz ForRedGlory #3253 üzenetére
playclaw
-
akoska07
nagyúr
válasz ForRedGlory #3253 üzenetére
MSI Afterburner,Riva Tuner. Kinek mi...
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
BeLucZ
addikt
válasz kristof123 #3257 üzenetére
ha 32 bites módban indítja akkor tud mondjuk nem néztem meg, hogy van e teljesítmény különbség a 64 bites exe javára, de bizti van pár fps. amúgy tiszta szégyen hogy az msi ab nem tud 64 bites alkalmazásokban monitorozni....
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
Ezt láttátok már?
-
Tirexi
addikt
válasz ForRedGlory #3259 üzenetére
De ebben még nincsen Mántli!!!
(#3251) ForRedGlory:
Nem a felvevő programmal kell feltölteni hanem a felvett videót le kell konvertálni egy másik programmal és külön feltölteni.(#3261) SzlobiG:
Hát azért mondom.[ Szerkesztve ]
-
BeLucZ
addikt
válasz ForRedGlory #3259 üzenetére
lol ?! egy biztos, nem kell szégyenkezni geforce kártyával se, ahova meg lenne értelme a mántülnek, addigra mindenki rég kijátszotta a singlet, multiban meg úgyis kisebb igényű a játék és van rendes fpse mindenkinek.
megjelenésre kellett volna tervezni a mantle-t....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Mantle a multiban fog igazán sebességnövekedést hozni, mert ez az a terep, ahol a játék inkább CPU-limites. Az igazi előnye, hogy drasztikusan csökkenti a szoftveres rétegekből származó késleltetést, így bármilyen komplex a multis ütközet az fps-t nagyon stabilan képes tartani.
A single-ben inkább GPU-limites szituációk vannak, így ott a sebességet lényegében a direkt memóriaelérés hozza. A bindless modell, a parancsok kezelése, a processzor erőforrásainak felszabadítása annyit nem tud hozzátenni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz mcwolf79 #3266 üzenetére
Ez nem procifüggő. Itt minden gyorsul. Persze azzal, hogy az API parancsait nem egy szálon adja át a rendszer a GPU-nak nyilván nagy segítség a többmagos processzoroknak. Minél több mag annál jobb.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DigitXT
félisten
Kell is az a gyorsulás, mert egyelőre nagyon nem "aláznak" az új kártyák.
Szerk: "az fps-t nagyon stabilan képes tartani"
Ez amúgy tök jó hír, ha hozzátesszük, hogy stabilan magasan tartani...
Ha végig gyengén fut, de azt mondjuk nagyon stabilan teszi, az kevés...[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
Az az igazság, hogy nekem tetszik a Mantle ötlet mert tényleg ha veszel egy közepes AMD VGA-t és van ilyen támogatása akkor simán tudsz játszani egy olcsó kártyával még talán jobban is mint valaki a 180k-s TOP NV-vel.
Az addig jó amíg van rá cím.
De kezdjük ott, hogy visszafelé nem lesz támogatás tehát buktál minden régi játékot a gyenge VGA-val. (magamból indulok ki nekem vagy 30 játékot kéne még kipörgetnem idáig)
A másik meg, hogy oké a nagyobb címek megkapják mint láttuk na de a kisebb címek? Amik tegyük fel még talán jobbak is?
Egyáltalán mennyire fog ez elterjedni van már valami tipp?
Ez különben semmi más mint az AMD-nek a PC konzolosítása. Azért grafikai beállítások még lesznek a játékokban nem a jövőben?
Vagy azért hoz majd +50%-ot a dolog mert csak 720p felskálázás lesz LOW-on?
Na viccet félretéve jónak tűnik de szerintem nem lesz akkora durranás hogy rohanjon a fél NV topic AMD-ért.
Akkor inkább vesznek még egy VGA-t. XD
Láttad mit hozott a mostani NV áresés nem? Valaki már a 3. NV VGA-ját tervezi... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DigitXT #3269 üzenetére
DX-ben is elég jó az eredmény. Hiszen a single tesztekben a 290X elveri a Titánt. Ennél többet nem lehet kihozni ebből.
Nyilván ha kihúzol a szoftveres rétegből egy csomó késleltetést, akkor nem fog csökkenni a sebesség. De mondom nem szabad összehasonlítani a DX-et a Mantle-lel. Utóbbi annyival jobban illik a modern GPU-k működéséhez, hogy az részben átmenthető a DX-be később. Mert működne szabványos formában is. A DX aktuális formában nagyjából 4 évvel van lemaradva attól a működési struktúrától, amit egy mai GPU használ, nem csak a GCN, hanem a Kepler is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DigitXT
félisten
Azt nem értem, hogy ha GPU-ban annyival erősebb (single tesztek, amire hivatkozol: nem néztem egyet sem, uis annyira nem vagyok benne a témában), akkor miért annyival gyengébb a lent linkelt multi tesztben? Értem, hogy CPU limit játszik, csak nagyon durvának érzem a különbséget az AMD féle CPU limit, és az nV féle CPU limit közt.
Általában az szokott lenni, hogy a CPU limit (többé-kevésbé csak) a CPU erősségének függvénye, hogy a VGA driver ennyire (!) "beleszóljon" az (emlékeim szerint, régebben) meglehetősen ritka volt. Akkor MOST miért? Annyira túlfejlett az architektúra, hogy DX-re képtelenek normális drivert írni az AMD-sek, vagy mi?
Tegyük fel, hogy jön a Mantle, és megtáltosodik tőle az AMD. Akkor ha az nV-nek lenne egy hasonló GPU-specifikus API-ja, és az is megtáltosodna (kivennénk azt a rengeteg késleltetést az belőle is, amit írsz), akkor még mindig ugyanez lenne az arány, nem? Nekem ez az egész nagyon fura. Amit én a legjobban utálok ugyanis, az a CPU limit, mondjuk egy régebbi, vagy épp gagyibb motorra épülő játéknál, mert azzal nem nagyon tudsz mit kezdeni, hiába butítod a grafikát, nem lesz tőle jobb. (Lehet kísérletezgetni, hogy mely opciók elhagyása csökkenti a hatást, ami még nem feltűnő a kihagyott képi elemekben, stb. Utálatos dolog, na.)
VGA limitnél meg elég eggyel kisebb élsimítást rárakni, és máris jobban megy. Vagy az egész fel sem merül, mert egy 580SLI azért nem gyenge még manapság sem. De a régi i7-es konfig már lehet szűk keresztmetszet... Néha.
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
válasz ForRedGlory #3272 üzenetére
Kicsúsztam az 5 percből, ezen a lengyel oldalon rendkívül korrekten tesztelték a Battlefield 4-et
Ez az oldal beszédes, bár fingom sincs mit írnak, de a grafikon multinacionális. Ráadásul GTX 780 van alatta. Lassan, de biztosan kezd eljárni az idő az i5-2500k és i7-2600k fölött. Kár, hogy a 3960x nincs benne, megnéztem volna, hogy azzal mit hoznak ki.
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
Egy kis ARMA 3 Single Player 1440p Ultrán
(még feldolgozás alatt van)[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Mantle csak problémákra reflektál. Tehát lesznek olyan játékok, ahol az API-val nyerhető előny kevés. Ezekre nem érdemes építeni támogatást, mert a DX kód látná kárát. A Mantle egyelőre csak a top játékokra lesz, azokra a szituációkra, amikor a DX korlátozó tényező legyen szó grafikáról vagy sebességről. A két új konzol tök új grafikai effektekre ad lehetőséget, amelyeket nem lehet átmenteni az aktuális szabvány API-kra, de a Mantle-re igen.
(#3273) DigitXT: [link]
Természetesen az NV-nek is nagy előny lenne, ha fejlesztene egy saját low-level API-t. A sebesség szempontjából ugyanazokra az alapproblémákra simán tudnának reagálni, amire a Mantle reagál.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-Solt-
veterán
válasz ForRedGlory #3275 üzenetére
Pont most néztem rá pár dologra... 2600K 4GHz-n, Ultra beállítás, csont határeset az alap órajeles 780 mellé!! Felhúztam 1150Mhz-re, az FPS ugyanannyi maradt, csak csökkent a GPU kihasználtság! Iszonyat CPU limites ez a játék...
www.smart-bus.hu
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A BF4-ben csak jobb általános minőség lesz. Sorrendtől független átlátszóság, jobb élsimítás, és hatékonyabb tartalom streaming. Esetleg egy-két effekt minősége is javul.
Mivel a konzollal még mindenki csak ismerkedik, így az egyes újítások még a tervezőasztalon vannak. Hogy mik? ... például a Sony Sparse Voxel PRT Cone Tracingen dolgozik. Ez az a rendszer, ami az UE4-ben lett volna benne csak octree adatstruktúrával, de végül törölte az Epic és visszatértek az Enlightenhez. Ez sajnos DirectX-ben nem valósítható meg, de a konzolok API-ján és a Mantle-ben bármikor. A PS4-es játékok közül a Deep Down ([link] , [link]) ezt használja. Részben ezért olyan őrületesen jó a tűz és a megvilágítás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
akoska07
nagyúr
Srácok sz@rni a grafikába amig ilyen jól lehet mulatni egy játékban.
[link]Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
-
Tirexi
addikt
válasz Tökmindegy #3290 üzenetére
Annó még a 3Ghz is csak álom volt most már a 4 is kevés. XD
-
tejeskifly
aktív tag
válasz ForRedGlory #3259 üzenetére
Itt egész mást mértek:
-
addikt
válasz tejeskifly #3292 üzenetére
Ide ilyet nem illik postolni
-
keIdor
titán
-
SzlobiG
félisten
válasz tejeskifly #3292 üzenetére
Single vagy multi?
-
TTomax
nagyúr
válasz tejeskifly #3292 üzenetére
Az a single player amivel kb 5 órát játszol....multi a lényeg ott meg nem ez a helyzet még. ..
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
SzlobiG
félisten
válasz tejeskifly #3296 üzenetére
Tehát single, akkor újat nem mutattal ezzel a grafikonnal singlebe jobb az amd multiba nv a nyerő még.
-
akoska07
nagyúr
válasz tejeskifly #3292 üzenetére
Hát hogyne.
A végén még a 260-as is gyorsabb lesz a 780-nál.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
tejeskifly
aktív tag
Értem én, de multiban nem mindig ugyanúgy történnek a dolgok. Így másik mérésnél nem valószínű, hogy ugyanez az eredmény jön ki. Nem fix a játékosszám, az sem, hogy egy adott ponton hány jármű van éppen, stb stb...
Tudod, van mikor hatalmas ütközet van, épületek omlanak össze stb, és van mikor campel 10 sniper kezdőn, és csak a golyók csattogását lehet hallani. Éssszerű, hogy nem ugyanaz lesz a 2 mérés eredménye. Ha arra kíváncsi az ember, hogy mennyit tud ugyanolyan körülmények közt a 2 kártya, akkor egy single kampányt mér.
Új hozzászólás Aktív témák
● ne OFF-oljatok!