Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Raymond #88637 üzenetére

    Frostbite, Foundation, Glacier, Asura, Nitrous, LORE, Dawn, stb. Ezeknek a motoroknak az új verzióiban ott a DX12/Vulkan multi GPU. Amelyik játék ezt a verziót használja, egyszerűen működik. A legtöbb motor egyébként a WDDM 2 AFR-jét hívja meg, még Vulkan API alatt is, ennek az előnye, hogy nagyjából 100 sor beépíteni, és szabványos. Persze ehhez hozzá kell igazítani az effekteket, mert klasszikus AFR-ről van szó, bár bizonyos fejlesztők egyszerűen csak odaírják az egyes effektekhez, hogy nem igazán működik több GPU-val, lásd a SotTR TAA-ja. Bekapcsolható, csak messze nem skálázódik majd olyan jól, mint egy másik AA-val, működni persze működik.

    A WDDM-es linkelt módnak az az előnye, hogy támogatja azt, hogy a motor egy ID3D12Device-t hozzon létre. Lényegében az affinitási maszkokkal kell küzdeni, de ha a motor struktúrája ennek megfelelő, ekkor sokszor könnyebb ezt beépíteni, mint az SLI/CF megoldásokat. Ezért kezdik újra elővenni a fejlesztők a több GPU-t. A DX11-ben ennek nem az vetett véget, hogy szimplán lehetetlen megcsinálni, hanem az aránytalanul magas költsége, amit bele kell fektetni.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák