Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz gainwardgs #114950 üzenetére
Ezzel én is így vagyok. Az a gép amit összeraktam az a vége. Többre nem vágyom, pedig én is megtehetném na, de 2k egy 4090. Tralala
Devid_81: Nálam nincs lehetőség túlúrára.24/7 dolgozom!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
PitLee
őstag
Legyen valami jó hír is
-
PitLee
őstag
Dead Space remake trailer
The game's launch on January 27, 2023
https://youtu.be/G5JviLRgXes -
Raymond
félisten
válasz Devid_81 #114965 üzenetére
Eh, azokat akkor latod amikor ugy vannak style-olva hogy fenykepezheto legyen az arc profi cuccal vagy filterezve Instara, ez pedig egy motion capture session egy gyors szelfivel, nem az volt a szempont hogy top legyen a makeup gondolom
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
ScomComputer
veterán
válasz PitLee #114954 üzenetére
Én láttam már ezt a képet de ott nem volt szöveg. azt hittem ez egy "kislyány" aki majd szerepel az új részben,de nem gondoltam volt egy PS..ez még gyerek TE..
....
#114963FLATRONW... úgy ahogy írod,engem is,meg a tetovált szemöldök na az még...
Az igazi a jó,ne legyen egy Körmendi Janibá féle, hanem csak olyan szépecske..[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
Ki, mennyire van ebben otthon, milyen lesz a képminőség, ha mondjuk egy 1440p kijelzőn csak 1080p-n akarom futtatni a dolgokat?
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz gainwardgs #114971 üzenetére
A kettő között van egy kis difi azért, itt ami (nekem) szar lehet, az az úgynevezett egyszerűsítés, hogy csak menni kelljen előre a játékban, nem úgy , mint anno felfedezni, erre már van példa az előzetes gameplayben.
Meg a Callisto jó nagy átkúrás lett minden téren, szerencsére drága volt, és bukik is, mint az olajtó.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
ScomComputer
veterán
-
Alpi.
addikt
válasz cyberkind #114968 üzenetére
Itt az LCD monitorok felépítéséből adódóan romlik a képminőség ha nem natív felbontású képet jelenítesz meg rajtuk. Úgy tud alacsonyabb felbontást (hogy másképp ), hogy kihagy pixeleket.Tegyük fel, hogy 100x100-as a moncsi, de Te 66x66-os felbontáson használod. Ilyenkor ugye a pixelek harmada kiesik. Ezt viszont nem tudja egyenlően elosztani, csak úgy, hogy kettőt kigyújt, egy kimarad, megint kettő világít, egy aluszik. Ez viszont torzítja / rontja a képet. Valamennyire. Minél kisebbek a pixelek, annál kevésbé érinti ez a "torzulás".Egyébként pont erre vannak a különböző felskálázó eljárások. A Dlss, FSR, stb. Ilyenkor nagy eséllyel jobb lesz a kép, ha így felskálázzuk és a monitoron meg natívba jeleníthető meg.
Állítsd egy picit kisebb felbontásra a monitort és nézz meg egy szöveget pl. Látni lehet, hogy nem jó irányba változik az élessége / olvashatósága.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Raymond
félisten
válasz Alpi. #114976 üzenetére
"Úgy tud alacsonyabb felbontást (hogy másképp ), hogy kihagy pixeleket.Tegyük fel, hogy 100x100-as a moncsi, de Te 66x66-os felbontáson használod. Ilyenkor ugye a pixelek harmada kiesik. Ezt viszont nem tudja egyenlően elosztani, csak úgy, hogy kettőt kigyújt, egy kimarad, megint kettő világít, egy aluszik."
What is this nonsense?Minden monitor felskalaz, nem hagy ki semmit. Ha mondjuk nem tetszene ahogy csinalja akkor a grafikus kartyad control panel-jaban beallitod hogy a kartya csinalja, az NV-nel es az AMD-nel is.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Alpi.
addikt
válasz Raymond #114977 üzenetére
A vga csinálhatja, igen. Erre vannak ezek a megoldások.
Egyébként abban igazad lehet, hogy nem kihagy, hanem összevon. Fényerő miatt ez evidensebb, de akkor is sérül a kontúr. Ez volt e lényege.
Pl. egy átlós vonalnál. Ideális esetben ugyan úgy egy folytonos vonal maradna kisebb felbontáson is, csak nőne a pixelméret, de ez nem valósítható meg a monitorokon. Ha csökken a felbontás, akkor apró kis "törések" lesznek benne.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Alpi.
addikt
válasz ScomComputer #114981 üzenetére
És tényleg !! Ez fel sem tűnt, este, de most, hogy rápillantottam, valóban 99% keresztrejtvény, 1% egyéb-re hasonlít.
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
PitLee
őstag
válasz ScomComputer #114967 üzenetére
Ha hinni lehet az internyetnek akkor 29 éves.
https://wikitia.com/wiki/Bunny_Marthy -
-=RelakS=-
veterán
válasz Alpi. #114979 üzenetére
Ez szerintem már rég nem így van. Simán felksálázás megy, ahogy Raymond is írja. A kép kinagyításához használt algoritmus hibáit is simán lehet látni. Legalábbis legutóbb, mikor ilyenhez volt szerencsém, nagyon bicubic stílusú átméretezésnek tűnt.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Alpi.
addikt
válasz -=RelakS=- #114987 üzenetére
Nem hinném, hogy van erre alkalmas elektronika, bármi a monitorokba, de hozzáteszem, nem vágom ilyen szinten a monitorok világát. Ha könnyedén, realtime menne nekik a felskálázás, akkor kb. semmi szükség nem lenne a manapság egyre divatosabb (és hasznosabb) DLSS és FSR szerű eljárásokra.
Túl azon, hogy szerintem abban a formátumban, ahogy a monitor kapja a jelet, már igencsak nehéz lenne felskálázás szerűen belenyúlni. Elég nagy frame buffernek kéne lennie és jó sok időbe telne, míg a vga kimenetétől a monitor kijelzőjére kerülne a kép. Mikor ms-eken megy a küzdelem a képernyőknél, nem nagyon tudom elképzelni, hogy van ilyen állomás a láncba. De mondom, nem vágom ennyire. Ha esetleg tévedek, örömmel fogadnék egy kis info csomagot erről. Hsz-be vagy cikk / video linket. Most már egész kíváncsi lettem rá.https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Raymond
félisten
válasz Alpi. #114988 üzenetére
Ne haragudj de kb. olyan mintha egy kb. 25 eves komabol ebredtel volna. Mondjuk legalabb tudod hogy "nem vágom ilyen szinten a monitorok világát", de inkabb arrol van szo hogy semmilyen szinten. Szerintem nezz utanna az alapoknak mielott diskurakba vagsz erro.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Alpi.
addikt
válasz Raymond #114989 üzenetére
Nem haragszom, sőt ! Szívesen vennék egy jó cikket vagy valamit, ami erről szól. Tegnap este próbáltam valami infot találni, de nem jártam sikerrel.
A 25 évet kicsit sokallom ,mert akkor még a crt-s monitorok korát éltük. Ha jól rémlik legalábbis. (azok kevésbé voltak kitéve az általam vélt problémának)
Egyezzünk ki 15-be, azt elfogadom.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
ScomComputer
veterán
-
Devid_81
nagyúr
Igy kell telefont kisutni
...
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Alpi. #114988 üzenetére
Ne koptasd a billentyűzetet! Kipróbáltam monitorra bízott skálázással, és 3840x2160 helyett 2560x1440-es méretben ráeresztve simán azt csinálja, amit mondok.
Amúgy meg milyen nagy bufferről beszélsz? Elég, ha egy pár sort lement a monitor, és már indulhat is az átméretezés, majd kirajzolás, mivel mind a mai napig sorról-sorra történik a megjelenítés.
Ahogy a monitor sorról sorra kapja a képet, úgy minden átméretezés is sorról sorra történik, nem egyszerreItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Raymond
félisten
válasz Alpi. #114990 üzenetére
"Nem hinném, hogy van erre alkalmas elektronika, bármi a monitorokba"
Termeszetesen van bennuk az elejetol fogva. Nem hagynak ki pixeleket hanem felskalazzak a kepet ugy hogy az osszes pixel vilagit. Erre van X metodus az alap bilinear-tol a kacinfantosabbakig."Ha könnyedén, realtime menne nekik a felskálázás, akkor kb. semmi szükség nem lenne a manapság egyre divatosabb (és hasznosabb) DLSS és FSR szerű eljárásokra. "
Konnyeden, realtime megy nekik. A DLSS es az FSR masrol szol. Ott arrol van szo hogy a jatekokban a jatek frame maga legyen jo minosegu algoval felskalazva es hogy ezt ne a fejlesztonek kelljen kitalalni es tesztelni hogy megy-e XY kartyan. A masik dolog ezeknel az hogy csak a jatek render maga van felskalazva es a UI/HUD eleve a nagy felbontasban van igy azok nativ elesek lesznek."Túl azon, hogy szerintem abban a formátumban, ahogy a monitor kapja a jelet, már igencsak nehéz lenne felskálázás szerűen belenyúlni."
Ez digitalis jel, ugy nyulnak bele ahogy akarnak."Elég nagy frame buffernek kéne lennie és jó sok időbe telne, míg a vga kimenetétől a monitor kijelzőjére kerülne a kép."
Ahogy irtam ez most is mukodik es realtime, ezeket a feladatokat celhardver vegzi."Mikor ms-eken megy a küzdelem a képernyőknél, nem nagyon tudom elképzelni, hogy van ilyen állomás a láncba."
Termeszetesen van. Ugynaugy ahogy a TV-knel is van, csakk ott mas teruletre van a feldolgozas kihegyezve es masok a kovetelmenyek (nem erdekli a TV-t ha raknak ra kesleltetest mert komolyabban kell e kepbe belenyulni) ezert van ott a Gaming mod manapsag vagy "Just Scan" es hasonlok regebben hogy siman csak azt mutatja ami jel bejon. MOnitornal nincs az a durva feldolgozas csak az alap skalazas igy ott nem igazan nyersz semmit meg ha kikapcsolhato is az adott modellnel. Sokkal tobbet nyersz egy jobb panelel.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Raymond #114994 üzenetére
Ja, poén lenne ha a felskálázás mikéntjét állítgatni lehetne. Bilinear, Bicubic, Nearest, Nearest a pixeelhatárokon átlagolva (kicsit mosottabb pixelhatárok cserébe azonos méretűnek látszó pixelek)
Még jobb lenne, ha a videókártyánál lehetne ezeket így állítgatni. Ott ugye vagy bicubic-nak látszó tárgy van, vagy egész pixelt választhatsz. Simán el tudnám képzelni, hogy akármilyen felbontást beállítasz, és a videókártya átméretezve natívra küldi ki. Ez most ugye korlátozottan működik, mert nVidia-nál vagy DSR-t használsz, ami csak a natív x-szeresét hajlandó használni 2x-ig (oldalanként), vagy a natívnál kisebb alacsonyabb felbontásokat állíthatsz be (maximum 32... miért? Elfogy a memória? )Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
PitLee
őstag
-
PitLee
őstag
válasz ScomComputer #114997 üzenetére
Igen amikor linkeltétek láttam, két ember csókálódzik, ma már a választott nemük akár lehet ellentétes is attól függetlenül, hogy mindketten borostásak
Ui: ja hát így megy ez, megveszik a majmot, aztán meg jön a para, hogy miből lesz pénz banánra és akkor minden fűvel-fával leszerződnek.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz ScomComputer #114997 üzenetére
Azt láttam én is. Be is írtam, mindjárt jöttek a langyosok és védték őt! Pedig én csak megemlítettem, hogy ez nem stúdió, hanem egy szemétdomb amit összeraktak.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX