Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Redneck

    Topikgazda

    válasz laskr99 #20799 üzenetére

    Hiába ugyanannyi az fps ha az engine extra terhet ró a CPU-ra DX11-es módban a megnövelt képfrissítés miatt. BF1-nél így volt. Ha növeltem a képfrissítést, a CPU terhelés feleslegesen nőtt, de az fps nem változott. Egy szint után bottleneck helyzetbe vitte magát.

    Hogyhogy csak 3 üzemmód van? Hova lett a 100 és 85Hz? Mondjuk ha 40 fps-ed van akkor tök mindegy, mindegyik csak erőforrás pazarlásra lenne jó.

    Ha 40 fps-ed van, javaslom a 60Hz-es módot, ha már G-Sync-es a monitor. Azon a képfrissítésen tudnád a legjobban tartományon belül tartani a dolgokat, és minimalizálhatnád az input lagot. :U

    Szerk:
    Kíváncsi vagyok mit dob DX12-ben. Elméletileg jónak kéne lennie, az API alapjai szerint egy gyengébb proci is elég kell legyen a DX11-es üzemmódhoz képest.

    Szerk2:
    OC-val megy 40 fps-sel? Ultra vagy High? Javaslom az utóbbit. BF3 óta mindig felesleges extra terhelések vannak az Ultra módban.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

Új hozzászólás Aktív témák