-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Redneck
Topikgazda
válasz laskr99 #20799 üzenetére
Hiába ugyanannyi az fps ha az engine extra terhet ró a CPU-ra DX11-es módban a megnövelt képfrissítés miatt. BF1-nél így volt. Ha növeltem a képfrissítést, a CPU terhelés feleslegesen nőtt, de az fps nem változott. Egy szint után bottleneck helyzetbe vitte magát.
Hogyhogy csak 3 üzemmód van? Hova lett a 100 és 85Hz? Mondjuk ha 40 fps-ed van akkor tök mindegy, mindegyik csak erőforrás pazarlásra lenne jó.
Ha 40 fps-ed van, javaslom a 60Hz-es módot, ha már G-Sync-es a monitor. Azon a képfrissítésen tudnád a legjobban tartományon belül tartani a dolgokat, és minimalizálhatnád az input lagot.
Szerk:
Kíváncsi vagyok mit dob DX12-ben. Elméletileg jónak kéne lennie, az API alapjai szerint egy gyengébb proci is elég kell legyen a DX11-es üzemmódhoz képest.Szerk2:
OC-val megy 40 fps-sel? Ultra vagy High? Javaslom az utóbbit. BF3 óta mindig felesleges extra terhelések vannak az Ultra módban.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen