-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bjørgersson
félisten
válasz kisza25 #17597 üzenetére
A Pascal GPU-kban egy ROP blokkban 8 ROP van, amihez társul 32 bitnyi memóriabusz, így jönnek ki az alábbiak;
1050 (Ti): 4 blokk, 4*32=128 bit
1060: 6 blokk, 6*32=192 bit
1070, 1080: 8 blokk, 8*32=256 bit
1080 Ti: 11 blokk, 11*32=352 bitVagyis a 160 bit eléréshez le kellett volna tiltani a 6 ROP blokkból egyet, hogy 5*32-t, vagyis 160-at kapjunk, de a letiltás ugye elmaradt, a memóriabusz mégis 160 bites lett.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
Új hozzászólás Aktív témák
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Ukrajnai háború
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen program, ami...?
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen